Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  55 14608
Jeg har en god del dirkeutstyr som har samlet seg opp igjennom årene, og vil her si litt om erfaringer med de. En god del av utstyret er fra Dealextreme.

DX Advanced 9-Piece Set Lock Picks
Fungerer, men ikke bra kvalitet. Mange av dirkene kommer ofte litt bøyd når du får de. Jeg har kjøpt mange sett, og de fleste inneholder bøyde dirker. Tension wrench er ikke noe bra, den er litt tykk, og har ikke god fasong. Tension wrench kan lett lages selv fra en gammel vindusvisker. Kjekt sett hvis du bare vil ha et billig sett for å begynne med dirking, eller et reservesett, men man må kanskje rette ut noen av dirkene.

DX High Quality KLOM 31-Piece Set Hook Lock Picks
Meget bra sett med bra innhold, i forhold til prisen. Bra utvalg av dirker og tension wrenches, men en del dirker du sannsynligvis aldri får brukt for. Noen av disse dirkene kommer også ofte bøyd, men er ikke så vanskelig å rette ut.

DX James Bond Credit Card Lock Picking Pocket/Wallet Kit (5-Piece Set)
Et artig lite sett av brakvalitet, selv om tension wrench ikke er spesielt god. Grunnen til at jeg ikke er fornøyd med denne tension wrench kan være at jeg ikke liker de som er helt flate. Klassisk fasong på dirkene.
Dette settet anbefales, jeg har det bestandig med meg

DX Double Sided Padlock Picks (4-Piece Set)
Brukbar kvalitet, gjør nytten sin. Jeg er ikke så begeistret for denne måten å åpne låser på, siden du kan være uheldig å ødelegge låsen.

DX EAGLE Manual Pick Gun (Upward)
Meget bra snapgun, og ekstremt billig! Anbefales på det sterkeste! Ikke bra tension wrench, men det har ingen ting å si, det har man fra andre sett eller lager selv.

DX Manual Pick Gun (5-Piece Set)
Fungerer bra, menskruer løsner med en gang. Ikke anbefalt, kjøpt eller den jeg har nevnt over.

DX South Korea KLOM Locks Tool
Meget billig, og brukbar kvalitet. Den fungerer, men det gjør også en dorull. Etter min erfaring er det ikke alle som fungerer like bra. Jeg har tre stk, men bare en av de fungerer på alle låser jeg har prøvd den på. Anbefales, pga prisen og at det er lettere enn å bruke en dorull.

DX Disc Locks Pick
Bra kvalitet, men jeg har ikke fått min til å fungere, men det er like mye brukeren sin skyld som denne. Jeg har ikke brukt nok tid til å leke med denne. Veldig billig i forhold til tilsvarende utstyr andre steder.

Southord Five Piece Lock Pick Set - PXS-05L
Mitt første sett
Meget bra og billig sett, med en bra bok/hefte.Litt stort for mange europeiske låser, men fungerer meget bra på billige hengelåser ol.

Southord Fifteen Piece Slim Line Lock Pick Set - C1500
Meget bra sett, med bra utvalg av dirker og tension wrench. Av de settene jeg har er dette det beste. Grunnen til at jeg ikke har med meg dette overalt, er fordi det er litt tungt med alle dirkene.

Raymondo's bogota picks
Spennende håndlagte dirker, som er meget bra og tar liten plass. Disse har jeg også med meg hver dag. Jeg vet ikke hvor man får kjøpt de. Jeg kjøpte mine på DefCon Las Vegas i år.
Selv om det var overraskende lite respons på denne tråden, fortsetter jeg å legge inn litt erfaringer. Anbefaler andre å gjøre det samme, siden det virker som det er en del spørsmål rundt dirkeutstyr, spesielt fra DX.

Auto Jigglers - SJG-10
Jigglere er gøy, og veldig lett å bruke. Åpner f.eks. lås som sitter glassmonter og diverse billåser. Dette settet fra Southord er av meget bra kvalitet.
Hva ville du anbefale til en som vil kjøpe sitt første dirkesett og vil bruke mindre enn 300 kr?
Enig med Fyllerør. De mest brukte dirkene i god kvalitet, og i tillegg får et du et fint lærerike heftet med og.

