Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  40 3552
Hei jeg lurte bare på om man kan dø av å ta en xanax?

Står et 2 tall på den ene siden, og XANAX på den andre siden. Har lyst til å ta en xanax ved siden av en joint, men er redd for at det er bøff og at dealeren har putta fentanyl eller et eller annet oppi

Takk for svar
Sist endret av 000E3; 16. desember 2020 kl. 00:07. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Du kan ikke dø av pharma xanax pfizer har produsert, øst-europeisk xanax (om den har fentanyl) er det værre med. Dør nok ikke og heller ikke av en, men lil peep døde jo pga han stappa i seg fentanylxanax... burde kjøpe av en legit source
Sitat av 000E3 Vis innlegg
Hei jeg lurte bare på om man kan dø av å ta en xanax?

Står et 2 tall på den ene siden, og XANAX på den andre siden. Har lyst til å ta en xanax ved siden av en joint, men er redd for at det er bøff og at dealeren har putta fentanyl eller et eller annet oppi

Takk for svar
Vis hele sitatet...
hadde jeg vert deg hadde jeg hevet den i meg.



lil peep tok mange flere en en. Han tok også den grønne som er kjent for fentanyl. https://www.youtube.com/watch?v=7Jbt...has_verified=1 her er vidioen når han poppet. Som du ser poppet han to men han var skam ruset når han gjor det.
Sist endret av vet_ikke_jeg; 16. desember 2020 kl. 00:15.
På ekte apotekvarer (Xanor/bikkjebein) står det U 94.

De det står XANAX og 2 på er det veldig mange som har skrevet tråder her inne om. Både at de ikke funker og at det er fentanyl eller noe annet rart og sterkt i.

Jeg har selv kjøpt bikkjebein som har sett ut som dine i forhold til merkingen.
De ga ingen funk og smakte kritt (ingenting).

Jeg ville satset penger på at du har falske Xanax som enten gir null funk eller en annen funk enn den du er ute etter. Fentanyl f.eks.
Du kommer ikke til og dø av og ta en ekte xanax. Vist du trur dealern dinn har putta fentanyl i xanaxen din ville eg funnet meg en ny dealer.

Vi kan umulig si om det er fentanyl i den eller ikke, trur selv det svert tilvsomt det er fentanyl i den. Kansje du kan laste opp ett bilde ?

Vist du velger og ta den uansett, kansje ta den med en kompis slik han kan varsle helsepersonell om du har fått bøff.

Xanax demper dog cannabis rusen, men ellers en avslappende kombo.
Trådstarter
11 1
Men la oss si det er fentanyl i xanax pilla, har bare en og har planer om å ta den til jointen etterpå men er vel ikke mulig å dø av bare en selvom det er fentanyl i den? Man må vel ta flere for å dø?

Har også hørt at ekte xanax piller skal det stå u94 på men den jeg har står det et 2 tall og xanax på er disse fake tror du?
Sitat av Politietsuger Vis innlegg
Du kan ikke dø av pharma xanax pfizer har produsert, øst-europeisk xanax (om den har fentanyl) er det værre med. Dør nok ikke og heller ikke av en, men lil peep døde jo pga han stappa i seg fentanylxanax... burde kjøpe av en legit source
Vis hele sitatet...
Det er nok ikke farmasøytisk produsert. Dette er ikke ekte vare.

Sitat av 000E3 Vis innlegg
Har også hørt at ekte xanax piller skal det stå u94 på men den jeg har står det et 2 tall og xanax på er disse fake tror du?
Vis hele sitatet...
Ja, disse er jeg villig til å vedde på at er fake, dessverre.

Ikke ta mer enn én og vent 1-1,5 time.
Kanskje starte med en halv..
Sist endret av krystallkongen; 16. desember 2020 kl. 00:18. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Trådstarter
11 1
Ja tenker kanskje prøve med 1/2 av xanaxen, har bare prøvd valium tidligere ellers bare hasj. Så vil ikke dø av noe overdose bare for å få litt rus i meg. Er ikke store karen heller så hvis det er fentanyl i den tar det ikke lang tid før det tar knekken på meg sikkert
Trådstarter
11 1
Okei, så ingen piller som det står xanax på den ene siden og 2 tall på den andre er ekte. Disse er fake sier du?
Så det er fentanyl i de da tror du det?

