Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  91 14217
The Flying Welder
Ignifer's Avatar
Sitat av willum Vis innlegg
Kan OVERHODET ikke se NOEN grunn til å holde på med slikt SØPPEL!!!!!!
Skaff dere et LIV!
Vis hele sitatet...
Du synes ikka det var en litt barnslig komentar?
Hvorfor ikke bare respektere att folk er forskjellig?

Når jeg ser folk i stoore t skjorter og store DC caper med flat skjerm, så tenker jeg jo att fyren er ganske så skrudd. Men jeg må jo respektere han!

Om jeg vil splitte tunga mi, så har ikke du noe du skulle sakt i mot det.
Å splitte tunga er ikke så ille som folk tror, den vokser sammen vanvittig fort. (vi snakker måneder)
Vår generasjon er helt annerledes en den forrige når det kommer til det å skille seg ut, synes derfor man skal være forsiktig med det gode gamle, "tenk hvordan dette er når du er 60" argumentet.
Kan ikke sammenligne dagens 60 åringer og oss om 30-40 år.
The Flying Welder
Ignifer's Avatar
Det argumentet att tenk på hvordan du blir når du blir gammel blir bare for dumt ja.
Må innrømme at det ser litt bedre ut med splittet tunge enn dette da

http://bildr.no/thumb/991475.jpeg

det der ser sikkert bra ut når man blir 60 ....
The Flying Welder
Ignifer's Avatar
Husk at du og han på bilde lever i to heelt forskjellige kulturer!
http://27.media.tumblr.com/tumblr_kv6e8kU7We1qz6f9yo1_500.jpg

Sinnsykt kult å se ut som en "nåså".... *not*
The Flying Welder
Ignifer's Avatar
Du trur dette er heftig?

Du kan jo begyne med å google "split penis"
Finnes en del heavy bodymod der ute!
Synes det er veldig tøft at det finne folk som drar det så langt!
Sitat av t33zr Vis innlegg
Sinnsykt kult å se ut som en "nåså".... *not*
Vis hele sitatet...
Tror det er relativt mange nerder som kunne drept for å ha sex med ei med alveører ass
I <3 DMT
Trådstarter
Ringenes herre fanatikere hadde sikkert elsket det
The Flying Welder
Ignifer's Avatar
Å spisse tunga er rimelig "vanlig" da..
I <3 DMT
Trådstarter
Okey folkens. Nå vil jeg dere skal prøve og argumentere for det å skulle splitte tunga?
Sist endret av Saint123; 5. oktober 2011 kl. 17:46.
Sitat av KingPill Vis innlegg
Okey folkens. Nå vil jeg dere skal prøve og argumentere for det å skulle splitte tunga?
Vis hele sitatet...
Bortsett fra at det ser totalt awsome ut og man blir verden beste pussy licker/kysser(øvelse er smart though) er jeg blank
Do as you please, er sikkert utrolig smertefullt da? O,o
The Flying Welder
Ignifer's Avatar
Fordi noen synes det er fint/tøft!
Er ikke verre en det!
Idioti og den slags!
I <3 DMT
Trådstarter
Vel. Om du da skulle forklart en 60-90 års gammel person hvorfor du vil / valgte gjøre dette.
Denne personen er da ganske gammeldags av seg -
The Flying Welder
Ignifer's Avatar
Sitat av Magnisx Vis innlegg
Idioti og den slags!
Vis hele sitatet...
For att du ikke liker det?
I <3 DMT
Trådstarter
Og kan ikke alle dere som kommer med kommentarer som Usj, æsj, dette er bare teit, idioti, dette er det bare folk med diagnoser osv holde dere unna? Jeg lagde ikke denne tråden for å få vite hva dere syns på den måten, Og isåfall begrunn dette. Dette er et debattforum ikke et forum hvor du skriver æsj uten å begrunne det.
Trøttjævel
Tihi, etter filmen KingPill linket til fikk jeg lyst til å splitte tunga Kroker derimot, neitakk. Det tørr jeg ikke.
Jeg ville aldri splittet tunga, huff nei. Det tør jeg ikke, og det vil jeg ikke.
Jeg synes rett og slett ikke det ser noe fint ut, men kudos til de som tør!