Si fra hvis du trenger noen dokumenter om låser og dirking for å komme igang, så kan jeg sende deg noen.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Trådstarter
BROCKHAGE Bump Hammer (Standard Flex)
En meget god bumpehammer, som ikke koster skjorta. Får mer "feeling" enn ved å bruke skrutrekkerhåndtak ol.
Denne anbefales. Med litt flaks bumper jeg en TrioVing med 6 mushroom pinner på første forsøk med denne.


Har andre utstyr som jeg ikke har nevnt, legg gjerne ut erfaringer.
Sist endret av saroth; 29. oktober 2009 kl. 21:10.
Må bare si at SJG-10 Auto Jigglers er veldig lette å bruke når man får teken på dem. Åpna mange biler (Venner og familie sine biler ja..) med disse. Anbefales!
▼ ... over en måned senere ... ▼
For å oppbevare diverse utstyr du har med på tur, vil jeg anbefale følgende:
5.11 Single Pistol case

Jeg bruker en slik en til å oppbevare diverse småtteri, som kan være kjekt å ha med på tur:
http://bildr.no/thumb/536222.jpeg

Her er forresten også et bilde av alt dirkeutstyret tidligere nevnt, i tillegg til litt mer.
http://bildr.no/thumb/536221.jpeg
Sist endret av saroth; 30. november 2009 kl. 10:37.
har et spørsmål angående: DX EAGLE Manual Pick Gun (Upward). Har en standar trioving huslås hjemme er det noen mulighet til og få åpnet med denne? finnes det noen guider eller lingnende?
henglåsene får jeg til men ikke døra mi:P
Sitat av blåhval Vis innlegg
har et spørsmål angående: DX EAGLE Manual Pick Gun (Upward). Har en standar trioving huslås hjemme er det noen mulighet til og få åpnet med denne? finnes det noen guider eller lingnende?
henglåsene får jeg til men ikke døra mi:P
Vis hele sitatet...
TrioVing låser er litt trange da, så jeg har ikke vært velykket i å åpne en slik med pick gun, jeg har jo selvsagt prøvd :-) Skal jeg åpne slik lås bruker jeg bumpkey.
Vi har for bra låser på dørene våre i Norge! Er jo bra det og da egentlig.

Er det noen andre som har klart å åpne TrioVing emd pick gun?
Saroth... Hvor fikk du tak i den dirkepistolen? På spyshop koster den over 2k... Hvor finner jeg den billigere? Gir du email kurs?:P
Kanskje du hadde sett linken til den om du hadde lest denne posten...?
Sitat av Teknikk Vis innlegg
Saroth... Hvor fikk du tak i den dirkepistolen? På spyshop koster den over 2k... Hvor finner jeg den billigere? Gir du email kurs?:P
Vis hele sitatet...
Som Ninja sa, les første post.
Jeg har også sendt deg PM
▼ ... noen måneder senere ... ▼
har det første settet du linker til her, egentlig bare fordi jeg roter bort nøkler i hytt og pine, men av ren nysgjerrighet, hva skal du med så mye utstyr ?

kom til og tenke på, skulle ikke forundre meg om det er bare og gå ned på jernia og få laga Bumpkeys
i dag fikk vi master key kort på jobben i dag fra proff partner, funker på 90% av alle Norges låser med nøkkelkort
Noen som har prøvd de lange, flate "spakene" man åpner bildører med fra dealextreme? Kjøpte med en engang, aldri orka å prøvd den xD
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Magnetisk hamster
Ffojt's Avatar
Da er det på tide å bringe denne høyst fantastiske tråden til live igjen, først med en gladnyhet, så med et spørsmål.