Ja er dumt burde jo egt ikke prøve det men frister så å prøve det med en ekstra chill rus ved siden av jointen ikveld.
Sitat av Antiex Vis innlegg
Hva faen feiler det folk? De ER FALSK OG INNEHOLDER INGEN ALPRAZOLAM! IKKE TA DE DU KAN DØ
Vis hele sitatet...
Dog, ver forsiktig men ikke hør på han her. Hvordan skal han vite hvilken pille du har fått?

Seffølglig ver kritisk, gjerne ha en kompis med deg mens du tar den. Men denne kommentaren her har null kilder eller kredibilitet.
Sist endret av meitemark; 8. september 2022 kl. 12:34.
Trådstarter
11 1
Sitat av Kuami Vis innlegg
Dog, ver forsiktig men ikke hør på han her. Hvordan skal han vite hvilken pille du har fått?

Seffølglig ver kritisk, gjerne ha en kompis med deg mens du tar den. Men denne kommentaren her har null kilder eller kredibilitet.
Vis hele sitatet...

Okei haha, men har du prøv xanax med 2 tall på den ene siden og xanax på den andre? er disse alltid fake?
Det lønner seg ikke så veldig å selge piller man dør av og ta ėn. Svært få gjør dette. Men det er mye falske piller med forskjellig virkestoff. Har selv fått "ksalol" som inneholdt fenazepam. Fikk blackout av 2 stk. Så tok 1 for å se og da føltes det som å være på masse ryppere
Sitat av 000E3 Vis innlegg
Okei haha, men har du prøv xanax med 2 tall på den ene siden og xanax på den andre? er disse alltid fake?
Vis hele sitatet...
Har prøvd de jeg, god funk er på en halv sånn nå faktisk. Om du er bekymret start med en og en til når du føler for det, ville gått for en med en gang for skikkelig kick men opp til deg.
Nei kjøper ksalol. 2 mg bikkje beina er somregel pressa av uprofesjonelle.

Kan vere aprazolam (xanax) eller andre benzodiazpiner, eller hva som helst ?

Stoler du på dealern din ? Kansje spørre han om de er pressa ?

Folk selger somregel ikke ting som dreper brukeren, dorlig for business. Men er nokk relativt trygt.

Eller kjøper en slik, så er du vertfall noe tryggere.
https://www.shady.no/products/ez-test-benzos
Kjenn på smaken smaker det som ørevoks/Paracet er det alprazolam (xanax) i dem.
Anonym bruker
"Vennlig Lodde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Godt å være skeptisk! Jeg graver alltid hos dealeren om han har prøvd de og hvor lenge han har hatt de. Har han feks hatt de i 2-3 uker så har tablettene vært i Norge mye lengre og var det noe livstruende oppi hadde politiet advart som da de i Troms døde. Pillene er ofte falske ja, men skjeeeldent noe farlige greier som fentanyl. Ofte er det rc benz, etizolam, clonozolam, flubrozolam osv.
Sitat av vet_ikke_jeg Vis innlegg
Kjenn på smaken smaker det som ørevoks/Paracet er det alprazolam (xanax) i dem.
Vis hele sitatet...
Haha, synest ikke de smaker så ille eg, smelter dem på tunga. Bitter smak men du blir fort vandt med det
Sitat av Kuami Vis innlegg
Haha, synest ikke de smaker så ille eg, smelter dem på tunga. Bitter smak men du blir fort vandt med det
Vis hele sitatet...
Hahahah, smaker drit ekkelt spydde en gang av ksalol helvete heller, hadde ikke vann så måtte svelge den tørr i kjeften og jævlig pga hasj. Har også sniffet xan (første gang ble siste)


NB! Husk å svelg med vann!
Sist endret av vet_ikke_jeg; 16. desember 2020 kl. 00:54.
Haha serr? Alltid under tunga, begynt og digge smaken faktisk. Snakk om ksalol her og hahs
Sitat av Kuami Vis innlegg
Dog, ver forsiktig men ikke hør på han her. Hvordan skal han vite hvilken pille du har fått?

Seffølglig ver kritisk, gjerne ha en kompis med deg mens du tar den. Men denne kommentaren her har null kilder eller kredibilitet.
Vis hele sitatet...
Ikke hør på meg? "alle" vet jo at de er falsk og kan inneholde fentanyl.

Kilder? Her

https://www.nrk.no/trondelag/advarer...all-1.14036414

Trodde ikke det var nødvendig med kilder da "alle" vet dette her. Men noen har hatt hodet for langt opp i ræven sin til å ikke vite det seff.

