Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  74 10482
Jeg har klart å få tak i et ark med lsd. Jeg testa en og jeg antar at de ligger mellom 100-150uq i styrke. Jeg har også masse phenegran på resept. Jeg har trippet på phenegran i snitt 1 gang i uka i en stund nå. Mange folk sier det er en forferdelig opplevelse jeg vil ikke si jeg liker det, men det er interresant det som skjer. Ledninger så ut som slanger og kakerlakker på veggen danset til musikken jeg spilte. Jeg hadde samtaler med mora mi når jeg er en 3timers kjøre tur fra ho og jeg fikk besøk av flere statsledere. Jeg har hatt noen ekle opplevelser, så en edderkopp på størrelse med en hund

Jeg skal derfor gjøre det som kalles en nightmare flip i morgen kveld. Jeg vil gå så dypt in mørket som mulig og se hvor i helvette jeg ender opp hen. Jeg tenker å se en film som kalles fear(s) of the dark også. Jeg tenker en lapp lsd og 500mg med phenegran. Jeg tenker å ta noen shots med alko for å forsterke phenegranen også. Jeg tenker å røyke litt bønne kanskje også, men jeg må se har ikke smottet på 3mnd nå.

Jeg er ganske trygg på meg selv. Jeg har tatt 6g sopp tidligere, trippet på 400uq med lsd og jeg har spist 3g med hasj i en firecracker. De fleste folk freaker ut av 1/3 av dette, men jeg klarer alltid å holde hodet kaldt. Jeg har også vival og xanax i tilfelle trippen går heilt sørover. Fysisk så er jeg i toppform og jeg har ingen kjente helse problemer. Jeg har ikke noe spessielt mål med denne trippen, men jeg har alltid vært fascinert av skrekk og psykedelika og dette er et sted som jeg enda ikke har uforsket.
Sist endret av lolaper; 29. oktober 2020 kl. 18:08.
Anonym bruker
"Målløs Dvergmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dævven, du må ha nerver av stål. Hva gjorde at du ble interessert i skrekk og psykedelika? Spør av nysgjerrighet. For meg høres dette ut som et mareritt, men kudos til deg som tør å utforske.

Ønsker deg lykke til! Blir spennende å lese rapport.
Anonym bruker
"Sint Ravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
høres destruktivt ut. Lykke til.
Lykke til! Håper du har en kompis til å være med deg, eller evt sjekke opp hvordan det går.
Ok. Jeg tok lsd og phenegranen nå. Det regner som pokker ute nå. Spiste et feit måltid fra macen. God å mett.
Høres heftig ut. Elsker å være ute, og kjenne regnet treffe kroppen når jeg tripper selv. Føler meg enda mer koblet til naturen rundt meg liksom.
Lykke til
T45
Nasty bodyload nå. Munnen har blitt tørrere ikke mye annet.
Du er modig, håper du kommer ut av det med konstruktiv visdom.
T120
Ok. Ikke som jeg hadde forventet. Bodyloaden er heilt forferdelig nesten smertefull. Jeg har alle de negative aspektene av antihistamin delerium. Null halliser. Lsd effekten føles fortsterket syke tracers. Musikk høres episk ut. Dysfori føler meg som søppel
Lucy will give you what you need, not what you want.

Godspeed
Kjedelig. Har du prøvd å stikke ut en tur og gå litt f.eks?
Anonym bruker
"Målløs Dvergmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg synes også oppturen på syre er ganske ubehagelig. Heldigvis går det over når effekten har nådd peak. Hold ut bro
T170
Mye mer visuelle effekter enn vanlig på lsd. Bodyloaden er nesten ikke her lengre???
Hører mye rart. Folk som roper navnet mitt, biler som skrenter og jagerfly. Føles også som at det står noen bak meg heile tiden.

Heilt ærlig trodde dette skulle være verre
Anonym bruker
"Stø Gjedde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av lolaper Vis innlegg
Folk som roper navnet mitt, biler som skrenter og jagerfly. Føles også som at det står noen bak meg heile tiden.

