Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 512
Jeg ønsker å kunne spille av musikk fra min MacBook på stereoanlegget i stua. Dette ønsker jeg å gjøre trådløst. Etter et raskt søk på internett har jeg kommet over to fra Sandstrøm og Belkin. Av spesifikasjonene ser jeg at Sandstrøm støtter bluetooth 3.0, Belking støtter bluetooth 2.0 mens maskinen min støtter bluetooth 4.0.

Hvilke spesifikasjoner skal jeg se etter for å avgjøre om enheten vil gi god lyd? Vil helst ha en reciever som ikke er altfor dyr, men fremdeles gir god lyd. Noen som vet om andre produkter som utmerker seg? Den skal helst få tilført strøm gjennom stikkontakt - ikke USB.

EDIT: Kom over en nyere type fra Belkin. Hvordan kan man avgjøre hvem som er best?

EDIT: Virker de forresten på MacBook og iMac osv, eller fungerer de kun på smarttelefoner?