Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  24 1727
Ja, jeg vedt det finnes hundrevis av disse trådene her allerede, men nå spør jeg for og finne noen mindre kjente, eldre, glemte og eventuelt nyere spill som har kommet på banen i det siste. Under vil eg lage en samleliste.

Dette er spill eg vil anbefale til andre:

-Warcraft 3 (spesielt egenproduserte maps)
-League of legends
-Heroes of newearth
-Soldat
-Quake Live
-Worms World Party
-Diablo 2
-Civilization
-Unreal Tournament 2k4 / 3
-Age of empiers 2 og 3
-Empire earth
-Command and Conquer: Red Alert
-Dawn of War:40k

Det var alle jeg kunne komme på i farten, legger til flere i listen ettersom deres anbefalinger dukker opp under
Sist endret av Straga; 19. mai 2010 kl. 21:35.
Call of duty er helt rått LAN. COD2, COD4 (MW1) og COD6 (MW2) anbefales.
Counter strike
Elasto Mania!
Unreal tournament, den første i serien som utvilsomt er best
Unreal Tournament 2004, ONSLAUHT med vehicles! 5mann i en bil slår UT1 (Ut1 Morpheus er dødsbra).

GTA2 er også jævli moro på LAN
HøyRisiko Psykopat
Quake 3 og
Quake 4
Company of Heroes er dritfett... Er RTS spill
Vel, jeg husker nå enda Liero.. Det og soldat er helt enorme spill å dra frem når man sitter på LAN
Quake 3 arena
Straga's Avatar
Trådstarter
Eg får vist ikke endret og lagt til alle de gode forslagene deres lenger, men keep it comming! =D
:(){ :|:& };:
tripflag's Avatar
Sverger til Liero, evig genialt spill. "Achtung! Die Kurwe" er også en slager, samt det MSDOS-partikkel-spillet.

GTA-serien funker også på lan, men er kanskje ikke helt det artigste valget.
Sist endret av tripflag; 20. mai 2010 kl. 09:56. Grunn: the goggles do stuff
Kan selvfølgelig spille Zombie-mode på CoD WaW, men det blir tullete med mange. Bare et forslag.
Hva med RA2, WC3, Generals? Cossacks kan til tider være ganske kult også.
Sist endret av Spelly; 20. mai 2010 kl. 13:23.
Starcraft 1 er morro. :P
Og hvis dere er like heldig som meg å har starcraft 2 beaten anbefales det abselutt ^^ 2v2 med kompiser er dritt morro
▼ ... over en uke senere ... ▼
DSII (Dungeon Siege II) Heroes III og CoD2 er vel de spilla jeg har lana mest mens jeg var svettis. oh good ol' times
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av www2 Vis innlegg
Counter Strike : Source
Vis hele sitatet...
Fiksa det for deg jeg
Husker på ungdomskolen da Halo 2 var pop. Jeg var stadig på LAN hvor vi bare spilte dette. Beste LAN-minnene evar!
Team Fortress 2. Etter du har kjøpt TF2 så har du Source engine, så da kan du kjøpe GMod, som er minst like morsomt på LAN.
F.E.A.R er ett spill som faktisk er veldig morro og spille LAN. Ikke den beste grafikken men en god mørk stemning å mange tøffe våpen! Anbefales.

Quake III (som sikkert er skrevet opp) er også en LAN-slager, det kan jo umulig bli bedre enn og hoppe i rundt og sprenge vennene sine.

Age Of Empires II må jo også selvsagt nevnes, det er jo ett kjempe gøy spill og LAN'e.


PS: Liero må jo selvsagt nevnes!
Sist endret av M. Inconnus; 9. juni 2010 kl. 12:20.
Swat 4
10tegn
Jeg anbefaler Joint operations, command and conquer generals zero hour, og warcraft
CS:S har mange fun maps å spille på LAN. Cs_Desperados f.eks.