Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  66 14967
Dette må iallefall gjøres uten hjelp fra noen. Ser det nevnes at man skal få hjelp i diverse situasjoner... Vel, f.eks, 5 liter blod utover stuegulvet og hjelp av en kompis til å dra kroppen over gulvet i blodet. Da dukker KRIPOS opp, og de kan etterforskning.... Har man da selv "forsvunnet" og gjemt seg unna i en landsby i Kina, ja da kan det fort skje at kompisen blir koblet til forsvinningen og siktet for drap. Og får han tak i deg for å oppklare at dette ikke er noe drap? Kanskje ikke. Og da sitter han der, og må inn i fengsel for et bestialsk rått mord.

Og selvfølgelig, en kompis kan plapre litt løst i fylla, eller til dama osv om at han hjalp deg med dette stuntet.

Enkleste er nok en "drukningsdød". Og få tak i ett pass (fake id) gjennom østeuropeiske bander i oslos bakgater.. Nok kontanter og kanskje en bankkonto i utlandet opprettet for bruk av den fake id`n..
Husk at denne tråden kan spores tilbake til din PC.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg hadde muligheten til å erklære meg selv død en gang i Forsvarets datasystemer, da jeg var inne til førstegangstjeneste. Skremmende enkelt: tilgang på en datamaskin på sykestua.
Alt som trengtes.
Etter endt tjeneste i fremmedlegionen får du nytt fransk navn og pass. Skal sies at det er BEINHARDT, men det er vel den eneste lovlige måten jeg kommer på.

Hvis du "hopper" fra en bru og forsvinner blir det veldig vanskelig å gjøre noe som helst. Siden du er identitetsløs. Blir du oppdaget ryker det jo rett i buret.

Er du myndig kan du søke etter en vekterjobb elns i en annen by, flytt dit, skift navn og heng lapp på døra når du drar:
"Er dratt til Kongo for å bli med i SIG Uganda. Kan nås på telefon +256 41 4343936"

Sist endret av Cahl; 28. september 2009 kl. 14:04.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Bare gjør om asylsøkerne om kommer hit til landet. De har ikke id-papirer og kommer ikke fra noe land.

Lær deg et østeuropeisk språk flytende. f.eks georgisk. og dra til et annet europeisk land og søk asyl. Si du ikke har id-papirer eller noe og ikke si hvor du kommer fra. Lite de kan gjøre med deg da tror jeg.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Sitat av MinoDyhes Vis innlegg
Jeg tror han mener å ta et stoff selv(det finnes*) og så kommer ambulansen og sjekker han. Jeg tror det imidlertid blir vanskelig likevel..om du greier å lure ambulansepersonell og leger så er et lik som plutselig forsvinner fra likhuset noe mistenkelig.

*Zombie eller zombi er ifølge afro-karibisk voodoo-kult en «levende død», det vil si en død kropp som gjenopplives av en overnaturlig kraft. Zombie-forestillingene kommer fra Haiti, der folketroen påstår at en trollmann (bokor) kan gjøre personer til viljeløse redskap gjennom svart magi. Ifølge enkelte forskere skal ofrene ha blitt dømt av hemmelige bonderåd og gitt lammende gift. De dømte har dermed blitt feilaktig erklært døde og begravd, for så å bli gravd opp igjen og utnyttet som apatiske slaver. Mange tviler imidlertid på at disse historiene er sanne.(http://no.wikipedia.org/wiki/Zombie)

Og ja, jeg vet at wiki er ikke verdens beste kilde, mn har faktisk(tro meg eller ei) lest en del om stoffet.
Vis hele sitatet...
Ja, jeg har sett dette stoffet både på 24 og CSI
Det beste ville jo vært å spart opp EN GOD DEL penger (les:Nok til flere måneder/1 år) og så plutselig forsvinne fra jordens overflate (Til et annet land) Så klart må du jo vente litt med å forsvinne, men da er du sikker på at du har penger.
har forsvunnet sporløst selv, men etter 1.5 mnd var det for mye på samvittigheten så jeg måtte tilbake til familien...

Merklig nok var det nok med de 1.5 mnd. Jeg hadde egentlig seriøst planer om å forsvinne for alltid.

