Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1245
etter snart 3 år med iphone har jeg sett meg rimelig lei, da jeg ikke lenger orker å bruke en uten å jailbreake den til italia og tilbake... derfor har jeg begynt å se på alternativer på den andre siden! valget står selvfølgelig mellom de 2 kongene, htc one og galaxy s4... har noen her personlig erfaring eller noe de vil dele om noen av dem? selv har jeg ikke vært borti android siden jeg lånte en huawei u8800, så jeg er ikke helt med...
Jeg har htc one og har aldri vært mer fornøyd, hatt alt av iphone og "topp androids" før,
Men one reagerer før meg, aldri noe tull og ligg støpt i hånden!
Tas forbehold for dårlig utfylt argumenter nå..
Støtter Pillthrill her. Oppgraderte fra HTC Desire til HTC one. Sammenlignet med en S3 føles den mye mer eksklusiv ut en Samsungen. HTC Sense fungerer ypperlig også. Har fått med meg mye mer nytt av Blinkfeed enn av de andre sosiale kanalene jeg bruker.

Eneste minuset jeg ser er kanskje at kameraet har en ganske lav oppløsning, men så er det ikke meninga at man skal lage plakater og fotografjobber med en telefon. Også er det helt suverent i dårlig lys.
True phreak.
Jeg stemmer i det de andre her sier, HTC One er en knalltelefon! Jeg har ikke mye sammenlikningsgrunnlag med de nyeste modellene, men det er langt på vei den beste telefonen jeg har hatt.
OSTEPOP!
vangsfreaken's Avatar
Trådstarter
til de som har grei erfaring med htc, hvordan er de med oppdateringer?

Sitat av F4celess Vis innlegg

Eneste minuset jeg ser er kanskje at kameraet har en ganske lav oppløsning, men så er det ikke meninga at man skal lage plakater og fotografjobber med en telefon. Også er det helt suverent i dårlig lys.
Vis hele sitatet...
mobilbilder har jeg virkelig gitt opp for lengst, å det er egentlig en nødløsning... så det bryr meg ikke så veldig, da de fleste toppmodeller har mer enn nok for meg
http://www.amobil.no/artikler/htc-on...lated_articles

Sitter her og lurer på det samme selv.

De er veldig jevne stort sett hele veien, men htc'en ser bedre ut (design)

Er det et stort problem at htc'en kun har 4.1.2 istedenfor samsungs 4.2.2 ?
Ikke for å gjøre valget vanskeligere, men har du sett på den nye S4 active? Samme innmat som vanlige S4, og er vanntett og mer robust. Eneste forskjellen er vell at active har LCD skjerm, litt dårligere kamera(mobilen har dog undervannsmodus) og fysiske knapper under skjermen.
Sist endret av A-H; 9. juni 2013 kl. 22:31.
Har hatt HTC One x ganske lenge nå (ca 1,5 år) og har vært kjempefornøyd. Jeg har sett telefonene til venner har kommet og gått, mens min trofaste One x alltid har vært der. (vet at det er forskjell på den nye One, men antar at den ikke er noe dårligere)
Samtidig som at jeg har kunnet gjøre alt det andre gjør, og kanskje enda mer.

Den har vært på reperasjon 1 gang, og det var pga jeg var noob til å roote. (fucka opp hardware og software, uten at jeg visste hva jeg drev med)
Vil annbefale denne http://www.dustinhome.no/product/5010655504/htc-one-x/ htc one x + den er bedre en htc one og koster 3590 kr.
OSTEPOP!
vangsfreaken's Avatar
Trådstarter
ah, routeren liker meg ikke... hadde skrevet ett semi-langt innlegg om at jeg endte med s4 på grunn av pris, men jeg gidder ikke å utdype så mye enda en gang men jeg er så langt veldig fornøyd! synd halvparten av alle svarene her kom ett par timer etter jeg bestemte meg, men jeg er likevel fornøyd så takk for hjelpa folkens, selv om det var litt i seneste laget
Da kan jeg update med at jeg gikk for htc one, og at jeg også er meget fornøgd
Sitat av Andrew007 Vis innlegg
Vil annbefale denne http://www.dustinhome.no/product/5010655504/htc-one-x/ htc one x + den er bedre en htc one og koster 3590 kr.
Vis hele sitatet...
Personlig spørsmål; e du fette dum?


HTC One og HTC One X+ kan ikke sammenlignes rent kvalitetsmessig, HTC One føles og er robust (Mistet tlf'en i asfalten fra 1,5m høyde et åndssvakt øyeblikk før idag uten en jævla skade, min One X knuste fra samme fall.), og har flere fine nye funksjoner. Du kan f eks bruke HTC One som fjernkontroll til TV, Tuner og Hjemmekinoen samt kjøre HDMI-videoer på TVen.


Skal dog være enig i at det er mer "bang for the buck".
Sist endret av Mozzie; 11. juni 2013 kl. 02:00.
Sitat av Mozzie Vis innlegg
Mistet tlf'en i asfalten fra 1,5m høyde et åndssvakt øyeblikk før idag uten en jævla skade, min One X knuste fra samme fall.
Vis hele sitatet...
Mistet du først One, og så slapp du One X fra samme sted?

spøk->revolver

Har fortsatt ikke knust noe på min One X, og føler den er ganske robust også (bruker dog beskyttelse)
Sist endret av Leonardie; 11. juni 2013 kl. 02:21.