Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 1406
Er det egentlig mulig å få bort alle vinduene som dukker opp nede i høyre hjørne når folk snakker med meg, eller logger seg på? Begynner å gå lei.. ".... har logget jeg på".. "... har logget seg på" osv...

Men ikke kom med "tokk meg et google søk", er fult mulig det, men er ikke så flink med google eller noe så er ikke så lett.
www.apatch.tk

Legg inn den, der er det mulig. Let etter "remove gleam notifications".
Vel, hva med å sjekke innstillingene i messenger? Står da veldig flott der under Verktøy ->alternativer -> Varsler


eller er det bare jeg som tror jeg snakker om noe helt annet nå ? >_<
Sitat av Dice
Vel, hva med å sjekke innstillingene i messenger? Står da veldig flott der under Verktøy ->alternativer -> Varsler


eller er det bare jeg som tror jeg snakker om noe helt annet nå ? >_<
Vis hele sitatet...
Tror ikke du er så langt ute på jordet
Sitat av dark_jocketen
Men ikke kom med "tokk meg et google søk", er fult mulig det, men er ikke så flink med google eller noe så er ikke så lett.
Vis hele sitatet...
*host* Dagens? :P

Nei, du kan fikse det i innstillingene slik som Dice sier, eller så kan du jo bare sette status til "Opptatt" ?

Ellers gjør jeg som Mongeland og anbefaler Apatch. Det programmet lar deg forandre flere ting med MSN, og personlig så klarer jeg ikke den originale MSN, og da er Apatch en fin ting...
Bare sett status som opptatt. så kommer de ikke opp.
Dice, var det jeg mente, har lest gjennom den greia flere ganger, tror jeg må begynne å lese litt treigere, gikk vel litt for fort:S
Sitat av DarkStaar
Ellers gjør jeg som Mongeland og anbefaler Apatch.
Vis hele sitatet...
Absolutt å anbefale til alle, har gjort msn'n min brukbar igjen etter å ha fjernet alle fjortis funksjonene + reklame.
hm, bare for å si ifra, så funker ikke linken til apatch greia:S
Sikkert bare nede for øyeblikket, prøv igjen senere.
hva med en alternativ messenger klient? jeg bruker selv "Gaim"...

Last ned her ----> http://gaim.sourceforge.net/
http://home.no/darris2k/nff/msn.JPG

Tok et screenshoot så ser du hvor du hvor du finner de instillingene, så er det jo bare å ta bort det du ikke vill ha på...
Sitat av Darris
http://home.no/darris2k/nff/msn.JPG

Tok et screenshoot så ser du hvor du hvor du finner de instillingene, så er det jo bare å ta bort det du ikke vill ha på...
Vis hele sitatet...
La merke til at din MSN var på Engelsk, og i tilfelle trådstarter har en Norsk versjon, legger jeg ved et oppdatert screenshot slik at det skal bli lettere å finne en løsning på problemet.

Du kan se det her!
Sitat av mongeland
www.apatch.tk

Legg inn den, der er det mulig. Let etter "remove gleam notifications".
Vis hele sitatet...
Det er rart det der med de som lager patcher til ting som man kan skru av med innstillinger... Ikke noe vondt mot deg Mongeland, men er jo litt betenkelig da.

--
Skru av varsler:
Alle: Verktøy -> Alternativer -> Varsler og Lyder ->

Hvis du har MSG Plus innstalert:

Plus -> Innstillinger -> Kunngjøringer - Her har du tre faner, rot litt i dem, så får du nok av de du vil.
Sist endret av Thedeeq; 1. februar 2006 kl. 09:23.
Bare sett deg som opptatt....
Sitat av Semfic
Absolutt å anbefale til alle, har gjort msn'n min brukbar igjen etter å ha fjernet alle fjortis funksjonene + reklame.
Vis hele sitatet...
Kunne ikke sagt meg mer enig!
Blir ufattelig irritert av folk som har opptatt status HELE tiden (ukjent grunn), noe som førte til at personen havnet i en mappe hvor jeg ikke kan se han

Jeg hater forøvrig også de meldingene, så derfor har jeg slått de av, i messenger. Voilà.
Til trådstarter: Har du egentlig prøvd å få det vekk uten hjelp?