Heilt ærlig trodde dette skulle være verre
Vis hele sitatet...
Fyfan at du klarer. Opplevd det på hasj noen gang, værste jeg vet
Anonym bruker
"Begeistret Bredøre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av lolaper Vis innlegg
T170
Heilt ærlig trodde dette skulle være verre
Vis hele sitatet...
Dude.. Det har gått omtrent 2 timer.
Det blir verre
Har du møtt på noen statsledere enda?
Har ikke fulle halliser. Ser noen ganger små "pinne" dyr seg i side synet men mrg forsviner når jeg snur meg.
Veldige negative tanker. Musikk høres episk ut verdt det for det neste
Anonym bruker
"Stø Gjedde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av lolaper Vis innlegg
Har ikke fulle halliser. Ser noen ganger små "pinne" dyr seg i side synet men mrg forsviner når jeg snur meg.
Veldige negative tanker. Musikk høres episk ut verdt det for det neste
Vis hele sitatet...
Hva tenker du
Sitat av lolaper Vis innlegg
Har ikke fulle halliser. Ser noen ganger små "pinne" dyr seg i side synet men mrg forsviner når jeg snur meg.
Veldige negative tanker. Musikk høres episk ut verdt det for det neste
Vis hele sitatet...
Hadde vært interessant om du kunne skrivd ned noe av det du tenker. Må ikke, er bare nysgjerrig
Sist endret av Vasken; 31. oktober 2020 kl. 01:40.
Fin touch med middag fra maccern oppå nightmare flipen. Verre blir det ikke lmao
4:51
Føles som jeg har en murstrin i hodet. Skricer på tlf. Lukker øye hører på misik. Ekstreme visuak, føler at ging gå på meg
Hva er det i deg som ønsker å møte mørket og marerittene? Hvor kommer dette ønsket fra?
Hvordan går/gikk det?
Anonym bruker
"Hylende Sjøtunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Haha, du gjør jo frykt om til bitchen din sånn du holder på. ENORM respekt fra min side hvertfall! DMT og Datura neste?
Sitat av lolaper Vis innlegg
Jeg har tatt 6g sopp tidligere, trippet på 400uq med lsd og jeg har spist 3g med hasj i en firecracker. De fleste folk freaker ut av 1/3 av dette, men jeg klarer alltid å holde hodet kaldt. Jeg har også vival og xanax i tilfelle trippen går heilt sørover.
Vis hele sitatet...
For en som tydeligvis skal ha litt "peiling" på psykedelia så er det veldig ignorant og brautete av deg å komme med en slik påstand.

Sitat av lolaper Vis innlegg
De fleste folk freaker ut av 1/3 av dette
Vis hele sitatet...
Hvem er de felste folk da? deg og bestekompisen Ahre-Ketil?

Sitat av lolaper Vis innlegg
Jeg har også vival og xanax i tilfelle trippen går heilt sørover.
Vis hele sitatet...
Nå skal jeg være litt klysete, men det er jo du kjent med så det går sikkert bra.
Noobs trenger benz i baklomma for å ture trygt, det at du trenger muligheten for å innta benz sier meg mer enn nok. Du er typen som starter noe du ikke klarer å avslutte.

No offence til alle andre her, jeg har full forståelse for benz kan være kjekt å ha, men når du i tilleg lirer av deg de holdningene til ts? da er du enten ikke klar, eller så har han ingenting i dette gamet å gjøre.

Sitat av lolaper Vis innlegg
Jeg har tatt 6g sopp tidligere, trippet på 400uq med lsd og jeg har spist 3g med hasj i en firecracker.
Vis hele sitatet...
Søtt
Du trenger hjelp mann, ikke gjør det der mot deg sjøl
Anonym bruker
"Fri Knølhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ikke sunt, det der kan ende med selvmord TS, om ikke det allerede er tilfellet da. Håper du slutter å gamble med psyken din på den måten, det er bare helt til demonene man har i hodet under en slik trip tar fullstendig overtak og overbeviser deg om at det er flottere med deg uten deg.
Anonym bruker
"Fri Knølhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
flottere uten deg*
Anonym bruker
"Målløs Dvergmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvordan var resten av trippen? Fikk du sett filmen eller?
Anonym bruker
"Oppmerksom Rotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Kjelldriver Vis innlegg
For en som tydeligvis skal ha litt "peiling" på psykedelia så er det veldig ignorant og brautete av deg å komme med en slik påstand.

