Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  84 8393
Sitat av Mith Vis innlegg
Fordi sponsorer som regel er interessert i å sponse positive ting, ikke homofobe tennåringsgutter som skryter av å pule hverandres mødre på streamen sin dagen lang.
Vis hele sitatet...
Så er vell de kjente teamene i Esports ganske positive?

De hadde ikke vært sponset hvis de hadde skrytet av å pule hverandres mødre
Sist endret av Iluwu; 8. mai 2013 kl. 12:07.
Sur og sarkastisk
droppboks's Avatar
Du i denne tråden som sier at man skal si til folk som ikke er flinke at de er drit på spillet... Tror du de med den attituden "jeg er best" setter seg ned å tenker "gee, denne randome karen sier at jeg suger, kanskje jeg burde tenke over det" eller tror du han tenker "fuck han! Hva vet vel han?"
Sitat av Iluwu Vis innlegg
Så er vell de kjente teamene i Esports ganske positive?

De hadde ikke vært sponset hvis de hadde skrytet av å pule hverandres mødre
Vis hele sitatet...
LoL har gjort det veldig bra på e-sport scenen, som har ført til at massivt antall nye spillere, som også har tatt meg seg personer med den holdningen du har. Poenget er at dette miljøet vil ødelegge for LoL som en e-sport fremover. For når et negativt miljø hindrer nye spillere å komme inn, blir antall spillere over tid borte, noe igjen fører til at sponsorer ikke ønsker å involvere seg lengre. Med andre ord: Ingen sponsorer = ingen penger. Er det ikke penger så vil ingen av de kjente lagene dine spille mer, da det ikke er noe å hente.

Hvordan et spill gjør det, og kommer til å gjøre det innenfor esport er ene og alene avhengig av community og interesse for spillet, i mange tilfeller antall seere på streams og arrangementer som igjen genererer penger som de kjente lagene kan hente ut ved turneringer.
Sitat av Iluwu Vis innlegg
Så er vell de kjente teamene i Esports ganske positive?

De hadde ikke vært sponset hvis de hadde skrytet av å pule hverandres mødre
Vis hele sitatet...
Jo, enkelte blir sponset selv om de er rasshøl, helt klart. Problemet kommer jo når sponsorene finner ut av det, trekker seg og vegrer seg for noen gang å sponse et team igjen.
Seriøst, det viktigste for Riot og LoL om dagen er PR og det å bekjempe BM fra spillere. De bannet IWillDominate før jul fordi han ikke klarer å oppføre seg, de har introdusert egne regler i konkurranser for at spillerne skal oppføre seg og introdusert Tribunal-systemet for å forsøke å hindre BM utenfor pro-scene. Dette er systemer og tiltak som ikke trengs i andre spill.

For å si det på en annen måte, det er en god grunn til at jeg kan mer om BM, hva Riot gjør med det og hvordan det påvirker resten av esportsmiljøet enn jeg kan om selve spillet LoL.
Sist endret av Mith; 8. mai 2013 kl. 12:22.
Sitat av Choobe Vis innlegg
Du i denne tråden som sier at man skal si til folk som ikke er flinke at de er drit på spillet... Tror du de med den attituden "jeg er best" setter seg ned å tenker "gee, denne randome karen sier at jeg suger, kanskje jeg burde tenke over det" eller tror du han tenker "fuck han! Hva vet vel han?"
Vis hele sitatet...
Repeterer man det ofte nok vill det nok funke til slutt.
Hero of Time
bronze's Avatar
Sitat av Iluwu Vis innlegg
Repeterer man det ofte nok vill det nok funke til slutt.
Vis hele sitatet...
Du har 11 innlegg i denne tråden. På desse 11 innlegga har du fått 0 KP. Med andre ord er ingen einige i at du har rett til å flame spelarar som har ein dårleg game. Sidan dette mønsteret med at ingen gir KP for at ein må "sette spelarar på plass" har repetert seg 10 gonger hittil, når skal det funke slik at du sluttar å poste det?

