Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1001
Hei, jeg skal ta en tattoo nå snart og var bestemt meg for hva jeg skal ha, trenger bare litt hjelp med å fullføre den.

http://gyazo.com/92a58d6e2b9d94bdc0189f1304447609
Jeg skal ha ett infinity tegn som det øverste på bildet, med de fargene og alt, bare at det skal stå J isteden for you og J isteden for me, så jeg lurer på om noen kunne ha fikset dette for meg helt enkelt og rask siden jeg er på ferie og ikke har muligheten til å begynne å redigere selv.

Blir kjempeglad om noen kan hjelpe

- SOTR
Sist endret av SOTR; 8. august 2013 kl. 05:58.
Alkoholisert gamer
Min erfaring, er at det beste er å dra til en tattovør, og få han/hun til å finishe den for deg, istedenfor å få noen på ett forum, eller venner til å gjøre det.

En tattovør kan du snakke med, mens han/hun gjør den ferdig, og du kan komme med innspill.
Dette er, somregel, gratis å gjøre.
Dra til en sjappe i nærheten med godt rykte, og snakk med de.
Trådstarter
Okey, skal dra dit imorgen, ligger rett utenfor hotellet, men blir å vente med å ta den til dagen før jeg reiser siden det er så mye sol og varmt her
Alkoholisert gamer
Du skal ta i utlandet? Det vil jeg fraråde deg.

Greit det er dyrere å ta i norge, men det finnes så mange sjapper i utlandet, som er skittene, og ikke bryr seg så mye om hygene og sånt.

Hvis du absolutt skal ta i utlandet, så be om å få se på mye av det tattovøren har gjort tidligere. Og be om å få se litt rundt i sjappa.

Jeg var innom ett sted på kos, husker desverre ikke hva stedet het, men der lå det gamle matrester på gulvet på bakrommet, og det løp rotter rundt der.
Tattovøren nektet også å vise meg tidligere tattoveringer han har gjort.

En tattovering er noe du skal ha for resten av livet, så det er verdt å betale ett par tusen ekstra og få kvalitet.

Jeg har selv en tattovering gjort på fylla i utlandet, og den ser ikke ut..
Trådstarter
Jeg har vært innom og sjekka og den ser _veldig_ ren ut ordentlig ut, fikk se masse bilder av tidligere jobber og det så veldig fint ut, er forresten i USA, og søsteren min tok 2 stk der for 1år siden og begge er veldig bra

Var å snakket med de nå nettopp, virket kjempebra og de hadde3 fornøyde kunder bare mens jeg var der, så da blir det tattoo imorgen, blir som på bildet bare med to J'er og fargen skal gå fra blå til mørk lilla, så da håper jeg det blir bra
Prisen ble forsåvidt 200USD (ca 1200nok)