Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1633
har da spillt til 60% på gta IV men er det ikke flere oppdrag?
Spiller det sjøl nå, men kun kommet til 54.59%.

Kan være andre ting enn oppdrag som gjelder også, men syns det var litt rart
Sitat av Deep Sleep Vis innlegg
Spiller det sjøl nå, men kun kommet til 54.59%.

Kan være andre ting enn oppdrag som gjelder også, men syns det var litt rart
Vis hele sitatet...
Ikke oppdragene som utgjør all % i spillet.
Hopp, samle ting etc etc. Alt dette øker %.
Så hvis du ikke har flere oppdrag så ville jeg ha utforsket mer og tatt det andre for å få 100%.

Lenge siden jeg har spilt GTA 4 nå, men har spilt igjennom det et par ganger og tatt 100%.
Game completion er vel på rundt 60-ish prosent dersom du utelukkende gjør storyoppdragene, men det finnes events, Strangers and Freaks-oppdrag og collectibles osv.
Blant annet har en UFO-deler å finne osv., som et eksempel på ting en kan gjøre etter endt story mode.
Sitat av Deadlock Radium Vis innlegg
Game completion er vel på rundt 60-ish prosent dersom du utelukkende gjør storyoppdragene, men det finnes events, Strangers and Freaks-oppdrag og collectibles osv.
Blant annet har en UFO-deler å finne osv., som et eksempel på ting en kan gjøre etter endt story mode.
Vis hele sitatet...
UFO- deler? Blander du ikke med GTA V nå? Tenkte å unngå å svare i denne tråden, siden det er lenge siden jeg har spilt IV nå, men måtte bare kommentere dette. Mulig det har gått meg hus forbi og at man kan samle UFO- deler i både V og IV
Sitat av trauMa Vis innlegg
UFO- deler? Blander du ikke med GTA V nå? Tenkte å unngå å svare i denne tråden, siden det er lenge siden jeg har spilt IV nå, men måtte bare kommentere dette. Mulig det har gått meg hus forbi og at man kan samle UFO- deler i både V og IV
Vis hele sitatet...
Helvete, leste feil i tittelen tydeligvis.
I GTA IV er det dog side missions, men det begynner å bli en del år siden jeg spilte det spillet, som forøvrig var ganske kjedelig imho.
synes det er artig at folk (enda) tror at spillet er 100% ferdig når du bare har racet gjennom mainquest..
Ja, det er sykt artig med tanke på at det er helt normalt for et spill å være ferdig når det ikke er flere oppdrag å ta. Men godt at det da kan komme en ekte fan å fortelle dem hvor teite de er.
Sitat av Deezire Vis innlegg
Ja, det er sykt artig med tanke på at det er helt normalt for et spill å være ferdig når det ikke er flere oppdrag å ta. Men godt at det da kan komme en ekte fan å fortelle dem hvor teite de er.
Vis hele sitatet...
Vel, det er vel heller regelen enn unntaket at open-world spill har masse av oppdrag utenom hovedhistorien.
Sitat av Deezire Vis innlegg
Ja, det er sykt artig med tanke på at det er helt normalt for et spill å være ferdig når det ikke er flere oppdrag å ta. Men godt at det da kan komme en ekte fan å fortelle dem hvor teite de er.
Vis hele sitatet...
OT: Elder scrolls serien f.eks. Mainquest: ca 3-4t. Resten: ca 600t
Ja - du kan sikkert fortsette i evigheten, men det gjør ikke at du fremstår som en mindre idiot. Poenget mitt er at han hadde et helt kosher spørsmål, hvorpå du prøvde å latterliggjøre han fordi han ikke vet svaret. Det er du som fremstår som en idiot, spørsmålet i seg selv var et helt naturlig spørsmål å ha om man ikke er vant til "open-world" spill.
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av trauMa Vis innlegg
UFO- deler? Blander du ikke med GTA V nå? Tenkte å unngå å svare i denne tråden, siden det er lenge siden jeg har spilt IV nå, men måtte bare kommentere dette. Mulig det har gått meg hus forbi og at man kan samle UFO- deler i både V og IV
Vis hele sitatet...
Kan man samle UFO-deler i både V og IV? Jeg vet at man kan det i GTA V men når jeg spilte igjennom GTA IV for et par år siden så så jeg ikke noe til noen UFO-deler.