Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1705
Hei,

Jeg har tenkt å kjøpe meg et nytt par headphones og tenker at denne gangen vil jeg ha god kvalitet, knall lyd, og en ting som varer en stund.

-Det jeg skal bruke headphonesene til er: lytting av musikk via mp3spiller/mobil/iphone og koblet til min Macbook pro laptop. Jeg er en person i farta og liker å ha med meg god musikk overalt, om det er tur, bussen ja you name it.

De jeg har vurdert er: Beats by dre STUDIO - de likte jeg bassen på, god høy lyd og fint design. Men har hørt at betaler mye for navnet og designet.

Så har jeg testet Sennheiser hd25- II tror jeg den heter, og den var fin, men den var ON ear, jeg kan forsovet klare meg med det hvis jeg ikke finner noe annet bra, men skulle gjerne hatt over ear.

Prisklasse 1000-3500 ca.

Har dere noen erfaringer/anbefalninger?

Har prøvd å søke gjennom nettet men finner ingen som tester mange headphones, og er up to date.
Sitat av hermanoo90 Vis innlegg
Har prøvd å søke gjennom nettet men finner ingen som tester mange headphones, og er up to date.
Vis hele sitatet...
DU trenger å sjekke ut http://www.headphone.com/headphones/
& http://www.head-fi.org
Når det gjelder hodetelefonene som jeg kan anbefale så vil jeg anbefale Beyerdynamics DT770 vist du vil ha gode og solide "full size". Prisen er overkommelig og ikke noe å si på lyden. Brukes daglig på dataen til musikklytting og gameing

Har også brukt Sennheiser HD555, disse var gode, men den ble litt for mye plastikk og klarte å knekke bøylen. Den ble limt og fikset, men avgikk med døden da ledningen ble "klippet" på en busstur. Brukte også Sennheiser HD650 som er i en dyrere klasse, ikke mye å si på di heller, men etter bare 1mnd ble dem stjålet

Av dem jeg bruker mest om dagen så er det Bose IE1 som er di mest fantastiske "in-ear" hodetelefonene jeg noen gang har brukt. Dette ganske enkelt fordi jeg "hater" in-ear hodetelefoner fordi jeg aldri fant noen som var komfortable å bruke, inntil jeg fikk teste Bose IE1. Pluggene som brukes i Bose IE1 er utrolig "comfy" og passer den merksnodige ørekanalen min helt ypperlig. Har rotet vekk sikkert 10 par puter, men har hatt null problem med å få tak i nye på en lokal lydbutikk her i Bergen Nå vet jeg det er kommet Bose IE2 som skal være bedre lyd og bedre passform som holder seg enklere på plass i øret, å jeg vurderer sterkt å kjøpe dem.
Sist endret av Mantuz; 13. desember 2010 kl. 14:08.
Audio techincica ATH-M50! Sjekk ut www.head-fi.org de gutta er up to date
Ta et kjapt søk i forumet så finner du x tråder(som ikke er veldig gamle) om gode tips til hodetelefoner

Fikk Beats By Dre i gave av fam for en rundt 5-6 mnd`er siden..Mtp pris i forhold til kvalitet/hva man får for pengene, ville jeg gått får noen andre hodetelefoner hadde jeg vært deg
Er vell allmen kjent at Beats By Dre er latterlig overpriset pga navnet, og lyden/kvalitet man får igjen for prisen man betaler er deprimerende :/
ja, jeg leser nå på head-fi.org, skal nok lese mer når jeg kommer hjem. Men hvis dere må kjapt se 2-3 headsett som er over-ear. Gode med bass og høy god lyd? så kan jeg lese om dem =)