Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 3758
Jeg har nå fått dette problemet; jeg kan ikke få the sims 3 til å virke på mac. Jeg har spilt spillet på samme mac før, men i dag får jeg ikke åpnet det.
Hva kan være grunnen? Jeg har nylig oppdatert spillet, men har ikke hatt problemer med oppdateringen før. Når jeg går inn på Launchpad nå, og prøver å åpne spillet derfra, får jeg opp en melding hvor de sier at de ikke han åpne spillet, og deretter noen tall.
Har noen andre hatt det samme problemet, eller vet hva som er feilen? Takk for all hjelp på forhånd!
Kan du poste hele feilmeldingen her?
De tallene er viktige.

Anyways, dersom det var en feil som het "unknown error occurred" så kan dette funke:

My launcher broke just after patching. I followed Skipqueen04's advice and didn't find those files either, but then I had a look in my own directory and found them there. Try this:

Steps:
1. Open Macintosh HD
2. Open the Users folder
3. Open your home folder (it'll be named whatever your username is)
4. Open the Library folder
5. Open Preferences
6. Once in that Preferences folder you will want to move "The Sims 3 Preferences" as well as any "com.transgaming" and "ipatcher" files you find to the trash.
7. Empty your trash
Vis hele sitatet...
Kilde: Unknown Error Occurred after updating game when opening launcher
Trådstarter
5 0
Turbolego, meldingen som kommer opp er: "Programmet the Sims 3 kan ikke åpnes." Undertekst: "-10810"

Takk for hjelp, men fungerer fremdeles ikke.
Hm... dette er en gammel feilmelding... 2004 ish...

Prøv dette:

Hi,
i booted from the leopard dvd, and with disk utility, I fixed privileges and checked the disk.
then, I removed few preference panes, following the suggestion to remove non 10.5 proof software.
Since then, I haven't seen the error again. hope this help.
Vis hele sitatet...
Kilde: Error -10810: what's that?