Gladnyheten først:
Dealextreme er tilbake med et nytt dirkesett i spion-stil! http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.36264
Det er i posten på vei til meg, men inntil jeg kan komme med en uttalelse får man lese reviews, som utelukkende er positive

Så til spørsmålet:
Jeg har tenkt å kjøpe et dirkesett fra southord(så fort jeg får lønn). All den tid jeg er mer eller mindre nybegynner tenker jeg å kjøpe nybegynner settet. Jeg har imidlertid begynt å lure litt. Har noen erfaringer med brukermanualen som følger med nybegynner-settet? Hvis det ikke er helt genialt, evt noen har en link til en fin guide, kjøper jeg heller et 8-piece sett...
Sitat av saroth Vis innlegg
For å oppbevare diverse utstyr du har med på tur, vil jeg anbefale følgende:
5.11 Single Pistol case

Jeg bruker en slik en til å oppbevare diverse småtteri, som kan være kjekt å ha med på tur:
http://bildr.no/thumb/536222.jpeg

Her er forresten også et bilde av alt dirkeutstyret tidligere nevnt, i tillegg til litt mer.
http://bildr.no/thumb/536221.jpeg
Vis hele sitatet...
Var en del utstyr det der. ikke så vanskelig og se hva du driver med
Sitat av Ffojt Vis innlegg
Da er det på tide å bringe denne høyst fantastiske tråden til live igjen, først med en gladnyhet, så med et spørsmål.

Gladnyheten først:
Dealextreme er tilbake med et nytt dirkesett i spion-stil! http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.36264
Det er i posten på vei til meg, men inntil jeg kan komme med en uttalelse får man lese reviews, som utelukkende er positive

Så til spørsmålet:
Jeg har tenkt å kjøpe et dirkesett fra southord(så fort jeg får lønn). All den tid jeg er mer eller mindre nybegynner tenker jeg å kjøpe nybegynner settet. Jeg har imidlertid begynt å lure litt. Har noen erfaringer med brukermanualen som følger med nybegynner-settet? Hvis det ikke er helt genialt, evt noen har en link til en fin guide, kjøper jeg heller et 8-piece sett...
Vis hele sitatet...

Den manualen er ikke noe spess bra, du kan like gjerne lese MIT guide to lockpicking, som ligger fritt tilgjengelig på nettet. Jeg har nybegynnersettet, og en haug med mer utstyr. Har mer enn det som er på bildene nå, en del litt spess, som f.eks. universalnøkkel til håndjern, som ikke er i salg noen steder.

Sitat av paddus Vis innlegg
Var en del utstyr det der. ikke så vanskelig og se hva du driver med
Vis hele sitatet...
hva mener du jeg driver med? ingen innbruddstyv, kun interessert i å åpne låser.
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
@Saroth: Har du fått denne til å fungere nå: DX Disc Locks Pick?

Var litt småsugen på den selv, vet heller ikke helt hvordan den fungerer

Vet du noe sted som selger gode jigglers, samme hvilken lås, vil som deg, kun åpne låser for morro skyld.

Edit: Så jeg en tubular dirk der? Funker de bra, eller er det bare å glemme?
Sist endret av Fleff; 19. september 2010 kl. 22:49.
Hvem selger bumpkey til en grei penge?? send gjerne en link..

Jeg googla litt og fant denne.. http://www.bumpkey.com/index.php/bum...p-key-set.html

Nå håper jeg at det er en der som kan ta vanlige trioving dørlåser.. Det hadde hvert det artigste om det vikra.. noen som vet om en av disse bumpkyene passer i trioving dørlås??

JA, jeg har bestilt et alerede..
Sitat av Fleff Vis innlegg
@Saroth: Har du fått denne til å fungere nå: DX Disc Locks Pick?

Var litt småsugen på den selv, vet heller ikke helt hvordan den fungerer

Vet du noe sted som selger gode jigglers, samme hvilken lås, vil som deg, kun åpne låser for morro skyld.

Edit: Så jeg en tubular dirk der? Funker de bra, eller er det bare å glemme?
Vis hele sitatet...
Nei, det har jeg ikke, men sett video av den. Jeg har prøvd en god del, men får det ikke til.
Southord har bra jigglere, for waffer låser.