Latterleg argumentasjon at å repetere flaming skal hjelpe nokon til å forstå kva dei må forbetre seg på. Om du er ueinig i det eg skriv, viser du forsåvidt at det eg skriv er rett, sidan mange her forsøker å "sette deg på plass", utan at det ser ut til å virke særleg bra.
Sist endret av bronze; 8. mai 2013 kl. 12:41.
Sitat av Iluwu Vis innlegg
Der jeg spiller er det ikke problem som "hva skal jeg velge etc etc" folk veit hva de skal kjøpe, men folk gjør ting som ikke er smart, og på ingen måte lurt/riktig. Folk som trur de er flinke, og er best. Kan ikke forbedre seg, man må få dem til og forstå hvor dårlige dem er. Fra der kan man gi "konstruktiv kritikk"
Vis hele sitatet...
Sitat av Iluwu Vis innlegg
Kanskje man skulle blitt bedre og sluttet og ødelegge et game for 9 andre.
Vis hele sitatet...
Sitat av Iluwu Vis innlegg
Når man spiller som dritt er det viktig og la dem høre det, kanskje de slutter. Noe som ville vært et stort +!
Vis hele sitatet...
Sitat av Iluwu Vis innlegg
Aldri sagt at jeg håper morra til noen får kreft... Men og fortelle at vedkommende er dritt på en aggressiv måte burde være greit.
Vis hele sitatet...
Sitat av Iluwu Vis innlegg
Repeterer man det ofte nok vill det nok funke til slutt.
Vis hele sitatet...
Du mener altså at de som er dårlige i spillet tror de er gode, selv om det er åpenbart at de gjør det dårlig. Det er kun de andre som skjønner det, og en dårlig spiller har ingen selvinnsikt. Derfor må de brytes ned med gjentatte aggressive kommentarer helt til de innser at de suger. Og når de først virkelig forstår hvor dårlige de er, ved hjelp av medspilleres aggressive kommentarer, så begynner de å bli bedre. Men samtidig, så er det et stort pluss hvis de blir så demotivert at de i det hele tatt slutter å spille, slik at de ikke ødelegger hele spillopplevelsen for gode spillere ved å spille dårlig. Riktig?
Sitat av bronze Vis innlegg
Du har 11 innlegg i denne tråden. På desse 11 innlegga har du fått 0 KP. Med andre ord er ingen einige i at du har rett til å flame spelarar som har ein dårleg game. Sidan dette mønsteret med at ingen gir KP for at ein må "sette spelarar på plass" har repetert seg 10 gonger hittil, når skal det funke slik at du sluttar å poste det?

Latterleg argumentasjon at å repetere flaming skal hjelpe nokon til å forstå kva dei må forbetre seg på. Om du er ueinig i det eg skriv, viser du forsåvidt at det eg skriv er rett, sidan mange her forsøker å "sette deg på plass", utan at det ser ut til å virke særleg bra.
Vis hele sitatet...
Dette er ikke et lol-game, dette er et diskusjons forum hvor vi DISKUTERER.
Men selvfølgelig skal man ikke si sin mening hvis det er flere mot enn for ?

Sitat av Nocturnalis Vis innlegg
Du mener altså at de som er dårlige i spillet tror de er gode, selv om det er åpenbart at de gjør det dårlig. Det er kun de andre som skjønner det, og en dårlig spiller har ingen selvinnsikt. Derfor må de brytes ned med gjentatte aggressive kommentarer helt til de innser at de suger. Og når de først virkelig forstår hvor dårlige de er, ved hjelp av medspilleres aggressive kommentarer, så begynner de å bli bedre. Men samtidig, så er det et stort pluss hvis de blir så demotivert at de i det hele tatt slutter å spille, slik at de ikke ødelegger hele spillopplevelsen for gode spillere ved å spille dårlig. Riktig?
Vis hele sitatet...
Dette får meg jo til og høres slem ut, Men det ser ganske riktig ut.