Det å henge i kroker derimot har jeg utrolig lyst til å prøve, men vi får nå se om jeg skal sitte her et par år å balle på meg..
Det jeg er mest redd for er tanken på at noe skjærer seg igjennom huden min er... GRØSS..
Sist endret av AmundK; 6. oktober 2011 kl. 04:21.
▼ ... over en uke senere ... ▼
I <3 DMT
Trådstarter
Veldig sjeldent at det skjer. Uansett har du lyst har du lov, Bli med nå i slutten av mnd? passer seg jo med halloween og skulle henge seg opp
Sitat av T.J Vis innlegg
Må innrømme at det ser litt bedre ut med splittet tunge enn dette da

http://bildr.no/thumb/991475.jpeg

det der ser sikkert bra ut når man blir 60 ....
Vis hele sitatet...
Trenger ikke bekymre seg for sånt når forventa levealder på en god dag i medvind er 40 år
Sist endret av Bothrops; 13. oktober 2011 kl. 09:59.
Magnetisk hamster
Ffojt's Avatar
Har ingenting imot noe av dette, men ikke noe jeg personlig kunne tenke meg å gjøre. Vurderer å ta en tatovering på et eller annet tidspunkt, men da blir det en enkel, stilren liten greie.
I <3 DMT
Trådstarter
Stilren liten greie = ?
The Flying Welder
Ignifer's Avatar
Det han mener er en kjedelig liten trabal!
Jeg har selv splittet tunga. Bare å stille spørsmål så skal jeg svare på det meste.
Jeg regner med de fleste som lar seg bli kroket er veldig spacet under hengningen? Siden det er som å fly...

Jeg ville aldri utsatt meg selv for så mye smerte...
Sist endret av Oransje; 13. oktober 2011 kl. 13:53.
Sitat av Detectable Vis innlegg
Jeg har selv splittet tunga. Bare å stille spørsmål så skal jeg svare på det meste.
Vis hele sitatet...
1.Har det påvirket taleferdighetene dine?
2.Har det påvirket sexlivet ditt?
3.Legger folk du snakker med fort merke til det, isåfall : Hvordan reaksjon?
Kan du begrunne svaret på alle spm.

Tusen takk
Kløyving av tunga, høres jækli vondt ut!! Har selv bare hatt piercing i tunga, men følte det ble weird unaturlig etter en sopptur. Kløyver man tunga blir man vel litt som slangen...
Som regel lovlydig
Dr. fungitumb's Avatar
Noen her som har utvidet hull i ørene eller andre steder? i såfall hvor mye? bilde?
Sitat av Dr. fungitumb Vis innlegg
Noen her som har utvidet hull i ørene eller andre steder? i såfall hvor mye? bilde?
Vis hele sitatet...
Har 18mm i begge ørene, syntes det ser finere ut en enkle små vanlige ringer.
Hadde egentlig bestemt meg for 6mm -> 12m -> 14mm maks størrelse, men slik ble det altså ikke
I <3 DMT
Trådstarter
Sitat av Detectable Vis innlegg
Jeg har selv splittet tunga. Bare å stille spørsmål så skal jeg svare på det meste.
Vis hele sitatet...
Hvis du skal sammenligne det med en smerte da du tok splitten, Hvor vondt?
Var det vondest i etterkant eller i det operasjonen ble gjort?
Gjort det her i norge - Isåfall hvor?
Gjort det selv?

Hva var prosedyren etter du splittet tunga? Såvidt jeg vet er det sånn at du får en plastikk lignende gjenstand som holder musklene seperat?

Hvor mye betalte du for det?

ved å ha det :
Positive sider?
Negative sider?
Sitat av Dr. fungitumb Vis innlegg
Noen her som har utvidet hull i ørene eller andre steder? i såfall hvor mye? bilde?
Vis hele sitatet...
5-6mm
http://gyazo.com/831ab1f5d8269c0525d66f41eb27fbd0 (av en eller annen grunn, så funker det ikke legge til bilder fra den siden på noe [img] )
Det er ikke hovent, grunnen til det er rødt er fordi jeg sitter med vinduet åpent
Sist endret av ImsdalFlaske; 13. oktober 2011 kl. 16:58.
Sitat av Dr. fungitumb Vis innlegg
Noen her som har utvidet hull i ørene eller andre steder? i såfall hvor mye? bilde?
Vis hele sitatet...
Hadde 5mm i begge ørene. Men tok de ut. Ser ut som helt vanlige øredobb hull nå omtrent.
Som regel lovlydig
Dr. fungitumb's Avatar
Sitat av Lanjelin Vis innlegg
Har 18mm i begge ørene, syntes det ser finere ut en enkle små vanlige ringer.
Hadde egentlig bestemt meg for 6mm -> 12m -> 14mm maks størrelse, men slik ble det altså ikke
Vis hele sitatet...
Har like store selv Men nå er det så lite igjen å tøye på at jeg har stoppet
Sist endret av Dr. fungitumb; 14. oktober 2011 kl. 02:02.
Sitat av UncleAndy Vis innlegg
Folk som henger seg i metallkroker er det noe galt med sier jeg bare.
Som regel er det en psykisk diagnose inne i bildet på sånne mennesker.
Vis hele sitatet...
Nå får du gi deg.

