Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  164 21977
Må bare tilbakevise en påstand som kom her, liker ikke at sånt får stå uimotsagt. Tar meg friheten til å ikke bruke kilder her, lever for tiden uten pc. Var en svært erfaren bruker som la inn en kilde på dette her for en god stund siden.

Det er ikke slik at THC legger seg i fettvevet ditt og gjør at du er konstant fjern eller gir deg langvarige bivirkninger slik. De aktive kjemikaliene i cannabis blir totalt inaktive etter 48 timer, og har ingen funksjon utenom å bare ligge der. Eventuelt langvarige bivirkninger skjer på andre måter. Enig i at det er lett å røyke litt for mye, og dette er noe å passe seg for. Ts virker imidlertid ikke til å være i risikogruppen.
Sist endret av Chronic420; 8. april 2012 kl. 14:38.
Sitat av dragoon88 Vis innlegg
Vel, det kan jo det.. Men med den smaken og konsistensen så tviler jeg.
Var i hvertfall ikke noe morro. Vet jo at det ikke er særlig bra for helsa å røyke, men når man ser brun guffe på filteret så blir jeg nervøs.
Vis hele sitatet...
Bruk Vaporizer, bedre for helsa.
Sitat av tissemannX Vis innlegg
Har fått det samme på bong, et tykt lag med ekkel og seig væske fester seg på tennene, kan umulig være noe fra tobakken fordi dette får man jo ikke av en vanlig sigarett.
Vis hele sitatet...
Det er fordi sigaretter har et stort jævla filter.
Sitat av Chronic420 Vis innlegg
Må bare tilbakevise en påstand som kom her, liker ikke at sånt får stå uimotsagt. Tar meg friheten til å ikke bruke kilder her, lever for tiden uten pc. Var en svært erfaren bruker som la inn en kilde på dette her for en god stund siden.

Det er ikke slik at THC legger seg i fettvevet ditt og gjør at du er konstant fjern eller gir deg langvarige bivirkninger slik. De aktive kjemikaliene i cannabis blir totalt inaktive etter 48 timer, og har ingen funksjon utenom å bare ligge der. Eventuelt langvarige bivirkninger skjer på andre måter. Enig i at det er lett å røyke litt for mye, og dette er noe å passe seg for. Ts virker imidlertid ikke til å være i risikogruppen.
Vis hele sitatet...
Påstanden din er direkte feil.

Reintoxication: the release of fat-stored Δ9-tetrahydrocannabinol (THC) into blood is enhanced by food deprivation or ACTH exposure

Det finnes også flere psykoaktive metobolitter av THC.
Sist endret av sondrem; 8. april 2012 kl. 21:57.
Sitat av TheGloryHole Vis innlegg
Det er fordi sigaretter har et stort jævla filter.
Vis hele sitatet...
Ikke på rullings heller, synes det er så rart jeg. Det er liksom skikkelig mye og!
Sitat av FlipMcFlop Vis innlegg
Et åpent spørsmål (som kanskje er aktuelt for TS også): Vil filter fra en vanlig sigarett filtrere ut noe godsaker? De siste ukene har jeg laget cityjoints med winnertip-maskin, men glemte å prøve en vanlig joint fra denn batchen for å sammenligne effekten.

Jeg ble jo skjeiv som et uvær uansett, men kunne jeg blitt enda skjeivere hvis jeg brukte hjemmelaget filter?
Vis hele sitatet...
Dette er noe jeg også lurer på, hadde vært fint å kunne rulle i winnertip-maskin uten å miste effekt
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av sondrem Vis innlegg
Påstanden din er direkte feil.

Reintoxication: the release of fat-stored Δ9-tetrahydrocannabinol (THC) into blood is enhanced by food deprivation or ACTH exposure

Det finnes også flere psykoaktive metobolitter av THC.
Vis hele sitatet...
Du har rett i at Chronic420 tar feil, men du burde lese rapporten litt bedre:
relevant.
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Du har rett i at Chronic420 tar feil, men du burde lese rapporten litt bedre:
relevant.
Vis hele sitatet...
In laymans terms:

Rusgivende avfallsstoffer etter røyking av cannabis lagres i fettvev, og ja disse kan utløses i blodet, men altså ikke i store nok mengder til å gi rus eller bivirkninger.
Æsj, er skuffa nå.
Var frista til å prøve å lage en såkalt skakkao. Trur det ble full fiasko for sitter her nå over 2 timer etter jeg drakk koppen og merker fint lite.
Jeg trur feilen jeg gjorde var å dra kjelen av platen når det kokte også bare lot jeg den trekke på restvarmen. Brukte grønt så det burde vel ha stått lenger og varmere. Hva trur dere?
Tom for cannabis, men en erfaring rikere..
Sitat av dragoon88 Vis innlegg
Æsj, er skuffa nå.
Var frista til å prøve å lage en såkalt skakkao. Trur det ble full fiasko for sitter her nå over 2 timer etter jeg drakk koppen og merker fint lite.
Jeg trur feilen jeg gjorde var å dra kjelen av platen når det kokte også bare lot jeg den trekke på restvarmen. Brukte grønt så det burde vel ha stått lenger og varmere. Hva trur dere?
Tom for cannabis, men en erfaring rikere..
Vis hele sitatet...
Du skal ha svak varme på fettet ditt hele tiden, ingen koking...skal bare trekke så THC'en fester seg til fettet... du satt vel ikke weed rett oppi koppen?
Brukte oppskrift fra cannabis kokebok tråden. Kokte opp melk og fløte med cannabis og sekundet det begynte boble dro jeg av kjelen, putta oppi sjokoladen og lot det trekke en 5-10 minutter.
Kronisk stein
Navnl0s's Avatar
La det heller koke opp, sett platen på lav varme, (under 70*c) Putt oppi ferdig grinda grønt, pulverisert hasj, la det trekke i 4-5 min mens du rører i ny å ne. Du kan sile av produktet ditt, men jeg pleier å drikke alt (hvorfor ikke lissom).
Skal funke fjell

Tanker du har rundt cannabis nå?
Og du kan jo fortelle tanker kjæresten din har
Okay. Håpe det funker bedre neste gang. Nysgjerrig på effekten når man drikker/spiser det.

Tanker rundt cannabis nå:
*Det er jo ikke så farlig som alle skulle ha det til. Så lenge man bruker det med måte så kan man like gjerne røyke weed i stedet for å drikke alkohol, noe jeg nå gjør. (Er så glad for å slippe den alkoholen altså!)
*Jeg skjønner hvorfor cannabis kan være farlig. Det er jo så lett å bare ta seg en røyk. Så jeg må være flink å passe på å holde meg til regla jeg har satt for meg selv. Max en gang i uka og helst i helgen.
*Jeg har et veldig positivt syn på cannabis egentlig. Hvertfall i forhold til før jeg startet denne tråden. Jeg var jo en av de som hadde slukt all feil-informasjonen som blir servert. La oss håpe at flere konservative mennesker gjør som meg; bare åpner øya bittelitt så man ser hvordan virkeligheten er.

Samboer sin holdning til cannabis er mer eller mindre den samme som min, bare ikke like entusiastisk.
Noen som har gode forslag til bra musikk når man er stein?
Sitat av Luxuslev Vis innlegg
Noen som har gode forslag til bra musikk når man er stein?
Vis hele sitatet...
Ta en titt her!