Det som er viktig å huske er at jeg bare prøver og gjøre lol-games bedre(morsommere) for andre inkludert meg selv.
Og før folk kommer med kommentarer som "det er du som gjør det dårlig etc etc etc" Så husk at dette er den !BESTE! måten og fikse lol på.
Sitat av Iluwu Vis innlegg
Og før folk kommer med kommentarer som "det er du som gjør det dårlig etc etc etc" Så husk at dette er den !BESTE! måten og fikse lol på.
Vis hele sitatet...
Da er det utrulig rart at Riot prøver å bekjempe denne typen oppførsel så godt de kan. Kan det kanskje tenkes på at din måte ikke løser noe som helst, er ødeleggende for spillet og til syvende og sist skaper et mye større problem enn at enkelte matcher blir ødelagt av folk som har en dårlig dag?
Hva med å heller kjefte og smelle på Riot som ikke klarer å lage et rankingsystem der du bare møter folk som kan spille? Siden du er så god mener jeg så burde det være null problem å ranke deg sammen med jevngode?
Sist endret av Mith; 8. mai 2013 kl. 13:07.
Sitat av Iluwu Vis innlegg
Dette er ikke et lol-game, dette er et diskusjons forum hvor vi DISKUTERER.
Men selvfølgelig skal man ikke si sin mening hvis det er flere mot enn for ?
Vis hele sitatet...
Enig. Alle får ha sin mening. Men poenget her er at dersom din holdning til LoL overføres til et diskusjonsforum, så blir det slik at du hadde måtte blitt buet ut av forumet med aggressive kommentarer fra oss andre, eller kjeftet på til du føyde deg inn i rekken. Klart det ikke er sånn et diskusjonsforum skal være, men hvorfor skal det være sånn i LoL?

Sitat av Iluwu Vis innlegg
Dette får meg jo til og høres slem ut, Men det ser ganske riktig ut.

Det som er viktig å huske er at jeg bare prøver og gjøre lol-games bedre(morsommere) for andre inkludert meg selv.
Og før folk kommer med kommentarer som "det er du som gjør det dårlig etc etc etc" Så husk at dette er den !BESTE! måten og fikse lol på.
Vis hele sitatet...
Så da er det for å være snill, at du oppfører deg aggressivt mot dårlige spillere - snill mot deg selv og andre gode spillere. Fremdeles slem mot de som spiller dårlig da. Man skulle tro du mener at en dårlig spiller ikke har rett til å spille, fordi den eneste måten å ha det gøy på er å vinne? Vel, det er noen som tenker sånn, men det er ikke alle, og sannsynligvis ikke flertallet heller. Det som er sikkert er at utviklerne av LoL ikke mener at bare gode spillere bør kunne spille, siden de gir alle mulighet til å gjøre det.

Personlig tar jeg ikke dataspill så seriøst. Jeg spiller for å ha det gøy - ikke for å vinne. Så lenge selve spillet er interessant kan jeg ha det gøy selv når jeg taper.
Sist endret av Nocturnalis; 8. mai 2013 kl. 13:19.
Sitat av Mith Vis innlegg
Da er det utrulig rart at Riot prøver å bekjempe denne typen oppførsel så godt de kan. Kan det kanskje tenkes på at din måte ikke løser noe som helst, er ødeleggende for spillet og til syvende og sist skaper et mye større problem enn at enkelte matcher blir ødelagt av folk som har en dårlig dag?
Hva med å heller kjefte og smelle på Riot som ikke klarer å lage et rankingsystem der du bare møter folk som kan spille? Siden du er så god mener jeg så burde det være null problem å ranke deg sammen med jevngode?
Vis hele sitatet...
Aldri sagt at jeg er god, antar du det er det din egen feil.

Men Riot sitt forsøk på og fikse problemene funker ikke, derfor tar jeg det i mine egne hender. Og gjør det jeg kan for og fikse lol community.
Takk meg den dagen du innser hvor mye det hjelper.
Sitat av Iluwu Vis innlegg
Aldri sagt at jeg er god, antar du det er det din egen feil.

Men Riot sitt forsøk på og fikse problemene funker ikke, derfor tar jeg det i mine egne hender. Og gjør det jeg kan for og fikse lol community.
Takk meg den dagen du innser hvor mye det hjelper.
Vis hele sitatet...
Da må du slutte å spille neste gang noen flamer deg i LoL, slik at gode spillere som flamer kan få spille uten de middelmådige.
Drittunger som tror at trolling er det samme som å være rævhøl på internet finner du i nesten alle spill.