Og du snakker imot deg selv ved å si "ikke hør på han her" mens i neste setning skal han ha en TRIPSITTER for å ta EN XANAX?? Kom deg i behandling du
Sist endret av Antiex; 16. desember 2020 kl. 01:00.
Beklager,

siden du leter etter finnes ikke, eller nettadressen er feil.

Jevli bra kilde du kom med her tjommi. Ksalol inneholder ikke fentanyl.
Sist endret av Kuami; 16. desember 2020 kl. 01:02. Grunn: Skrivefeil
Hvor fjern er du? Snakker om pillene TRÅDSTARTER skal til å spise.

*Linken er oppdatert,tjommi*
Sist endret av Antiex; 16. desember 2020 kl. 01:06.
Sitat av Antiex Vis innlegg
Ikke hør på meg? "alle" vet jo at de er falsk og kan inneholde fentanyl.

Kilder? Her

https://www.nrk.no/trondelag/advarer...all-1.14036414

Trodde ikke det var nødvendig med kilder da "alle" vet dette her. Men noen har hatt hodet for langt opp i ræven sin til å ikke vite det seff.

Og du snakker imot deg selv ved å si "ikke hør på han her" mens i neste setning skal han ha en TRIPSITTER for å ta EN XANAX?? Kom deg i behandling du
Vis hele sitatet...
Hahaha, det som skjer nå er at fyren/damen tar den, og så får han panikk og ringer 113 og ender opp med å angre på å ringe de når den hitter. Lagde en tråd om dette når jeg tok xan og det skjedde med meg bare jeg ringte giftsentralen i full panikk men så kicket den når jeg snakket med de å sa det går fint å la på.

Er på 1mg av den og 2,5mg sub, er jeg dø?

Er du fra Bergen TS kanskje vi har kjøpt samme type, send meg PM kan evt møte deg om du er fra Bergen å er over 18 å passe på du overlever.
Sist endret av meitemark; 8. september 2022 kl. 12:34.
Anonym bruker
"Vennlig Lodde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Antiex Vis innlegg
Ikke hør på meg? "alle" vet jo at de er falsk og kan inneholde fentanyl.

Kilder? Her

https://www.nrk.no/trondelag/advarer...all-1.14036414

Trodde ikke det var nødvendig med kilder da "alle" vet dette her. Men noen har hatt hodet for langt opp i ræven sin til å ikke vite det seff.

Og du snakker imot deg selv ved å si "ikke hør på han her" mens i neste setning skal han ha en TRIPSITTER for å ta EN XANAX?? Kom deg i behandling du
Vis hele sitatet...
Leser du denne linken https://www.tv2.no/a/11768309/
har du rett. Men leser du denne så viser det at er på villspor å ikke har fulgt med i timen https://stolav.no/korus/ksalol-table...-ikke-fentanyl
Sist endret av meitemark; 8. september 2022 kl. 12:33.
Spørsmålet mitt er hvor fjern er du "Antiex".

Artikkelen er mer enn to år gammel.

Hvordan vet du hvilke piller ts har fra en 2 år gammel artikkel?
Du vet folk presser slike hver dag ? Kan vere enten eller.

Uansett ts, oppfordrer eg deg til og ta den med tilsyn og vere kritisk.
Sist endret av meitemark; 8. september 2022 kl. 12:33.
Trådstarter
11 1
https://imma.gr/100709xfbf32
https://imma.gr/100711x9e609

Hei igjen fikk ikke tatt det igår, var litt usikker på om jeg turte å ta det, men her er hvertfall hvordan den ser ut, litt uklare bilder kanskje, men la merke til at når jeg tok på den så kom det litt sånn pulveraktig greier av den så den virker ikke så kompakt som dere kanskje ser

Er det noen som kan bekrefte om den ser ekte ut?
Sist endret av 000E3; 16. desember 2020 kl. 22:48. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Dog den der er vertfall ikke Norsk, de skal vere merka med U 94. Heter forsåvidt xanor i Norge og ikke xanax.

Den kan inneholde hva som helst egentlig, fra ekte virkestoff, andre benzodiazpiner, research chemicals eller mjøl. Helt umulig og vite.

