Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1537
[CENTER]
The Lord of the Rings: Fellowship of the Ring - Teaser Trailer
[/CENTER]

Hobbiten (Del 1) kommer jo på kino nå om knapt ett år, og i den anledning tenkte jeg å lage noen teasere til vår gode, gamle Ringenes Herre trilogi for å varme opp til nye eventyr i Middle-Earth. Traileren inneholder musikken fra filmene, og fokuserer på scenografi og historie. Ikke forvent deg noe actionspekket!

Se traileren her!
2-5 gir jeg deg, ikke noe serlig imponert, synes det var rett og slett dritt... no offence men skjønte ikke meninga med en teaser til fellowship of the ring med tanke til at hobbiten kommer neste år? wtf man...
Den var drit heftig, og jeg likte hvordan du fokuserte på historie framfor action. Alikevel syntes jeg at den kunne tatt seg litt mer opp mot slutten da det ble mer intenst. Håper virkelig du lager trailer til de andre filmene også

Sitat av faceplants Vis innlegg
2-5 gir jeg deg, ikke noe serlig imponert, synes det var rett og slett dritt... no offence men skjønte ikke meninga med en teaser til fellowship of the ring med tanke til at hobbiten kommer neste år? wtf man...
Vis hele sitatet...
Dette er nok for å ære de gamle filmene og det er selfølgelig morro å lage produkter som dette
Veldig dårlig lydbilde, men du får god karakter for innsatsen!
Filmmusikken skremte meg et par ganger! Litt vell høy musikk lyd i forhold til når de snakket etter min mening, men ellers tøft!
Takker for positive tilbakemeldinger!

En ting jeg oppdaget nå var at dialogen ble veldig utydelig når videofilen ble rendret til YouTube, og jeg aner ikke hvorfor. Når jeg ser videofilen på pc-en hører jeg dialogen kjempe fint, dog musikken er litt for høy enkelte steder. Skjønner ikke hvorfor dialogen virket så mye lavere, men det får jeg bare beklage. Er enig i at det kan ødelegge opplevelsen litt, men jeg håper allikevel det positive overgikk det negative.

Og det vil komme en Two Towers trailer snart!

Sitat av nightrazor Vis innlegg
Den var drit heftig, og jeg likte hvordan du fokuserte på historie framfor action. Alikevel syntes jeg at den kunne tatt seg litt mer opp mot slutten da det ble mer intenst. Håper virkelig du lager trailer til de andre filmene også


Dette er nok for å ære de gamle filmene og det er selfølgelig morro å lage produkter som dette
Vis hele sitatet...
Tusen takk, night! Ja, jeg vurderte å slenge på noen actionscener etc på slutten for å lage det litt mer intenst, men da ville det nok endt med en tre-fire minutters trailer. :P
Sist endret av Anjohan; 29. januar 2012 kl. 11:11.
Beklager, men det der var ikke spesielt bra i det hele tatt. Det virker som du har klipt ut scener alt for "random", uten noen mål og mening, man sitter mer igjen med en følelse av at du prøver å gjenfortelle hele historien, enn at det er en teaser - som skal gjøre deg spent og gi lyst til å se resten.
Sitat av atomet Vis innlegg
Beklager, men det der var ikke spesielt bra i det hele tatt. Det virker som du har klipt ut scener alt for "random", uten noen mål og mening, man sitter mer igjen med en følelse av at du prøver å gjenfortelle hele historien, enn at det er en teaser - som skal gjøre deg spent og gi lyst til å se resten.
Vis hele sitatet...
Tenkte det samme.

Skal riktig nok gi deg poeng for å faktisk klare å skape litt "spenning", selv om den kanskje var noenlunde brå til tider. Som for eks. scenen hvor Elendil kutter av fingern til Sauron. Fikk mer "horror" følelse enn fantasy av akkurat den delen.

Du gir vekk for mye av storyen, dessverre.
Sitat av atomet Vis innlegg
Beklager, men det der var ikke spesielt bra i det hele tatt. Det virker som du har klipt ut scener alt for "random", uten noen mål og mening, man sitter mer igjen med en følelse av at du prøver å gjenfortelle hele historien, enn at det er en teaser - som skal gjøre deg spent og gi lyst til å se resten.
Vis hele sitatet...
Takker for tilbakemelding!

Formålet med denne traileren var å gi deg lyst til å dra tilbake til Middle-Earth. Men det at det virket som at jeg hadde klippet ut scener random ga ikke meg helt mening. Kan du utdype det? Jeg tok oss med tilbake til Ringenes Herre bevisst, traileren var ikke et forsøk på å etablere historier som for oss allerede er kjent.

Siterer meg selv fra førsteposten:

Traileren inneholder musikken fra filmene, og fokuserer på scenografi og historie. Ikke forvent deg noe actionspekket!
Vis hele sitatet...
Sist endret av Anjohan; 29. januar 2012 kl. 17:36.
Ok, du misforstår litt: Det du har laget er ikke en teaser/trailer, det er nærmere et resyme, og selv som det blir det for rotete, du har bare tatt en scene derfra, så en scene litt senere, så en scene litt senere så en scene litt senere... og det gir egentlig ikke historien i det hele tatt, det blir mer sammenliknbart med om du river ut en side for hver 50. side eller noe sånt fra boka - og hvor mye ide om historien får du da? Du får ingen historie, du får løsrevne enkeltscener.

Dermed faller det rett og slett utenfor samme hva man ser på det som, det blir bare rot og meningsløst. Skal du lage noe som "får oss til å få lyst til å dra tilbake til middle-earth" må du lage noe som ... tja, gjør det litt spennende. Ikke nødvendigvis action, men noe som får oss til å lure på hva som skjer videre, gjør oss nysgjerrige, gjør oss spent.