Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  23 2594
Har begynt å fått røkt ett par ganger nå.
Jeg har begynt å merke at jeg får kramper i kroppen (spesielt venstre fot) å at muskler bare spenner seg å hopper i vei, er det vanlig?
Jeg mistenker at jeg kanskje var så fjern de første gangene mine at jeg kanskje ikke merket det?

såvidt jeg vet så er det da vanlig å få rykninger uansett om du går på rusmiddler eller ei. Det du er, er nok stresset, kanskje for å bli tatt for de gangene du har røyket eller andre ting. mine to femtiøringer.

vedvarer det så er det bare å ta en tur til legen, de legene jeg har hatt har ikke noe negativt syn på røyking, så ikke vær redd for å gå til legen med slike ting.
Det er fullt mulig at du får litt rykninger til tider, ihvertfall, hvis det er sånt du tenker på :P Har røyka meg grisefjern med et par kompiser en del ganger, og da har ihvertfall vi hatt en tendens til å få litt rykninger og slikt. For eksempel sitter man og ser tv, og plutselig hopper litt i sofaen bare plutselig, eller beinet hopper litt. Er nok ikke noe farlig, så vidt jeg vet, man bare ler godt av det :P
Kan godt være det at jeg er stresset ja.

Kroppen er i konstant "leamus" med rykninger nesten konstant i venstre kne å der ryggraden sitter fast i hofta. Ikke direkte ubehagelig men ekkelt bare..
Små rykninger kommer mer av slappheten/trøttheten som en følge av for mye røyking.
At hasjen gjør at du får rykninger uten videre, tviler jeg litt på.
Alikevel er det helt normalt å rykke litt i foten en sjelden gang.

At de varer lenge er litt mer bekymringsfylt..
Vært plaget av det før? Eller under andre omstendighter?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg har en del rykkninger til vanlig, men når jeg røyker litt mye kan de forekomme oftere og kraftigere en vanlig, men om det er fysisk eller psykisk eller kombo er ikke lett å komme med konklusjoner om. Merker jeg pleier å få de hvis jeg får noia om noe med kroppen min (for eksempel at det har komt luft i hjertet, musklene kommer til å bli til deig etc.), men de jeg røyker med får også rykninger.
Så lenge dette ikke utvikler seg til krampeanfall, og kun forekommer når du røyker, er det høyst sannsynlig ikke noe alvorlig galt med deg.

Om det skulle bli værre, forekomme hyppigere elelr du bekymrer deg mye over dette, ta en tur til legen.

Lykke til
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Sitat av Zolantor Vis innlegg
Har begynt å fått røkt ett par ganger nå.
Jeg har begynt å merke at jeg får kramper i kroppen (spesielt venstre fot) å at muskler bare spenner seg å hopper i vei, er det vanlig?
Jeg mistenker at jeg kanskje var så fjern de første gangene mine at jeg kanskje ikke merket det?

Vis hele sitatet...
Jeg hadde noe lignende når jeg røykte første gang. Men det kom av at jeg var nervøs og følte at rommet var kaldt, mer som skjelving.
Jeg vet ikke om det går under "rykninger" men jeg får ofte noe som jeg ikke vet om er vanlig eller ikke..
Jeg får dårligere balanse (litt som om jeg har drukket)
Jeg klarer nesten ikke å gripe ting..

Rart?
Sitat av pet Vis innlegg
Jeg vet ikke om det går under "rykninger" men jeg får ofte noe som jeg ikke vet om er vanlig eller ikke..
Jeg får dårligere balanse (litt som om jeg har drukket)
Jeg klarer nesten ikke å gripe ting..
Vis hele sitatet...
Får du disse symptomene til vanlig, helt ut av det blå, eller når du røyker cannabis, slik som trådstarter?
jeg skjønner hva du mener. blir sånn når jeg har røyka og..hele kroppen rister noe inn i helvetet å jeg har grise noia. beina kan jeg på ingen måte kontrollere de rister frem å tilbake i en kjapp rytme .. dance baby det ekke farlig Ha
Hvis det er kramper, så kan det være ett tegn på for lite magnesium. Prøv med ett tilskudd så skal du se det blir borte
Digital nomade
trippy's Avatar
Jeg har røyka cannabis en stund nå og jeg får fortsatt slike muskelsammentrekkninger. Men det skjer oftere hvis jeg røyker noe skikkelig bra saker. Prøv å pust dypt og ikke tenk på krampene, prøv å slappe av helt, da går det ofte over.
Planet Funkotron
DildoJames's Avatar
får noen ganger heftige rykninger når jeg er veldig fjern.