Her har du test kit får benzo med rask leverings tid. Du velger selv hva du gjør med den men husk at folk lager somregel ikke piller som dreper kundene. Husk og oppdater tråden om du tar den da https://www.shady.no/products/ez-test-benzos
Trådstarter
11 1
Tar halve nå snart så oppdaterer jeg takk så mye for hjelpen hvertfall
Anonym bruker
"Vennlig Lodde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av 000E3 Vis innlegg
https://imma.gr/100709xfbf32
https://imma.gr/100711x9e609

Hei igjen fikk ikke tatt det igår, var litt usikker på om jeg turte å ta det, men her er hvertfall hvordan den ser ut, litt uklare bilder kanskje, men la merke til at når jeg tok på den så kom det litt sånn pulveraktig greier av den så den virker ikke så kompakt som dere kanskje ser

Er det noen som kan bekrefte om den ser ekte ut?
Vis hele sitatet...
De er ikke ekte nei. Kan se det på formen slik de er pressa. Aldri sitt så dårlig press før.
Trådstarter
11 1
Oi håper for det ikke er noe farlig i den da, har tatt halve nå begynner kanskje å føle meg litt rar men er sikkert bare litt stressa for at det er fentanyl i den ahhahhaha, men kan jo ikke være det vell
Anonym bruker
"Vennlig Lodde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av 000E3 Vis innlegg
Oi håper for det ikke er noe farlig i den da, har tatt halve nå begynner kanskje å føle meg litt rar men er sikkert bare litt stressa for at det er fentanyl i den ahhahhaha, men kan jo ikke være det vell
Vis hele sitatet...
Det går sikkert helt fint:-) jeg har aldri prøvd fentanyl. Men i og med det er et opiat/opiod(?) Så skal du kjenne forskjell. Opiat "brennende" god følelse. Benzo litt good feeling og likegyldig. Regner med du lever å har det bra
beste fall er det en nedslitt norsk xanor. Men tviler. 90% sikker på at den er fake, vær forsiktig. Ta liten bit hver halvtime for sikkerhets skyld hvis du absolutt skal dytte i deg mest sannsynligvis falsk farma. Fentanyl burde du merke innen en time ihvertfall. Det er sterkt smertestillende så du burde kunne teste det. Jeg kan rive negler så det blør på opiater uten at det gjør vondt(før dagen etter)
Sist endret av Bothrops; 17. desember 2020 kl. 00:04.
Trådstarter
11 1
Fo å si det mildt er jeg heftig paranoid nå / stresser ganske mye og tok nettop en j for 10 min siden, tok kun halve pilla men tenker bare på det med overdose nå...
sannsynligvis er det en mildere benzo som etizolam eller ingenting. Virker som den er fake siden du fortsatt freaker ut. Kan hende det er du selv som stresser deg opp, prøv å slappa. Selv om det er lettere sagt enn gjort

Kan du klype deg selv til blods uten at du merker det? Hvis ikke så tror jeg ikke det er opioider i pilla di. Slappa
Sist endret av Bothrops; 17. desember 2020 kl. 00:09.
Dog bare slapp av og prøv og nyte det, vist xansa er ekte vil den roe ned paranoia din snart nå. Vist den er fake er det mest sannsynligvis ikke noe farlig eller mildere benzo.
Sist endret av Kuami; 17. desember 2020 kl. 00:08.
Trådstarter
11 1
er redd det er fentanyl bare men da ville jeg vel dødd momentant

tror jeg bare freaker helt ut ass, går helt bra sikkert som dere sier
Anonym bruker
"Vennlig Lodde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av 000E3 Vis innlegg
Fo å si det mildt er jeg heftig paranoid nå / stresser ganske mye og tok nettop en j for 10 min siden, tok kun halve pilla men tenker bare på det med overdose nå...
Vis hele sitatet...
Overdose får du nok ikke. Er bare noia de som dør av fentanyl dør ikke av ei halv pille. Da er det snakk om relativt store doser de dør av. Slapp av,ta noen dype trekk gjennom nasen og pust ut med munnen. (Ikke j )
Trådstarter
11 1
trodde man kunne dø av et få korn av fentanyl men da må man faktisk da store doser det var godt å høre
Er 1 time siden nå ca


Kan dog dø av et par korn med fentanyl, det som er skummelt med slike tabletter der du ikke vet innholdet.

Men tenker du relativt trygg nå, hadde det verdt fentanyl i den hadde du allerede verdt borte ts.

Kos deg med rusen du, gjerne kom med oppdatering imorra.
Man kjenner jo Alprazolam smaken med en gang. Om det er fentanyl i smaker du det ikke.

Jeg har spist "stolper" som smakte ingenting. Helt uten toleranse og kjente noe svakt.

Drit i å tenk på fentanyl.

Ang. Kslol er det falske og ekte der ute. Noen med den sterke alprazolam smaken og noen med svakere smak.

Var litt usikker til jeg fikk ett parti med skikkelig kslol nå.