Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 4232
Førstkommende torsdag 18.04.2013 kl. 20.00 blir det Dota 2 spilling for alle som skulle ønske. Eg og noen par andre stiller opp og prøver å få igang noen kamper!

Det er ingen registreringsplikt, en joiner om en vil og har tid.

For å bli med: Join "Freak.no" chatten ingame og så ser vi hvor mange vi blir. Eg kommer til å streame mine fails (evnt. som kringkaster) på Twitch så om du ikke har tid til en kamp, kom gjerne og hold oss med selskap på chatten!

Håper vi ses ingame i morgen da!
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Jeg er med.
Skal sjå om eg blir med, har spelt minimalt med dota, så ikkje rage på meg om eg failer totalt
Master of Nothing
Dr. S's Avatar
15 2
Sitat av Bombasa Vis innlegg
Jeg er med.
Vis hele sitatet...
Bombasa stiller opp med nye klipp til fails of the week!
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Sitat av Dr. S Vis innlegg
Bombasa stiller opp med nye klipp til fails of the week!
Vis hele sitatet...
Off course..
Stiller antagelig opp med en til to venner.
La til deg, Bombasa, på steam.
Den som bare er der
Jeg og en annen skal spille dota 2 om ikke så lenge. Trenger 3 stk. Viss du vil verme sender du meg en PM. Vi har ikke TS server så vi må bruke skype.


PS. Vi blir med å spiller i kveld også
Stiller, titegn.
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Vi sitter i samtale på steam nå og løkelaller hvor det er bare å bli med.

Wolfenheart:
Skype - Trond Aarvik
Steam - Wolfenheart

Bombasa:
Skype - uglesjokk
Steam - Bombasa
Sist endret av Bombasa; 18. april 2013 kl. 19:41.
Takker for kampene folkens, det var kjekt! I alle fall å se Bombasa bli eid
▼ ... noen måneder senere ... ▼
drar opp denne igjen, noen som føler for å ta noen runder med dota 2 i dag? Kan få satt opp mumble-server så vi får til voicechat.
Noen krav på ferdigheter etse? Jeg spilte en del før men har ikke spilt på lenge. Har litt lyst til å spille igjen etter jeg har sittet å sett på Na'Vi gameplay i hele dag
Freak.do har nå fått eget guild, det er slaps som er admin... vet ikke hva han kaller seg her, men kan høre om jeg kan bli admin eller noe...
Sitat av Xernox Vis innlegg
Noen krav på ferdigheter etse? Jeg spilte en del før men har ikke spilt på lenge. Har litt lyst til å spille igjen etter jeg har sittet å sett på Na'Vi gameplay i hele dag
Vis hele sitatet...
kravet er: ikke vær for god, slik at dårlig positioning og ikke så veldig bra mapawereness er noe som plager deg. Men helst spillt nok til at man i hvertfall forstår spillet.

Planen var å prøve å spille med med noen folk over flere kamper så man faktisk kan prøve å bli litt bedre - føler det er vanskelig å trene i solo-queue når jeg ikke en gang vet hvilken rolle jeg har eller kan forvente at de andre spiller den rollen de velger hero til.

Og så er kravet at man faktisk ikke er redd for å prate på mumble/teamspeak.
Sist endret av etse; 9. august 2013 kl. 15:20.
Ja jeg kan en del, det ligger litt bak i hodet men når jeg får spilt husker jeg det. Må bare lære meg forskjellige classes og builds, men det kommer som det kommer. Jeg kan basics med top/mid/bot, lasthits, denies, jungle osv.
Er ikke så flink på counters o.l. da.
Favoritten min er lifestealer, late game er han så sykt op.
hehe, høres greit ut. Skummelt å ha en junglehero som favoritt da det betyr at du er helt avhengig av at man har noen som klarer å spille en helt solo hardlane for at man ikke skal tape early-game så hardt at du faktisk ikke rekker å carrye.

Men uansett, jeg blir å spille litt senere i kveld og henger på "freak.no"-kanalen ingame - så de som vil være med i kveld må huske å være i den kanalen så poker jeg dere i 6-7 tiden.
Sitat av Xernox Vis innlegg
Ja jeg kan en del, det ligger litt bak i hodet men når jeg får spilt husker jeg det. Må bare lære meg forskjellige classes og builds, men det kommer som det kommer. Jeg kan basics med top/mid/bot, lasthits, denies, jungle osv.
Er ikke så flink på counters o.l. da.
Favoritten min er lifestealer, late game er han så sykt op.
Vis hele sitatet...
Builds kan du finne in-game. Dette er å anbefale hvis du aldri har spilt heroen før
Eller så kan du gå på " http://www.dota2alttab.com/ " for rask tilgang til guiden under gamet.

Blir forresten med på Dota2, bare å invite Iluwumann.
Ja jeg har sett en god del på online builds og hva jeg burde lvle først i.
Lifestealer kan brukes til lane mens han jungler, blir vanskelig men da holder man ihvertfall early game om du har en som er litt dårlig på laget. Late game 1v1 den nesten hvem som helst.
Kunne gjerne trengt litt hjelp i Dota 2 Har god erfaring med LoL, men klarer absolutt ikke dota :/
For de som vil være med å spille, dere finner meg på freak.no kanalen på Dota 2 - og for voicechat bruker jeg mumble.

Server ip: 37.200.36.143
Port: 64738
(Denne er bare midlertidig så ikke regn med at denne er oppe om du leser dette en annen dag - si ifra om du ikke klarer å connecte, men tror den skal være riktig satt opp)

Det er forresten ingen krav til skills, det er bare for gøy. Om du er helt ny til spillet så går det greit det også - bare si ifra så kan vi prøve å gi deg tips
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Om noen er med på skype/mumble og dota2 så send en PM
-Q
Sist endret av Quasar; 13. januar 2014 kl. 01:35.
Kan bli med jeg men er ikke god på Dota