Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 5588
Hei. Lurer på kjøpe en tlf til da eksen min har blitt helt gærn og stalker meg på finn iphone appen.

Men vi har kid sammen og hu er helt ustabil, vil bare at hu skal se hvor jeg er. Må få saken m barnevernet gjennom først før jeg blokker henne. Ja det er sjukt, nei ikke spør… hun skal selvfølgelig ikke se hvor jeg er til enhver tid men tenker legge tlf bare i huset så ser det ut som jeg er mye hjemme. Men kan jeg logge inn på nye tlf å inn på Finn iPhone på den samme icloud accounten jeg bruker på denne ?
Ja, det kan du.
Du kan slå på "Finn iPhone" på begge, og velge i innstillingene hvilken av enhetene som skal brukes til å rapportere "din" posisjon når du har gitt andre tillatelse til å spore deg. Du kan til og med gjøre det på en iPad du har liggende hjemme. Har jeg hørt.