Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  66 34048
Hvis du logger inn på deiligst og sjekker, så ser du at de har byttet ut 'thumbnailene' til chipz bildene med tekstlenker. På den måten faller denne metoden trådstarter har brukt, bort.
Danser Ompa
Laxz0r's Avatar
Kjett at jeg kjenner personen det er bilde av her som eksempel da :P
Kjett for dem at dem er dumme nok til å legge ut slike bilder (sett at det er noen av de bildene av litt grovere natur) på en nettside som frem til nå har hatt såpass dårlig sikkerhet.
Hva faen betyr kjett?
Sitat av Cikey Vis innlegg
Hva faen betyr kjett?
Vis hele sitatet...
Ord for "kjedelig" eller "trist".
Sitat av pinkrabbitz Vis innlegg
Kjett for dem at dem er dumme nok til å legge ut slike bilder (sett at det er noen av de bildene av litt grovere natur) på en nettside som frem til nå har hatt såpass dårlig sikkerhet.
Vis hele sitatet...
Haha, dum er man jo uansett sikkerhet eller ikke.. Folk kan jo se det, om de betaler eller ikke er vel igrunn ett fett.
Danser Ompa
Laxz0r's Avatar
Det jeg mener er at den personen det er bilde av er en bekjent, og hun har ingen profil på deiligst.
Og det er jo KJEDELIG for hun.
Sitat av Laxz0r Vis innlegg
Det jeg mener er at den personen det er bilde av er en bekjent, og hun har ingen profil på deiligst.
Og det er jo KJEDELIG for hun.
Vis hele sitatet...
Da foreslår jeg at du skriver norsk neste gang.

Neppe veldig kjedelig for henne. Hun har lagt ut bildet fordi hun ønsker oppmerksomhet rundt seg og kroppen sin. Det får hun nå.

Alle burde være fornøyd, og om hun ikke er det så har hun kanskje lært seg å tenke før hun legger ut slike bilder av seg selv på internett.
Haha, skjer med at flere folk vet hvem hun på eksempelbildene er? Mange fra Hedmarken her?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Monkey_drone Vis innlegg
Jeg vil gjøre oppmerksom på at deiligst sine chip gallerier inneholder en god del nakenhet, ikke alle jentene er over 18 for å si det sånn. Jeg har slettet de 10k bildene jeg rakk å laste ned av hensyn til "barna" som legger ut bilder av seg selv og oppfordrer andre til å gjøre det samme.
Vis hele sitatet...
Hvordan vet du at de er under 18?
Trådstarter
Sitat av Krish88 Vis innlegg
Programmet er skrevet i C# .NET 4.0 med WPF GUI Desverre er det ingen måte å få filtrert nedlastingen med denne løsningen...
Vis hele sitatet...
BS

Du kan enkelt filtrere bildene ved å laste inn profil informasjon om hver bruker, derimot er dette mer båndbredde, men fortsatt; tviler på at så mange her liker hårete menn.

Men jeg jobber nå med å utvikle et FB snoke program, lite nakenhet der men fortsatt interessant og utforske sikkerhet.

Deiligst Viewer vil antageligvis få oppdateringer som gjør det enklere og finne "Frekke Bilder".
Sist endret av Meanz; 3. juli 2010 kl. 02:38.
Vits med dette da ? Deiligst.no viser ikke noen nakenhet. Så det har jo ikke noe å si om du kan se bilder som koster chipz etc. Just tellin' :]
Trådstarter
Sitat av Mortick Vis innlegg
Vits med dette da ? Deiligst.no viser ikke noen nakenhet. Så det har jo ikke noe å si om du kan se bilder som koster chipz etc. Just tellin' :]
Vis hele sitatet...
Er nokk nakenhet, derimot har de lagt til en ny funksjon

[Vis brukere med chipzgallerier]

har også funnet et nytt sikkerhetshull etter oppdateringen,

Ja glemte og nevne dette; DV 3.2 er ikke funksjonibelt, har tatt oppgaven med og finne en måte å tilbake DV på, så DV 4 kommer om en stund med mange flotte og nye funksjoner, helt ny kode og nytt design

Har funnet en funky exploit og funnet flere bugs med login på DV som dere har slete med.

Har satt mitt FB verktøy på hold, må fikse DV til mine lojale supportere

PS: Ikke meningen og spamme

Jeg har nå klart det igjen. Så skal bare fullføre GUI så er vi klar til beta release =)
Sist endret av Meanz; 3. juli 2010 kl. 03:39.
Error logging in?
Men funker på nettsida:S
Fint å se du fortsatt jobber med DV..
KP
Trådstarter
Se min nyeste topic 4.0 Beta

Der finner dere svarene dine.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Funker denne forsatt på Chipz gallerier?