Beste løsningen er å innføre iq og stavetester for å joine en server, det har fungert relativt bra på div GMOD servere!
Hero of Time
bronze's Avatar
Sitat av Iluwu Vis innlegg
Dette er ikke et lol-game, dette er et diskusjons forum hvor vi DISKUTERER.
Men selvfølgelig skal man ikke si sin mening hvis det er flere mot enn for ?
Vis hele sitatet...
Eg poengterer at argumentet ditt er feil. Å repetere flame vil ikkje overbevise nokon om at dei er dårlege. Det vil gjere dei flinkare til å finne ut kven som oppfører seg som 13-åringar tidleg i game-et slik at dei blir flinkare å mute. I tillegg kan det argumenterast for at det er folk som deg som øydeleggjer spelet for dei 9 andre, i større grad enn folk som har ein dårleg kamp.

Det du gjer er ikkje rasjonelt. La oss sjå på kva du prøver å oppnå:
  • Kva skjer: Nokon spelar dårleg
  • Kva vil vi oppnå: Få dei til å spele betre, unngå at dei "feedar".
  • Løysing: Seie at dei sug

Det er ingen logikk som tilseier at dei to premissa skal gi denne konklusjonen.
Om vi heller antek at "kva vil vi oppnå" er å mobbe nokon og forsøke å heve oss over dei, så kan konklusjonen gi meining.
Sitat av bronze Vis innlegg
Eg poengterer at argumentet ditt er feil. Å repetere flame vil ikkje overbevise nokon om at dei er dårlege. Det vil gjere dei flinkare til å finne ut kven som oppfører seg som 13-åringar tidleg i game-et slik at dei blir flinkare å mute. I tillegg kan det argumenterast for at det er folk som deg som øydeleggjer spelet for dei 9 andre, i større grad enn folk som har ein dårleg kamp.

Det du gjer er ikkje rasjonelt. La oss sjå på kva du prøver å oppnå:

  • Kva skjer: Nokon spelar dårleg
  • Kva vil vi oppnå: Få dei til å spele betre, unngå at dei "feedar".
  • Løysing: Seie at dei sug


Det er ingen logikk som tilseier at dei to premissa skal gi denne konklusjonen.
Om vi heller antek at "kva vil vi oppnå" er å mobbe nokon og forsøke å heve oss over dei, så kan konklusjonen gi meining.
Vis hele sitatet...

Folk må skjønne at de er dritt, før de kan forbedre seg.

Når dette er gjort kan man komme med konstruktiv kritikk.
Sist endret av Iluwu; 8. mai 2013 kl. 13:45.
Hero of Time
bronze's Avatar
Sitat av Iluwu Vis innlegg
Folk må skjønne at de er dritt, før de kan forbedre seg.
Når dette er gjort kan man komme med konstruktiv kritikk.
Vis hele sitatet...
  1. Folk har evne til sjølvkritikk, og flaming vil få dei til å innta ein defensiv posisjon som gjer at flaminga verkar mot si hensikt.
  2. Du har innrømt at du ikkje gir konstruktiv kritikk

Sitat av Iluwu
Konstruktiv kritikk kan de få av guides og mor.
Vis hele sitatet...
Guides gir ikkje kritikk. Dei gir råd, og det er stor forskjell mellom desse. Det er også lite sannsynleg at mor spelar LoL og er i stand til å gi konstruktiv kritikk.
Sist endret av bronze; 8. mai 2013 kl. 13:53.
Sitat av bronze Vis innlegg
  1. Folk har evne til sjølvkritikk, og flaming vil få dei til å innta ein defensiv posisjon som gjer at flaminga verkar mot si hensikt.
  2. Du har innrømt at du ikkje gir konstruktiv kritikk


Guides gir ikkje kritikk. Dei gir råd, og det er stor forskjell mellom desse. Det er også lite sannsynleg at mor spelar LoL og er i stand til å gi konstruktiv kritikk.
Vis hele sitatet...
Aldri sagt noe om at JEG skal gi kritikk det kan du gjøre. For og bygge noe opp må du først ødelegge det.

Og hvis RIOT var så i mot denne måten hadde jeg vært bannet for LENGE siden, eller fått en advarsel. Det har jeg ikke, men folk som ikke følger "meta'n" derimot får 2dager ban.
For å trekke assosiasjoner til programmeringsmiljøet

Når du spør om hjelp til å forstå et stykke kode som ikke virker:

- En dårlig koder vil si at du tar feil.
- En normal koder vil påpeke hvor du tar feil, og fikse det.
- En god koder vil lære deg hvorfor det er feil, og lære deg hvordan du unngår samme feilen igjen.