Har du ihvertfall prøvd å ta deg en lang ferie?flytt et annet sted 1-2 mnd, vekk fra familien osv. Da slipper du alt dette stresset egentlig så får følelsenen dine det det vil ha deg til å gjøre.

Jeg tror det har bare bygget opp lenge hos deg, gjør som jeg sa så roer det seg ned
Du ikke "dø" heller da..
Folk vil savne deg, og hvis du en dag kommer tilbake vil folk hate deg mer.
Sist endret av ToheZ; 8. mai 2010 kl. 19:59.
Sitat av jull0 Vis innlegg
Tapp en halv liter blod av deg en gang i uka, husk å spis mye grovbrød og gjeitost for å økeblod produskjonen, når du har 5 liter blod hell det på gulvet ditt hjemme, lag noen tegn til kamp i huset.. etter tap av 5 liter blod blir du garantert erklært død.. and you are free to do what the fuck you want
Vis hele sitatet...
er jo en veldig god idé, men øk heller mellomrommet mellom tapping som f.eks. 2 uker, så får du ikke helseproblemer
Sitat av Egget Vis innlegg
har forsvunnet sporløst selv, men etter 1.5 mnd var det for mye på samvittigheten så jeg måtte tilbake til familien...

Merklig nok var det nok med de 1.5 mnd. Jeg hadde egentlig seriøst planer om å forsvinne for alltid.

Har du ihvertfall prøvd å ta deg en lang ferie?flytt et annet sted 1-2 mnd, vekk fra familien osv. Da slipper du alt dette stresset egentlig så får følelsenen dine det det vil ha deg til å gjøre.

Jeg tror det har bare bygget opp lenge hos deg, gjør som jeg sa så roer det seg ned
Vis hele sitatet...

Lyst til å dele din opplevelse? hvordan reagerte familien din?
Sitat av mathsterk Vis innlegg
er jo en veldig god idé, men øk heller mellomrommet mellom tapping som f.eks. 2 uker, så får du ikke helseproblemer
Vis hele sitatet...
Etterforskere greier vel kanskje å se forskjell på blod som er tappet gjennom flere måneder, og helt "ferskt" blod? Men ellers, ingen dårlig idé.
skal du ha et nytt liv ligger det masse arbeid i å skaffe seg nye idpapirer først. du trenger endel kroner i bakhånd og en god plan. akkurat å fake sin egen død er lett. du drar på båttur og senker båten på troverdig vis med en nødpeilesender ombord så de finner vraket.

det nye livet finner du i australia. kunsten er å haen kontakt som kan skaffe deg en jobb ute i ødemarka slik tusenvis har gjort før. Dra til opaldistriktet der kryr det av folk som gjemmer seg i huler når det dukker opp noen i uniform.

Synd at dette krever endel kapital, for hvis man har endel kapital hvem gidder å "dø" da
Nå har jeg ikke lest alle innleggene, men du kan (hvis du er aktiv) gå en fjelltur en plass det ikke er trygt å gå på tur å ikke komme hjem igjen
Fortell venner og bekjente at du skal på verdensomseiling med seilbåt helt aleine. Dra innom et par steder og kontakt familien din og oppdater dem om turen din og ditt neste stopp. Så fortsetter du ferden uten å kontakte familie på et par stopper, før du vraker båten på land, tar med deg rester av båten ut på havet igjen med en fiskebåt eller noe i den duren og kaster restene ut på havet. Etter en stund vil familien bli urolige for at noe har gått galt, og hvis restene blir funnet ute på havet eller på land vil det nok konkluderes med at du er død, og båten er ødelagt på havet.
Bare noe jeg tenke på, er det mulighet å bruke politiet? Si at du får noen til å gi deg draps trussler osv?? Du blir ikke erklært som død, men du får ny adresse, navn osv..
Sitat av eskil2k Vis innlegg
Bare noe jeg tenke på, er det mulighet å bruke politiet? Si at du får noen til å gi deg draps trussler osv?? Du blir ikke erklært som død, men du får ny adresse, navn osv...
Vis hele sitatet...
en hvis du skal "dø" fra problemer med staten?
Sist endret av Mathsterk; 9. mai 2010 kl. 04:16.