Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1269
Hei, vi har nettopp startet en nett side og div for og starte league of legends tournaments så jeg lurte på er det noen som kan lage et pent bilde som vi kan ha til bakgrunn på youtube og på nettsiden vår?
Hva i all verden forventer du å få som svar til dette innlegget?
Oppgitt Freak
Seaturtle5's Avatar
Sitat av Fleskefinn Vis innlegg
Hva i all verden forventer du å få som svar til dette innlegget?
Vis hele sitatet...
kanskje et ja?
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Sitat av Fleskefinn Vis innlegg
Hva i all verden forventer du å få som svar til dette innlegget?
Vis hele sitatet...
En person som gir dem ett bilde?

En person som forteller dem hvor de kan få tak i ett slikt bilde?

etc.


Ontopic: Husk at de fleste slike personer vil ha betaling for arbeidet, jeg har fått ett par gratisjobber her på forumet jeg, men da bare på ting relatert til Freak. (Se Casemodden min samt logo på siden)
Du bør gi mer info når du er ute etter hjelp til slike ting.

f,eks:
- Info om størrelser, gjøre det lettere for de som skal evt lage grafikken.
- Linke til siden, evt Screenshot av WIP siden for å vise hvordan du har utformet den.
- Tilby kompensasjon. Hvorfor skulle en random freak ha interesse av å jobbe gratis? I det minste bør kreditering og reklame for designeren være med.
- Vite eksakt hva du vil ha, gjerne skrible ned en grov skisse (alle kan tegne) så man har et utgangspunkt.
- Legg ved Logo om du har.

Du trenger ikke å legge ut allt, men nok til at de som ville vært interessert vet hva de skal gjøre.