Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 956
Har laget bruker på Winamax.fr, men kan ikke spille om ekte penger og sette inn penger fordi de sier jeg har en foreign ip-adresse. Hva skal jeg gjøre med det? Har lyst til å begynne å spille.

Har allerede bruker på Nordicbet og der er det ikke sånne problemer.
VPN er vel ditt beste bet :P
Har laget meg abb på NordVPN og aktivert Frankrike. Men nå sier Winamax at jeg ikke kan registrere med min norske adresse, unauthorized sier de

Eller er registrert men får ikke satt inn penger
Sist endret av AllHourCymbals; 19. august 2023 kl. 17:21. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Om du har så store spilleproblemer at du, med minimalt av datakunnskaper, skal unngå deres systemer, for å spille mot deres betingelser, foreslår jeg heller at du søker hjelp, for du har åpenbart ett problem.
Sitat av SnusBoks Vis innlegg
Om du har så store spilleproblemer at du, med minimalt av datakunnskaper, skal unngå deres systemer, for å spille mot deres betingelser, foreslår jeg heller at du søker hjelp, for du har åpenbart ett problem.
Vis hele sitatet...
Det var da svært! Jeg prøver bare å forstå hvorfor jeg ikke får satt inn penger der. Jeg har ikke store spilleproblemer i det hele tatt, jeg better bare på en og en kamp og vant nettopp.
Skaff deg en kompis i frankrike, må bruke en tjeneste der kortet ditt ikke knyttes til deg for å si det sånn ene er ipadressen og så fikse kort, sier seg selv at man ikke kan bruke norsk adresse som reg når siden er for franskmenn..
Sist endret av mrracerhacker; 19. august 2023 kl. 17:50.
Sitat av mrracerhacker Vis innlegg
Skaff deg en kompis i frankrike, må bruke en tjeneste der kortet ditt ikke knyttes til deg for å si det sånn ene er ipadressen og så fikse kort, sier seg selv at man ikke kan bruke norsk adresse som reg når siden er for franskmenn..
Vis hele sitatet...
Okei, visste ikke at siden kun er beregnet for franskmenn. Det går jo an å velge Norge innpå der, men registreringen går ikke gjennom. Er litt nytt for meg dette så beklager det.
Sitat av AllHourCymbals Vis innlegg
Okei, visste ikke at siden kun er beregnet for franskmenn. Det går jo an å velge Norge innpå der, men registreringen går ikke gjennom. Er litt nytt for meg dette så beklager det.
Vis hele sitatet...
null stress, de har låst ned ganske greit med norske kontoer dog da på bankene sin side med inntak og uttak, og da er det lettest å bare gi faen i de norske betterne, hvertfall hvis man skal følge "lovlige" ruter
Du burde skaffe deg en økonomisk verge TS. Først driter du deg ut på bud på leilighet, og nå vil du gamble?

Kort fortalt er det veldig vanskelig om dagen å spille pengespill på nett. Gi opp tanken. Det er verdt det. Tvi tvi
Sist endret av IneartheDx; 19. august 2023 kl. 19:15.
Ja tror de gir faen i Norge på Winamax hvertfall, for når jeg skal bekrefte adresse kommer ikke Norge opp engang lenger. Tenkte jo å sende dem ei regning med adressen min og bilde av passet for å få godkjent kontoen. Nei da blir det ikke noe av det.

Ja, det stemmer at jeg dreit meg ut og bydde på leilighet, men det gikk nå bra. Har ikke store økonomiske problemer, men er så ensom og da gjør jeg av og til litt impulsive ting, tror ikke jeg trenger verge. Ja, skal ikke registrere meg opp på flere gamblesider. Har nå uansett. Nordicbet kontoen min som jeg har hatt i mange år, vant en del der før og skal prøve meg litt forsiktig der igjen
Har du for mye penger å gi bort, kan du jo sende noe til meg. :-D
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Har du for mye penger å gi bort, kan du jo sende noe til meg. :-D
Vis hele sitatet...
Ja, va er vippsen din? Haha neida, jeg har brukt opp mitt på klokker
Vet om folk som har fått trusler med nedstenging av bankkontoen deres når de prøvde å cashe ut online gambling winnings (var 7000 kr elns) fra utlandet.

Jeg ville droppa det her. Hva er vits å gamble hvis du må betale for vpn og div mellommann-tjenester + betale valutagebyr hver vei (+ risikere trøbbel med bank + skatting av gevinster)? Er for dyrt å vinne på gambling til at det er verdt det!
Sitat av KrølleBølleBrur Vis innlegg
Vet om folk som har fått trusler med nedstenging av bankkontoen deres når de prøvde å cashe ut online gambling winnings (var 7000 kr elns) fra utlandet.

Jeg ville droppa det her. Hva er vits å gamble hvis du må betale for vpn og div mellommann-tjenester + betale valutagebyr hver vei (+ risikere trøbbel med bank + skatting av gevinster)? Er for dyrt å vinne på gambling til at det er verdt det!
Vis hele sitatet...
Jepp funnet ut det samme

Men Nordicbet funker, har bare gode erfaringer med dem
Sist endret av AllHourCymbals; 19. august 2023 kl. 21:48. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.