(Tilgi mitt elendige språk, uvant å skrive Norsk! )
Sitat av Iluwu Vis innlegg
Og hvis RIOT var så i mot denne måten hadde jeg vært bannet for LENGE siden, eller fått en advarsel.
Vis hele sitatet...
Nei, de kan jo ikke banne hele spillerbasen sin. LoL varer ikke evig og mange av de som spiller det blir minst like miljøskada som CODkidsa, eller CSfjortissa som vi kalte dem før i tiden. For min del kan dere bare holde på til dere blir blå. Jeg spiller ikke LoL så det er bare fint at møkka samles på en plass, til syvende og sist er det dere som taper på det. Dere sitter jo så og si å spiller et multiplayerspill som om det var singelplayer mot boter der kommunikasjon er meningsløst og jeg for min del vil ha en bedre spillopplevelse enn det.
Sist endret av Mith; 8. mai 2013 kl. 14:16.
stfu and play
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Hadde en i dota som ba meg avinnstalere spillet midt under en game, samt masse annen rant mot flere lagspillere.
Senere ut i gamet så ba han meg bruke en ability som gjør teamet usynlig (og da redde løken som holdt på å dø).
Jeg svarte: ''Sorry, I'm too busy uninstaling the game.''

Dæven han ble sur da gitt.

Nå skal det nevnes at det andre laget var klart bedre enn oss. Vi hadde tapt fra første kill.
Sitat av Iluwu Vis innlegg
Repeterer man det ofte nok vill det nok funke til slutt.
Vis hele sitatet...
Slutt med trollingen.

Uansett, spill med folk du kjenner IRL eller som du blir kjent med i spillet.
Det er mange som vil spille ranked team etc som spiller for gøy samtidig som de vil bli bedre.

Prøv å se morroa i de desperate sjelene som rager hele dagen, ofte de kommer med noen fine kommentarer ;p
Når jeg ser folk gjør en dårlig jobb, sier jeg at det gjør det bra, men kan forbedre/forandre noe av det de gjør.
Er bare å ha en vennlig tone så ordner det seg
Sitat av Iluwu Vis innlegg
Folk må skjønne at de er dritt, før de kan forbedre seg.

Når dette er gjort kan man komme med konstruktiv kritikk.
Vis hele sitatet...
Hva om jeg da sier at argumentene dine er dritt? For det er de.

*Venter i spenning for å se om du forbedrer deg*
Folk må skjønne at de er dritt, før de kan forbedre seg.

Når dette er gjort kan man komme med konstruktiv kritikk.
Vis hele sitatet...
Du skal gjøre mot andre det du vil at andre skal gjøre mot deg. Er du en drittsekk så forvent at andre er drittsekker og ødelegger matchen. Har du en positiv attitude så får du positiv attitude tilbake.
Sist endret av Sprengt; 8. mai 2013 kl. 21:28.
Sitat av Sprengt Vis innlegg
Har du en positiv attitude så får du positiv attitude tilbake.
Vis hele sitatet...
Å nei, det stemmer hvertfall ikke. I LoL får du dritt uansett input.
Med en gang du kommer inn i gamet, så ignorer du alle du er på lag med, bortsett fra jungler. Dette gjør du enkelt ved å trykke på snakkeboble-symbolet helt til høyre på stat-screen.
Noe irriterende når en på teamet ditt er afk de første 10 minuttene, gjerne jungleren, og de kommer tilbake og flamer for at de vinner og leder med kills. Kjenner at jeg sliter litt med å holde inne det jeg har lyst til å si til vedkommende da.

Jeg syntes selv at det er en del negativitet, men noe av det er fullt forståelig. Når ADC'en på laget fortsetter å roame i jungelen deres etter 3-4 pings fra hver eneste person på laget og han dør, så føler jeg at man på en måte har rett til å kjefte. Ikke at det vil hjelpe, men man ignorerer laget sitt fullt ut og ber om å dø.
Startet nettopp og spille LoL. Helt ny til Moba.
Bare level 20

men har ett helt annet inntrykk av spillerne.
Som Sprengt sier.
Om man er drittsekk så får man igjen med samme mynt

Men om man er hjelpsom og prøver å være hjelpsom så får man sjelden dritt.
Har fått honor fra team for nesten alle rundene jeg har spilt.