Hvem er de felste folk da? deg og bestekompisen Ahre-Ketil?


Nå skal jeg være litt klysete, men det er jo du kjent med så det går sikkert bra.
Noobs trenger benz i baklomma for å ture trygt, det at du trenger muligheten for å innta benz sier meg mer enn nok. Du er typen som starter noe du ikke klarer å avslutte.

No offence til alle andre her, jeg har full forståelse for benz kan være kjekt å ha, men når du i tilleg lirer av deg de holdningene til ts? da er du enten ikke klar, eller så har han ingenting i dette gamet å gjøre.


Søtt
Vis hele sitatet...
Du virker som er skikkelig kul type ass, No offence.
Med din cockiness er det ikke lenge til du får deg en spark i ræva, TS. I used to be an adventurer like you... med unntak av frivillige overdoser med antikolinerge preparater som forøvrig er svært skadelige for hjernen i lengden, ikke snakk om at du faktisk kan dø av overdose
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Du virker som er skikkelig kul type ass, No offence.
Vis hele sitatet...
Det har jeg aldri gitt utrykk for heller.
Har bodd så øde, og lenge i finnmark at jeg har blitt en skikkelig kjip en jævel som bare sitter å kjøkkenruta å klager over de jævla ungdommene nå til dags.

Men jævli grei kar, sånn til hæstkuk å være.
Våkna for en stund siden. Jeg ble bare altfor kake til å kunne svare. Heilt umulig å beskrive, men jeg skjønte ingenting av det som skjedde.

Jeg er ganske overasket. Jeg trodde dette skulle være bad trip, men jeg må ha bare vært så fjern, Jeg husker nesten ingenting fra i går.
Anonym bruker
"Sjokkert Ørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Gjengi gjerne det du husker
Sitat av Kjelldriver Vis innlegg
Det har jeg aldri gitt utrykk for heller.
Har bodd så øde, og lenge i finnmark at jeg har blitt en skikkelig kjip en jævel som bare sitter å kjøkkenruta å klager over de jævla ungdommene nå til dags.

Men jævli grei kar, sånn til hæstkuk å være.
Vis hele sitatet...
Vel, det er ditt syn på saken, faktum er at du oftere enn ikke oppfører deg som en bedrevitende holier than thou tulling.. Og det virker faen som du syns det er kult også..

Dra faen ikke Finnmark inn i det unødvendig ��
Var da faen så moralske dere skulle være. Surve over at han har benzo liggende i tilfelle worst case scenario?? Var vel samme type folka som kalte Thor Heyerdal en overmodig tulling...
Sitat av Purgatorio Vis innlegg
Var da faen så moralske dere skulle være. Surve over at han har benzo liggende i tilfelle worst case scenario?? Var vel samme type folka som kalte Thor Heyerdal en overmodig tulling...
Vis hele sitatet...
Strengt tatt så var han jo det.

Jeg synes at kjelldriver har et poeng, og jeg er enig med ztaale om at det var en unødvendig kranglete og ekkel måte å få det frem på.
New generation
colakork's Avatar
Kult av deg å tørre å se. Skulle ønske jeg kunne ta meg en tur selv, blir muligens en lsd tur eller fleintripp ikveld.

Skal visst bli frost ikveld, er jævlig gøy å trippe balle i morgentimene når isen smelter og tåken kommer. Gir trippen en ekstra troll-tur følelse
Sitat av ztaale Vis innlegg
Vel, det er ditt syn på saken, faktum er at du oftere enn ikke oppfører deg som en bedrevitende holier than thou tulling.. Og det virker faen som du syns det er kult også..

Dra faen ikke Finnmark inn i det unødvendig ��
Vis hele sitatet...
Var ikke meningen gi deg KP, trykket feil.

Skal benytte anledningen til å utdype det jeg skrev ovenfor. Det at du, TS, klarer å tåle sterke psykedeliske opplevelser bedre enn noen er vel og bra, men det er å hente ut noe vettug som betyr noe. Den mest praktiske doseringen når det gjelder sopp er 3,5-4 gram for en sjelsettende og sammenhengende opplevelse som gjør noe nyttig med deg i tiden fremover. Inntar man 5-6-7 gram, så blir opplevelsen faktisk enklere å håndtere, fordi du ikke har et annet valg enn å gi slipp og flyte med. Samtidig forstår en ikke like mye og glemmer mesteparten av det som har skjedd.