Tubular lås dirker fungerer utmerket. Alt for lett

Sitat av The Kid Vis innlegg
Hvem selger bumpkey til en grei penge?? send gjerne en link..

Jeg googla litt og fant denne.. http://www.bumpkey.com/index.php/bum...p-key-set.html

Nå håper jeg at det er en der som kan ta vanlige trioving dørlåser.. Det hadde hvert det artigste om det vikra.. noen som vet om en av disse bumpkyene passer i trioving dørlås??

JA, jeg har bestilt et alerede..
Vis hele sitatet...
Ingen av de passer til TrioVing. Ikke mange som selger TrioVing bumpkey, i hvertfall ikke under 7-800kr.
Sist endret av saroth; 20. september 2010 kl. 22:32.
Sitat av saroth Vis innlegg
Tubular lås dirker fungerer utmerket. Alt for lett
Vis hele sitatet...

Så, De er like lett å bruke som det ser ut som på youtube osv?

Sitter å lurer på å kjøpe meg en sånn slags dirk til de.
hvem selger de som passer i trioving sine låser da??
Sitat av The Kid Vis innlegg
hvem selger de som passer i trioving sine låser da??
Vis hele sitatet...
Tja, en kompis av deg som kan å kutte nøkkler?

Sikkert mange som kan kutte slike her inne og, spørs vel bare om de er villig til å lage de, med tanke på att en aldri vet hvilkene intensjoner folk har.

Og uansett, såvidt jeg har forstått, så funker bumpkeys relativt skjeldent på låsene vi har i norge.

Også er det jo mye gøyere å dirke låsen en å bumpe den!

http://www.multipick-service.com/htd...100_cat1.php#t - Mulighet for att den der går i trioving låsene vi har i norge. Min er ivertfall 6 pins.
Sist endret av Zaek; 24. september 2010 kl. 06:23. Grunn: Link til bumpkey
kan jeg bare ta en nøkkel som passer i låsen og slipe om til bumpkeys og bruke en av de jeg snart får i posten som mal?? Ja, jeg kjenner folk som kan slipe for meg.. men er de jeg får i posten dype nokk?? det kommer vel an på dybden i imnet også?? noen som vet hvor langt ned den skal?? til hviken rille i nøkkelen?
Magnetisk hamster
Ffojt's Avatar
Da har kreditt-kort dirk-settet ankommet. Det er ferskt ut av konvolutten for bare et par minutter siden, så jeg har ingen erfaring med dem, men jeg bare må skrive litt om dem.

De kommer som et kreditt-kort. Kortet er merket med noen kort-aktige detaljer, et mastercard symbol og noen bokstaver på kinesisk. Et kjapt blikk over det og jeg hadde ikke lagt merke til at det ikke er ekte, men et halt sekund lengre og jeg hadde registrert den manglende L'en i INTERNATIONAL og ikke minst mangelen på kortnummer. Dette bryr meg egentlig fint lite, da kortet kun gir en herlig gadget-effekt, ihvertfall for meg.

Noe av det første jeg tenkte på når jeg tok det ut var at dette var noe annet enn jeg noensinne har opplevd med DX før. Kortet er tungt(tomt) og veier omtrent like mye som et vanlig kort. Dette og utseendet vitner om kvalitet, noe DX ellers ikke er kjent for. Når man snur kortet ser man tydelige riller under som gir et godt grep når man skyver kortet fra hverandre. Dette trenges egentlig ikke, da kortet glir lett og fint fra hverandre, med en glid som også vitner om kvalitet, samtidig som kortet ikke rører på seg når man rister det opp og ned i lukket tilstand.

Når jeg åpnet kortet, de to delene skilles fullstendig, møter jeg to dirker og en tension wrench fordelt på tre rom, dirkene på siden og tension wrench'en i midten. Når jeg tar dem ut hviser det seg imidlertid at det er fire dirker. Det er tre av de mest vanlige dirkene og en broken key-extractor. Dette ser jeg på som bra siden disse dirkene er velegnet for hengelåser, sykkellåser o.l. Her har nøkler lett for å brekke.

