Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 655
Hei, jeg måtte sende min Asus laptop til reparasjon pga noe krøll med hardwaren og løse deler på utsiden. Fikk den tilbake, hvor alt forsåvidt ser bra ut på utsiden.

Problemet skjer når jeg skal slå den på. Da ser jeg først startskjermen (loading Vista), før skjermen blir mørk igjen og bare "lyser". Kan høre den jobber i cirka ti minutter før den rebooter. Nå skjer det samme (jobber lenge), men DENNE gangen slår den seg helt på, og fungerer glatt. Skrur jeg den av igjen, skjer det samme.
Dvs. den står fast og rebooter på første forsøket hver bidige gang.

Jeg sendte den tilbake til support sammen med en beskrivelse av problemet, hvor jeg fikk den tilbake igjen uka etter. De hadde da "Formatert harddisk. Kjørt recovery fra CD'er og testet over lang tid. Ingen feil forekommet"

Men problemet er fortsatt der.

Er det noen som har peiling på hva problemet kan være?
Du burde kontakte de og høre om feilen faktisk skjedde _før_ de kjørte recovery dog.

Eventuelt ta den med til verkstedet og vise de feilen.