Folk er forskjellige. Selv om enkelte sliter med psyken så vil ikke det automatisk si at det de foretar seg er galt.

Ifølge Nav så sliter 800.000 nordmenn med en eller annen form for psykisk lidelse.
Sist endret av stagg; 14. oktober 2011 kl. 02:12.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Sitat av Dr. fungitumb Vis innlegg
Noen her som har utvidet hull i ørene eller andre steder? i såfall hvor mye? bilde?
Vis hele sitatet...
Ja, har for tiden 10mm i begge. Har strekkere opp til 18mm men vet ikke om jeg drar den lengre enn 16. Kommer forsåvidt ann på hvordan det ser ut i forhold til resten av hode mitt. Liker ikke for store strekk, må liksom passe inn.

Forsåvidt litt merkelig det ene øret, det er veldig mye strammere enn høyre øret, faktisk så har det vært så stramt at pluggen knekker, dette har skjedd på både 8 og 10. Den er ikke knekt i biter men har 2 tydelige brudd linjer, og er avlang. Jeg tenker jeg skal smøre det en uke med ekstra virgin olivenolje for og myke opp huden litt men har ikke hatt råd til olivenolje enda.

Orker ikke ta bilde til deg siden du har strekk selv og vet hvordan det ser ut, er et stress å få tatt bilde samt finne plass til hoste det på

#

Synes folk som skal komme med piss om bl.a diagnoser osv kan stikke av.
Dette forumet har faktisk en del brukere som er intrerssert i kropps kunst, la oss få ha en tråd der vi kan snakke om en av lidenskapene våre uten at dere skal komme å prate piss om at vi alle er psyko fordi vi liker ting dere ikke kan forholde dere til. Har dere det så dårlig med dere selv at dere må rakke ned på alle som er litt alternativ?

Jeg sier ikke at denne tråden burde vært kun for folk med kropps kunst, alle må jo få komme med sine synspunkt. Men la det nå være sakelig, det er fult mulig å si sin mening uten å rakke ned på andre som synes noe annet. Det blir bare for dumt.

#

Body mods:
Har som sagt 10mm(atm) strekk i begge ørene.
Mer kunst jeg kunne tenkt meg:
  • Omvendt prince albert
  • septum (kanskje med litt strekk)
  • branding/scarification ( har sykt lyst på en sheriff stjerne på brystkasse)
  • Begge brystvortene(dette kommer jeg til og ta)
  • splitt tungen (redd for og begynne å lesbe igjen)
Pluss selvfølgelig masse blekk, hadde time i januar men måtte avbestille pga. $

JEG ELSKER BODY MODS!
Sitat av moret Vis innlegg
Bortsett fra at det ser totalt awsome ut og man blir verden beste pussy licker/kysser(øvelse er smart though) er jeg blank
Vis hele sitatet...
Det ser jo bare veldig lite awesome ut.
Prøv å treff klittan med en 3cm kløft i midten av tunga!

http://www.only-apartments.com/images/only-apartments/1197/split-tongue.jpg

Jeg hadde seriøst heller klina med et herpes-sår enn å rote med to levende tunger i samme kjeft.
Sist endret av ferskvann; 31. januar 2012 kl. 01:30.
Freak Trooper
Joey's Avatar
Sitat av ferskvann Vis innlegg
Jeg hadde seriøst heller klina med et herpes-sår enn å rote med to levende tunger i samme kjeft.
Vis hele sitatet...
Kline med eit herpessår høyres jo berre nasty ut. Kva er det som feiler deg?
Sist endret av Joey; 31. januar 2012 kl. 01:33.
For dere som tenker på om huden på ryggen tåler vekten av kroppen så kan dere nok bare ta det med ro så lenge det er snakk om å bare henge i krokene og vingle litt frem og tilbake.

"Sinner Crew" har tatt suspension til et nytt nivå, sjekk det ut:

http://www.youtube.com/watch?v=lX9dN6NWSWo - Pendelhopp

http://www.youtube.com/watch?v=bcO0VDyh_mY - Overse musikken og begynn på 03.00 - Fritt fall
insane, kanskje et par hakk for drøyt for min del, men insane...
Sitat av ferskvann Vis innlegg
Det ser jo bare veldig lite awesome ut.
Prøv å treff klittan med en 3cm kløft i midten av tunga!
Vis hele sitatet...
Skal ikke så mye trening til før en vil være i stand til å holde tungespissene sammen og treffe "klittan", som du nevner. Det som er mer interessant er at separeringen åpner for muligheten til å rotere tungespissene om hverandre og alt hva det innebærer

ps.

Til freaks i, og rundt Tromsø som måtte være interessert:Pain Solution, kulturhuset 11. februar.