Dirkene er lette og tynne, men også her vitner det om kvalitet. De bøyer seg ikke under normalt press, og de er gode å holde til tross for den lille størrelsen. Enda en gledelig overraskelse venter i tension wrench'en. Den er mye tykkere og mer robust, hvilket gir en god følelse i hånden. De to forskjellige endene er begge vinklet litt oppover, istedenfor 90 grader i forhold til midt-delen, hvilket kompenserer for den lille størrelsen.

Alt i alt virker dette som et fantastisk produkt jeg kommer til å få mye glede av. Inntil det motsatte er bevist, hvilket jeg tviler på kommer til å skje, anbefaler jeg dette produktet til alle, proffer og nybegynnere.
God kveld!

Sorry om jeg hijacker tråden litt, men det ser ut til at dere har god erfaring så fant det best å spør her. Jeg har sykt lyst å lære å dirke. Alt fra trioving til hengelåser. Åssen sett ville dere anbefalt? Er helt på nybegynnerstadiet, så hadde satt stor pris på tips til guide også.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Litt gøy å se at folk har stor interesse for å dirke sylindere.
Desverre folkens, det er ikke så lett som du ser på tv.
Standar Trio Ving låser dere har nevnt i tråden har har 6 stifter.
Om du prøver deg på en ny eller noen år gammel sylinder kommer du til å slite kraftig.
Bumping etterlater merke på tønna i sylinderen, og dirking tar hundre år.
BTW, få låsesmeder som gidder å ta seg tid til sånt på dør åpninger.
enig triovingen er vansklig har prøvd noen timer med dirk ja, men bumping funker bra og har fått teken på pic gun southord(up) og brockhage(down) får til 10 av 10 noen ganger riktignok i en håndholdt Trio Ving, hardere i døra da. vil anbefale brockhagen da dirken ikke løsner, i motsetning til south ord som løsner etter 5-7 trykk. på den andre siden så føles south ord mere solid og bedre å håntere.
uansett så kommer S O med kun up(opp) versonen som ikke er så vanlig i norge brockhage kommer med begge deler og funker bra. har kjøpt alt jeg har på http://www.ukbumpkeys.com/ og http://www.lockpickshop.com/ bra kvalitet og bra pris særlig viss man sjekker ut spy shop.no og dirkeutstyr.no som kan sammenlignes med ran.

ps: kan sikkert være behjelpelig for de som trenger en bumpkey til trio ving 6 pins.

foresten så kan de som antyder at jeg/vi som dirker har uerlig hensikter sjekke ut fakta, du kommer lenger med en skrutreker og et brekkjern viss du har uerlig hensikter. for meg er dette kun en hobby...
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Merker på tønna kan unngås ved å bruke litt gummi rundt halsen på nøkkelen , du mister litt kraft, og bumpingen føles rar, men du blir vandt med det

Noen som har litt tips til hvordan man kan unngå at nøkkelen blir slitt fort? Har god tilgang på bumpkeys, maskinslipte, men de mister fort kuttene sine, eer vel bedre at nøkkelen gir etter, en at stiftene blir borte

Kan legge til at det hjelper _litt_ å herde nøklene selv.

Liker selv HPC og Southord veldig godt, samt noen hjemmelaga dirker, dirkene må ha rett tyngde, og en viss stivhet, slik at man kan "føle" låsen, noe som funker veldig bra er å kjøpe inn diverse jalla-dirker, og slipe de til, evt herde de der det trengs.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av bumpman Vis innlegg
enig triovingen er vansklig har prøvd noen timer med dirk ja, men bumping funker bra og har fått teken på pic gun southord(up) og brockhage(down) får til 10 av 10 noen ganger riktignok i en håndholdt Trio Ving, hardere i døra da. vil anbefale brockhagen da dirken ikke løsner, i motsetning til south ord som løsner etter 5-7 trykk. på den andre siden så føles south ord mere solid og bedre å håntere.
uansett så kommer S O med kun up(opp) versonen som ikke er så vanlig i norge brockhage kommer med begge deler og funker bra. har kjøpt alt jeg har på http://www.ukbumpkeys.com/ og http://www.lockpickshop.com/ bra kvalitet og bra pris særlig viss man sjekker ut spy shop.no og dirkeutstyr.no som kan sammenlignes med ran.