Har selvfølgelig blitt slengt dritt til også. Men er veldig sjeldent
Men ting kan nok være veldig forskjellig i rated.
Uff, når jeg ser hvordan folk behandler hverandre i League sånn som Iluwu gjør nå så er jeg veldig glad for at jeg fant HoN og så langt har hatt en hyggelig opplevelse uansett prestasjon..
@Iluwu
Du er så jævla dårlig til å diskutere ass, bare stikk. Ingen vil ha deg her. Nå skal jeg pule morra di, harre!


*Vi ser nok ikke mer til Iluwu nå, folkens*
Sitat av yoloSwag_101 Vis innlegg
Uff, når jeg ser hvordan folk behandler hverandre i League sånn som Iluwu gjør nå så er jeg veldig glad for at jeg fant HoN og så langt har hatt en hyggelig opplevelse uansett prestasjon..
Vis hele sitatet...
Enn så lenge. LoL er kanskje litt værre, men alle spill i den sjangeren har store problemer med negativ attitude og folk som slenger dritt. Merker det både i HoN og Dota2.

Det eneste jeg forundrer meg over er folk som skal rapportere absolutt alle for alt. "Oi du har en dårlig game og døde 1 gang halveid unødvendig? Får rope i ALL-chat og be alle rapportere deg"
Hero of Time
bronze's Avatar
Sitat av etse Vis innlegg
Enn så lenge. LoL er kanskje litt værre, men alle spill i den sjangeren har store problemer med negativ attitude og folk som slenger dritt. Merker det både i HoN og Dota2.

Det eneste jeg forundrer meg over er folk som skal rapportere absolutt alle for alt. "Oi du har en dårlig game og døde 1 gang halveid unødvendig? Får rope i ALL-chat og be alle rapportere deg"
Vis hele sitatet...
Sant nok; for min del resulterer det i at eg heller rapporterer den som ber alle rapportere nokon. Det er tross alt flaming.
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Det er alltid en eller annen i Dota som slenger ufortjent dritt iløpet av en kveld med kamper, men like ofte møter jeg folk som faktisk kommer med konstruktiv kritikk.

De beste kampene er hvor vi taper så det synger etter, men hvor laget ler av det.
''Dont worry guys, I just got (insert random, ikke fullt så bra item her). Now we can push and win!! Hvor da alle pusher, dør som fluer og vi ler.
Slike kamper er jo de morsomste.

Sitat av bronze Vis innlegg
Sant nok; for min del resulterer det i at eg heller rapporterer den som ber alle rapportere nokon. Det er tross alt flaming.
Vis hele sitatet...
Eneste gangene jeg har rapportert noen som helst er når de flamer ''Report playerX, he is a noob!!1''

Fikk pop-up besjed sist gang jeg logget inn at en av de jeg rapporterte jeg hadde sendt inn var behandlet og ''action taken against reported player''.

Smilte godt da.
Sist endret av Bombasa; 9. mai 2013 kl. 15:36.
Hero of Time
bronze's Avatar
Sitat av Bombasa Vis innlegg
Det er alltid en eller annen i Dota som slenger ufortjent dritt iløpet av en kveld med kamper, men like ofte møter jeg folk som faktisk kommer med konstruktiv kritikk.

De beste kampene er hvor vi taper så det synger etter, men hvor laget ler av det.
''Dont worry guys, I just got (insert random, ikke fullt så bra item her). Now we can push and win!! Hvor da alle pusher, dør som fluer og vi ler.
Slike kamper er jo de morsomste.



Eneste gangene jeg har rapportert noen som helst er når de flamer ''Report playerX, he is a noob!!1''

Fikk pop-up besjed sist gang jeg logget inn at en av de jeg rapporterte jeg hadde sendt inn var behandlet og ''action taken against reported player''.

Smilte godt da.
Vis hele sitatet...
Jepp har merka ein betydeleg oppgang i "actions taken" i Dota 2 etter dei siste oppdateringane. Spesielt trur eg at det ikkje skal så altfor mange rapportar til før folk blir dempa/"muted" om du rapporterer for kommunikasjonsmisbruk.