Også finner du ut at du tåler det bra, får en ego-boost av å være en mental ekstremsportsutøver og filosofisk ekstremist og dykker dypere inn i store doseringer og blander alt mulig. Etterhvert får du deg en bitch slap for å være så arrogant og uforsiktig med deg selv i form av en helt horribel bad trip og forstår at less is more
Anonym bruker
"Troende Svarthå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fascinerendes, etter en forferdelig LSD badtrip brukte jeg to år på å reintregrere meg og endret livet mitt totalt. Interessant å se at folk frivillig oppsøker dette. Jeg endte nesten i å drepe meg selv under trippen, skjønner ikke hvordan folk frivillig vil utsette seg for Helvete.
Vil du virkelig oppsøke dette, vær edru i en uke, våken i et døgn, ta deg så en sterk lapp, røyk litt hasj under trippen og ta på noe forferdelig musikk ala theme til underverdenen. Lykke til
Anonym bruker
"Begeistret Bredøre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har venner som har stått med kniven i hånda og klare til å kutte opp magen sin i håp om å kunne fjerne syra ved ett par anledninger når det har blitt alt for mye.
Heldigvis ingen som har gjort det enda, men nå var ikke dette folk som gladelig oppsøkte "nightmare fuel" heller.
Jeg kan ikke si noe sikkert, men jeg synes det er en barnslig tilnærming til sterke katalysatorer for spirituell vekst. Jeg kan ikke unngå å tenke at dette handler om manglende erfaring og modenhet, så man ikke vet hvor sjelesettende en sterk tur kan være, og helt siden trådens opprettelse har jeg vært oppriktig bekymret for at Ts skal få en ordentlig traumatiserende opplevelse. Erfaring har nada å si på store doser, LSD mer enn sopp, men selv erfarne turere risikerer å føle at de angrer som faen på at de var så dumme å ta LSD, om så bare for noen timer. Dette kan skje i gode settinger også, og det kan trigge langvarige mentale problemer.
Sitat av ztaale Vis innlegg
Vel, det er ditt syn på saken, faktum er at du oftere enn ikke oppfører deg som en bedrevitende holier than thou tulling.. Og det virker faen som du syns det er kult også..

Dra faen ikke Finnmark inn i det unødvendig ��
Vis hele sitatet...
Du er nok faktisk ikke så langt unna der.
Når jeg faktisk gidder å skrive noe her, så er det ikke fordi det er gøy.
Men for at jeg føler at det jeg kan tilføye betyr noe for vedkommende, i dette tilfelle så var det en dårlig holdning til rusmidler.

Og veldig ofte, for å virkelig lyse opp poenget mitt så setter jeg ting på spissen, at du tar deg nær av det bryr meg katta.
Sitat av Stray Wanderer Vis innlegg
Var ikke meningen gi deg KP, trykket feil.

Skal benytte anledningen til å utdype det jeg skrev ovenfor. Det at du, TS, klarer å tåle sterke psykedeliske opplevelser bedre enn noen er vel og bra, men det er å hente ut noe vettug som betyr noe. Den mest praktiske doseringen når det gjelder sopp er 3,5-4 gram for en sjelsettende og sammenhengende opplevelse som gjør noe nyttig med deg i tiden fremover. Inntar man 5-6-7 gram, så blir opplevelsen faktisk enklere å håndtere, fordi du ikke har et annet valg enn å gi slipp og flyte med. Samtidig forstår en ikke like mye og glemmer mesteparten av det som har skjedd.

Også finner du ut at du tåler det bra, får en ego-boost av å være en mental ekstremsportsutøver og filosofisk ekstremist og dykker dypere inn i store doseringer og blander alt mulig. Etterhvert får du deg en bitch slap for å være så arrogant og uforsiktig med deg selv i form av en helt horribel bad trip og forstår at less is more
Vis hele sitatet...
Hva faen babler du om? Jeg er ikke TS 😂

Sitat av Kjelldriver Vis innlegg
Du er nok faktisk ikke så langt unna der.
Når jeg faktisk gidder å skrive noe her, så er det ikke fordi det er gøy.
Men for at jeg føler at det jeg kan tilføye betyr noe for vedkommende, i dette tilfelle så var det en dårlig holdning til rusmidler.