ps: kan sikkert være behjelpelig for de som trenger en bumpkey til trio ving 6 pins.

foresten så kan de som antyder at jeg/vi som dirker har uerlig hensikter sjekke ut fakta, du kommer lenger med en skrutreker og et brekkjern viss du har uerlig hensikter. for meg er dette kun en hobby...
Vis hele sitatet...


Bruker du pickgun på TrioVing? Min erfaring er at de fleste TV låser er for trange for vanlige pickguns.

Sitat av Zaek Vis innlegg
Så, De er like lett å bruke som det ser ut som på youtube osv?

Sitter å lurer på å kjøpe meg en sånn slags dirk til de.
Vis hele sitatet...

Ja de er det. Du kan også bruke en BIC penn eller en dorull-hylse...
Sitat av saroth Vis innlegg
Bruker du pickgun på TrioVing? Min erfaring er at de fleste TV låser er for trange for vanlige pickguns.




Ja de er det. Du kan også bruke en BIC penn eller en dorull-hylse...
Vis hele sitatet...
ja gjør det men bruker en ny lås som jeg holder i hånden når jeg picker den sikkert litt lettere enn i døren men har ikke prøvd det så mye. Tv`en i døra mi (35 år gammel)virker smalere enn den nye, mer slark i den nye. siden samme nøkkel brukes så kan det ikke være mye men akkurar nok til gun og vrider passer perfekt. kanskje noe som detta hadde gitt mere plass http://www.lockpickshop.com/TNT-15.html tenkte kanskje å bestille en ettervært.
så bra. virker pickgun bruker du?
Jeg håper på å bli kjent med flere med denne interessen.

anbefaler boken Practical Lockpicking av Deviant Ollam, for alle som er interessert i dirking:
http://www.amazon.com/gp/product/159...pf_rd_i=507846
bruker south ord (up) og BROCKHAGE Pick Gun (down). vil anbefale brockhagen da dirken ikke løsner, i motsetning til south ord som løsner etter 5-7 trykk so har høyere press på bumpen. på den andre siden så føles south ord mere solid og bedre å håntere.
uansett så kommer S O med kun up(opp) versonen som ikke er så vanlig i norske dører brockhage kommer med begge deler og funker bra litt lavere press på bumpen men funker like bra og du slipper å stramme dirken hele tiden.

http://www.ukbumpkeys.com/product_BR...1916_index.php
http://www.lockpickshop.com/LAT-17.html
Bumpman, har EAGLE up pistolen fra dealextreme (to av den faktisk) men får den ikke til og funke på noe annet enn en sykkellås. Har sett masse videoer osv. Men skjønner enda ikke teknikken. Når du har pinnen til lockpicken inne i låsen, presser du den da oppover på pinnene inne i låsen og så skyter gjentatte ganger eller prøver du og la den ligge så langt nede i låsen som mulig? Og skal pinnen på pistolen stå i vannrett posisjon i forhold til låsen, (rett inn) eller gjør jeg det feil da?
la den ligge vannrett og akkuratt inntil pinsa eller rett under dem. så lenge du ikke presser pinsa opp betydelig når du dytter in picken så skal det gå bra. prøv også å vri picken til venstre og høyre mens du trykker. viss du har forskjellige vridere så prøv litt forskjelige. men ikke mist motet det tok meg et par måneder(5-6timer efektive)før det plutselig gikk oftere og oftere.
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Den vanligste feilen er å bruke for mye tension når man dirker, evt bumper, prøv med lengere tension wrench(featherlight fks) eller litt mindre trykk, er utrolig lite som skal til
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Hei, jeg fant denne http://dirkeutstyr.no/index.php?main...products_id=26 og lurte på om denne kom ferdig filt? for på bildet så ser det ut som man må file den selv