ofte etter heftige trekk på bongen, særlig med brunt. får jeg ofte heftige shakes/rykninger i kroppen. i vår vennegjeng kaller vi det brunshakes
Sitat av Sukoru Vis innlegg
Det er fullt mulig at du får litt rykninger til tider, ihvertfall, hvis det er sånt du tenker på :P Har røyka meg grisefjern med et par kompiser en del ganger, og da har ihvertfall vi hatt en tendens til å få litt rykninger og slikt. For eksempel sitter man og ser tv, og plutselig hopper litt i sofaen bare plutselig, eller beinet hopper litt. Er nok ikke noe farlig, så vidt jeg vet, man bare ler godt av det :P
Vis hele sitatet...
Må si jeg kjenner meg igjen i "sofa-hopping" når man er meget fjern. Merker også at jeg har andre smårykninger i enten bein eller arm når jeg er sliten og trøtt og i tillegg ballefjern. Kanskje man slapper så mye av at musklene må sjekke om de lever? Testing 1.. 2.. rykning..
Sitat av pet Vis innlegg
Jeg vet ikke om det går under "rykninger" men jeg får ofte noe som jeg ikke vet om er vanlig eller ikke..
Jeg får dårligere balanse (litt som om jeg har drukket)
Jeg klarer nesten ikke å gripe ting..

Rart?
Vis hele sitatet...
Sitat av felix_poker Vis innlegg
Får du disse symptomene til vanlig, helt ut av det blå, eller når du røyker cannabis, slik som trådstarter?
Vis hele sitatet...
Jeg får det når jeg røyker.. Kanskje det har noe med at musklene blir så slappe?
Røyka marijuana en hybrid strain kalt ak-48 og da fikk jeg sånne rykninger menne det var mest pga jeg var uvant, var mest noia.Slapp heller av å ikke prøv å tenk påd et så går det vekk.
Opplevde dette her om dagen da jeg røyka fra bong, at diverse kroppsdeler begynte å bevege seg ukontollert. Følte også at kjeven min var skjev og ute av ledd. Konkluderte med at jeg hadde røyka litt for mye, og at det bare var å slappe av, så ville det gå over. Fikk det til å stoppe litt når jeg satte meg i lotusstilling og lukket øynene. Litt ubehagelig, men det gikk over etter en times tid. Bare å tenke på det, så går det greit.
Rykningene kommer vel av at kroppen prøver å holde deg våken.
Er det ikke noe sånt da, at den napper i benene når du som person mens "hjernen" ikke vil sove?
Planet Funkotron
DildoJames's Avatar
Sitat av starpowah Vis innlegg
Rykningene kommer vel av at kroppen prøver å holde deg våken.
Er det ikke noe sånt da, at den napper i benene når du som person mens "hjernen" ikke vil sove?
Vis hele sitatet...
det jeg har hørt er at når man får sånne napp i bena når du holder på å sovne er at deler av hjernen har sovnet og andre ikke. (eller noe i den duren)
F.eks hos meg får jeg ofte et scenario der jeg går ned en trapp og faller. Og da napper det noe helsikes til i beina. M.a.o muskelgreisusen i hjernen var tydeligvis søvne. Veldig kort og simpelt forklart :P
Dun know what to do
appleaya's Avatar
Jeg husker at en kopis av meg hadde noe sånt de første gangene han røyka. En gang så jeg beinet hans liksom spratt opp og at han vrei hode til siden. Det så ikke så dramatisk ut som det hørtes ut som, men jeg veit jo ikke med deg
Sitat av Zolantor Vis innlegg
Har begynt å fått røkt ett par ganger nå.
Jeg har begynt å merke at jeg får kramper i kroppen (spesielt venstre fot) å at muskler bare spenner seg å hopper i vei, er det vanlig?
Jeg mistenker at jeg kanskje var så fjern de første gangene mine at jeg kanskje ikke merket det?

Vis hele sitatet...
Dette er ikke farlig:P
Skjer meg hver eneste gang. er ett av tegna på at det kommer til å bli en bra kveld
Ene gangen så trodde jeg at jeg pissa på meg etter heftig med inntak. Det føltes som om det var vått :P
Etter å hadde drukket litt tok jeg ett stort (for meg) bøttetrekk å når jeg reiste meg opp datt jeg om i sofaen og klarte ikke å røre meg på en stund, nuff said ble fucked up.