Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 801
Heisann.
Jeg skal til med et hageprosjekt og lurer på om noen i Østfold har erfaring med Utomhus.no Østfold Gress.

Er det noen her som har erfaring med de og gresset mot andre konkurrenter i område som Adamsrød eller bærum ferdigplen?

Det virker mer profft på nettsiden, men vil høre om noen har erfaring før jeg bestiller.

https://utomhus.no/nettbutikk/produkt/ferdigplen
Kvaliteten på ferdigplen svinger nok en god del, så den som leverte best i fjor kan ha vært uheldig i år. Derfor ville jeg prøvd noen kvadrat fra alle aktørene slik at du kan ta ett valg ut i fra hva som gjelder akkurat nå.

Du bør passe på at det ikke er forbud mot vanning i den perioden du ruller plenen ut. Kjedelig når flere tusen kroner med gress ryker bort.
Uavhengig av produsent, unngå for guds skyld og gå på det mens det gror seg til. Må ha litt tålmodighet skal man få et fint resultat med ferdigplen.
Tusen takk for tips!