Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  24 8098
Heisann, jeg bare lurer på hvordan jeg kjappest kan bli kvitt hasjrusen!?
drikk juice og gå deg en tur
Sist endret av Awareness; 12. september 2010 kl. 15:16.
drikk mye, vann eller juice
II-V-I
Sneipen92's Avatar
Trådstarter
kaffe? Skal på fotballkamp snart og jeg kan ikke være fjern da :P
Det beste du kan gjøre er nok å bare hive deg ut i det, og prøv å ikke tenk på at du har røyka hasj. Tviler på at hverken juice eller kaffe hjelper stort.
Sitat av Sneipen92 Vis innlegg
kaffe? Skal på fotballkamp snart og jeg kan ikke være fjern da :P
Vis hele sitatet...
Hva er snart?

Merker sjæl som regel at rusen slipper tak etter ikke så alt for lang tid...
II-V-I
Sneipen92's Avatar
Trådstarter
1,5 time :P
Karbohydrater sies å kunne forkorte/forminske ruseffekten. Spis litt og forsøk å ta det med ro.

Forøvrig kan man fint spille fotball i cannabisrus etter min erfaring
treff på en snut, så blir du nykter fort Ingenting funker som litt adrenalin om du skal bli nykter
Sov en time så er du helt fin når du våkner.
Hva er egentlig greia med karbohydrater og cannabisrus? Noen som har merket noe personlig?
merker at hvis jeg spiser mye munch etter weed så blir kroppen mer våken og psyken deretter. Ikke prøv å få adrenalin kick:P det kan bare bli noia. Ellers vil trening hjelpe deg, men prosessen går ganske sakte. Så spising, drikking og fysisk aktivitet er vel det eneste jeg kan anbefale har en viss effekt, men stort sett må man vente til rusen har lagt seg.
Etter røyking går blodsukkeret ned og man blir slapp. Mtp at du skal spille fotball ville jeg iværtfall fått i meg noe mat så jeg hadde blitt mer oppegående.
Kaffe skader vel heller ikke.
Fysisk aktivitet generelt er en motvirker mot cannabis rus spør du meg.
Hvorfor røyke når du visste du skulle på fotballkamp....

Trodde du rusen skulle gi seg etter 2-3 minutt?
Sitat av Liverbird Vis innlegg
Hvorfor røyke når du visste du skulle på fotballkamp....

Trodde du rusen skulle gi seg etter 2-3 minutt?
Vis hele sitatet...
han ville vel bare få superpowers på fielden og ha det kulere da - typisk at man er grisefjern og begår en tilfeldig bragd... i alle fall på tv-spill utgaven av sporten :P
Sitat av Kraft Vis innlegg
han ville vel bare få superpowers på fielden og ha det kulere da - typisk at man er grisefjern og begår en tilfeldig bragd... i alle fall på tv-spill utgaven av sporten :P
Vis hele sitatet...
Det er ikke sikkert at han skulle spille fotball selv...

Jeg tok det som at han skulle ut og se på kamp.
Sist endret av tafsern; 12. september 2010 kl. 17:17.
Sukker bruker og hjelpe.
Spis noe du liker, drikk rikelig med vann, og ta deg en løpetur
Spis sjokolade og drikk brus. Som nevnt over hjelper sukker ganske bra.
Det er vel ikke så bra å schtappe seg full av mat før kamp?

Jeg tror trådstarter er på kamp/er ferdig med den nå.
Sist endret av onClipEvent; 12. september 2010 kl. 19:31.
Sitat av Quetzalcoatl Vis innlegg
Sukker bruker og hjelpe.
Vis hele sitatet...
Jepp, har røyka daglig i over 24år, hvis jeg må bli "hurtignykter" stapper jeg i meg så mye søtt som mulig+kaffe med sukker. Lurt å spise litt mat etterpå så får du fart på forbrenninga òg. Har du tid så ta en "powernap" på 10-20min; søvn hjelper masse.

Er det de røde øynene du er redd for så kjøp "Spersallerg" på apoteket -er allergigreier mot røde øyne. Kjøp doseringspakka -ikke flaska; du rekker ikke bruke den opp før den er gammel og da ikke bra for øynene. Mye bedre enn cleareyes og ikke farlig for øynene innafor datostemplinga. Har brukt det i flere år og alle jeg kjenner som veit om dette har alltid en dose i lomma -funker tvert
Sitat av Sneipen92 Vis innlegg
Heisann, jeg bare lurer på hvordan jeg kjappest kan bli kvitt hasjrusen!?
Vis hele sitatet...
Sukker, makka, kaffe ,frukt , frisk luft , kald dusj , et ronk :P
Ser det er noen som anbefaler å sove, det er tydelig at det er forskjell på folk.
Om jeg røkyer, for så å bare sove en time eller to, føler jeg meg ofte mye fjernere når jeg våkner, men som andre sier, sukker og mat pleier å være fint å spise seg ned litt på, det er i hvertfall min erfaring.
II-V-I
Sneipen92's Avatar
Trådstarter
Jeg gikk til kampen (ganske langt, tok 1 time) og når jeg kom fram følte jeg meg bedre, dog sliten. Men spilte faktisk helt ok. Og vi vant kampen 3-2 yey