Takk for svar
Sitat av KnottenMaster Vis innlegg
Hei, jeg fant denne http://dirkeutstyr.no/index.php?main...products_id=26 og lurte på om denne kom ferdig filt? for på bildet så ser det ut som man må file den selv

Takk for svar
Vis hele sitatet...
den kommer nok filt ja. ikke filte nøkkelemner får du kjøpt på jærnia for 50kr. men 1k for bumpkey er svindyrt betalte 300kr for min og er nok 100% lik funker ivertfall 100%.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av bumpman Vis innlegg
den kommer nok filt ja. ikke filte nøkkelemner får du kjøpt på jærnia for 50kr. men 1k for bumpkey er svindyrt betalte 300kr for min og er nok 100% lik funker ivertfall 100%.
Vis hele sitatet...
Ahkey Ja det er jo mye penger, men du kjøpte ikke hos en butikk du da eller?
Sitat av KnottenMaster Vis innlegg
Ahkey Ja det er jo mye penger, men du kjøpte ikke hos en butikk du da eller?
Vis hele sitatet...
Var en kar som solge de her før vet ikke om det var han som kjøpte de da
På Mange av sidene står det du må være 18+ for og bestille? Noen som vet om det går greit selvom du er under 18`?
Sitat av KnottenMaster Vis innlegg
Ahkey Ja det er jo mye penger, men du kjøpte ikke hos en butikk du da eller?
Vis hele sitatet...
nei, kjøpte av en som hadde kjøpt en i butikk som bare kopierte opp flere for så å selge en til meg, noe jeg også har gjort og de funker like bra
▼ ... over en måned senere ... ▼
Snakker om Southord, denne dumpet inn i innboksen min i dag:

To take advantage of our sale, visit our website, http://southord.com, and choose your items. When you place your order, type in SO1776 in the Coupon Code box on the order page and receive 25% savings on every product you purchase!
Vis hele sitatet...
Med andre ord, 25% avslag på alle produkter. Enjoy.
Må bare si takk for at du har tatt initativet til å sette opp en side som detta, det hjelper å høre hva andre mener om alt detta man finner på nettet. Bestilte en nå!
Parkettetterligning
Jeg har veldig lyst til å begynne med dirking egentlig av ren nyskjerrighet. Så et sett som ble linket til på første side med manual. Er dette et bra nybegynnersett? og er det gode nettsider eller instruksjonsvideoer der ute på dirking? Hadde vert gøy å klart å dirke låser.
Sitat av tristen799 Vis innlegg
Jeg har veldig lyst til å begynne med dirking egentlig av ren nyskjerrighet. Så et sett som ble linket til på første side med manual. Er dette et bra nybegynnersett? og er det gode nettsider eller instruksjonsvideoer der ute på dirking? Hadde vert gøy å klart å dirke låser.
Vis hele sitatet...
Jeg er litt i samme situasjon sjøl, har prøvd meg fram med en del filmer fra youtube.

Vil tro det at det viksigste er å skjønne åssen låsen fungerer med pinsa som deler seg og slikt. deretter er det bare å prøve seg fram, det koster nok veldig mye tolmodighet!

jeg klarer de vanligste låsene med 4/5-pins, men har ikke fått opp noen husdører enda, type trioving eller ASSA låser, de har 7-pins låser.

jeg anbefaler deg å kjøpe et nybegynnersett som ikek koster deg mer enn du har råd til å avse. :P også legger du inn noen timers øving.

Lykek til!
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Tenker litt på å kjøpe en reversing gun. Noen som har erfaring med disse? Hva ville vært best en Eagle Lock Gun eller en Klom Reversing Gun? (evt combo?)

http://www.dealextreme.com/p/klom-reversing-gun-16415