Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1814
Hei.
Jeg trenger ett klistremerke med Tommy som tisser på en moped/scooter.
Men finner det ingen plass, er det noen som har sett noe lignende, eller kan lage det? Trenger bare at noen lager bildet altså..
artig ide til evt. en t-shorte der Tommy later vannet på td. en Vespa scooter hahaha

Kan ikke si jeg har sett noe lignende da, men er jo fult mulig å få laget en slik vector

Sikkert noen som har tid og lyst ... har ikke tid selv ( eller ork .... chill på sofaen atm )

Men lykke til med den ganske morro ide
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Låner tråden litt: Dersom man har bilder man ønsker å gjøre til klistremerker, finnes det noen som lar dette gjennomføres billig? Slik at man f.eks legger inn bildet på siden, betaler, og får sendt stickers med bildet ditt på hjem?
There you go!
Sist endret av Klistermerke123; 19. desember 2012 kl. 22:57.
Sitat av Mozilla Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Takk for forsøket, men lmgtfy er ikke morsomt lengre.
Har prøvd å lett selvfølgelig, men finner bare fram til dyre og shabby butikker i utlandet. Hadde mere håpet på en side som var å anbefale, da det er så utrolig mange shabbye sider ^.
Om klistremerkene ikke er av topp kvalitet bryr meg midt i ryggen, bare så det er sagt. Er ute etter billig vare
http://www.spreadshirt.no/
lag bildet på pc en last det opp på spreadshirt billig og enkelt pluss at det er norsk og ikke shabby
Sitat av MortenYeaH Vis innlegg
Låner tråden litt: Dersom man har bilder man ønsker å gjøre til klistremerker, finnes det noen som lar dette gjennomføres billig? Slik at man f.eks legger inn bildet på siden, betaler, og får sendt stickers med bildet ditt på hjem?
Vis hele sitatet...
Har kjøpt her før, gode klistremerker http://www.stickeryou.com/
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Vett at jeg svarer på et gammelt innlegg, men får alt jeg vett kan noen få bruk for dette en annen gang når de leiter etter svar.

Du kan bruke VisaPrint en god og billig side med rask frakt. Her har du flere muligheter.

Ellers kan du kjøpe "klister ark" som du kan spraye sjablong på. Skal ikke mye til og lage denne "Tommy" med sjablong heller!