Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2702
Trådstarter
12 5
Sitat av Mk1 Vis innlegg
Kult mann
Vis hele sitatet...
Takker! Kommer ny låt innen en måned. Den blir bedre enn dette
▼ ... noen uker senere ... ▼
Froskhæren i anmarsj
FroskmannRandy's Avatar
Sitat av 2k2mdma Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Har du laget barkgrunnmusikken selv? Jeg er en kjemproduser selv.

de høyfrekvensene er veldig sterk (og det er ikke dårlig i denne fallen, gir sangen din mer energi og liv)

Jeg er nysjerring å vite hva du brukte å lage sangen, og hva du gjorde med stimmen din for å "lime den inn". Hver gang jeg synger på en sang, skiller stimmen min seg ut som en sår tommel. Kanskje trenger jeg litt mer conpressjon?
Trådstarter
12 5
Nei, jeg har ikke laget beatsa på de sangene jeg har ute for øyeblikket, men planen er å få det til før eller siden.

Ja høyfrekvensen var egentlig en feil som skjedde da jeg mastret den som jeg valgte å beholde hehe.

Jeg bruker logic, og tror at jeg kun har brukt stock plug-ins på de jeg har ute nå. Jeg brukte to equalisere der den ene kutter ut lavfrekvensene og den andre booster høyfrekvensen bittelitt. brukte også en kompressor ja, de-esser og en exciter
Av utstyr har jeg egentlig ikke en dritt, bruker macbooken, en billig mic (1000kr ish) og ett headset til rundt 500kr
Det var bra as, med litt high quality editing først hadde jeg hørt på dette natta lang
Trådstarter
12 5
flere sanger ute enn den jeg postet forresten her er en link til alt https://soundcloud.com/guttmedlue
la ut en ny for en ukes tid siden