Og veldig ofte, for å virkelig lyse opp poenget mitt så setter jeg ting på spissen, at du tar deg nær av det bryr meg katta.
Vis hele sitatet...
Slapp bare av du, her er det ingen som tar seg nær av at du oppfører deg som en sur gammel hæstkuk, det er vel heller oppgitthet over av at du forsurer de fleste tråder du deltar i når det er totalt unødvendig.
Sist endret av NoillStress; 31. oktober 2020 kl. 21:30. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Kjelldriver Vis innlegg
Du er nok faktisk ikke så langt unna der.
Når jeg faktisk gidder å skrive noe her, så er det ikke fordi det er gøy.
Men for at jeg føler at det jeg kan tilføye betyr noe for vedkommende, i dette tilfelle så var det en dårlig holdning til rusmidler.

Og veldig ofte, for å virkelig lyse opp poenget mitt så setter jeg ting på spissen, at du tar deg nær av det bryr meg katta.
Vis hele sitatet...
Du er artig. Ironien er til å smake på! Mmmm
Anonym bruker
"Målløs Dvergmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Så mye drama det ble i den tråden her’a. Greia med å angripe Kjelldriver? Fyren er jo en legende. Artig type med mye humor. Man må ikke ta alt så seriøst.

TS: Går det med bra deg? Fått sovet ut?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Så mye drama det ble i den tråden her’a. Greia med å angripe Kjelldriver? Fyren er jo en legende. Artig type med mye humor. Man må ikke ta alt så seriøst.

TS: Går det med bra deg? Fått sovet ut?
Vis hele sitatet...
Om man er en legendarisk tulling er man fortsatt en tulling
Sist endret av NoillStress; 1. november 2020 kl. 22:19.
Sitat av ztaale Vis innlegg
Hva faen babler du om? Jeg er ikke TS 😂



Slapp bare av du, her er det ingen som tar seg nær av at du oppfører deg som en sur gammel hæstkuk, det er vel heller oppgitthet over av at du forsurer de fleste tråder du deltar i når det er totalt unødvendig.
Vis hele sitatet...
Flotte greier.
Jeg prøver ikke å ødelegge for diskusjon bare så det er sagt, men fatter at det til tider kan oppfattes slik.

Helt ærlig så er jeg ute etter at folk skal ha et sunt å trygt forhold til det som finnes i rusmiljøet, enkelt og greit fordi det kan i aller beste fall skape positive ringvirkninger.
Av den grunn så setter jeg foten ned for det jeg oppfatter som negativ adferd.
Vi som har dette som hobby har nok negativ omtale fra før, trenger ikke enda en "ung mann i tjue årene innlagt på rikshospitalet etter han inntok X rusmiddel og pådro seg århundres truserøsk".

I det jeg skriver dette så går det opp for meg at ingen har gitt meg den jobben og jeg kan se at det kanskje til tider er uønsket, men etter et tiår på bruket med flere tusen poster så det bare blitt sånn. Alt hva man har lest at folk faktisk er i stand til å finne på.
Tar den til meg.

Det hjelper nok heller ikke på at jeg deltar stortsett bare i tråder som trigger, og da er det oftest den siden av meg man får se.
ztaale pleide i hine hårde dager å skryte av at han trollet med stil. Vel - de dagene er tydeligvis over, og nå framstår han bare et trist troll...
Synes ikke du bør bruke krefter på å unnskylde deg ovenfor han @Kjelldriver
Sist endret av eppen; 1. november 2020 kl. 11:28.
Synes det er fascinerende med folk som vil og tør utforske de ytterste grenser som vi andre ser på som galskap. At det blir påstått at TS gjør dette for få få en ego boost blir veldig påståelig. Hvis ingen skulle turt å gjort noe som potensielt kan ende dårlig så hadde det vært en mye kjedeligere verden imho.