Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 2491
Hei, kanskje dette ikke er riktig sted å starte tråden på, men bare å flytte den hvis noen er misfornøyde med det vi på Thor Heyerdahl VGS har laget en UB og vi skulle gjerne hatt noen som kunne laget en kul logo til UB'en vår! alt av pengepriser og eventuellt priser som vi kan få går selvfølgelig til designer. VI hadde satt veldig pris på det!

Logoen må inneholde ordet QuickZip, i og med at det er det vi heter gjerne slenge med på noe glidelås eller noe sånt no. setter veldig pris på svar!
takk for kjapt svar, men helst noe som ikke koster penger med tanke på at vi ikke har så mye ressurser tilgjengelig!
Er ikke litt av poenget at dere skal lage logoen selv? Var det ihvertfall når vi hadde UB på vgs for 3 år siden..
Har mulighet for å lage en proffesjonel logo til dere for 100,-....
Sitat av ingis95 Vis innlegg
Har mulighet for å lage en proffesjonel logo til dere for 100,-....
Vis hele sitatet...
yeah.. 95'r klarer og lage en profesjonell logo... og skal ha 100 kr? makan til useriøs du er
Såpekoker av rang
Sitat av faceplants Vis innlegg
yeah.. 95'r klarer og lage en profesjonell logo... og skal ha 100 kr? makan til useriøs du er
Vis hele sitatet...
Ikke døm talentet til noen du ikke kjenner uten å ha sett det først, og i hvert fall ikke ut i fra alder, ditt ignorante nek.
Sist endret av monoid; 6. november 2012 kl. 08:13.
burde vært möderatör
Man kan fint ha talent for design, enten man er 15, 30, 45 eller 70 år. At han velger å selge arbeidet sitt for prisen av et fastfood-måltid får være hans valg, men la nå gutten ihvertfall komme med et forslag før du begynner å slenge dritt. Jesus christ...
Sist endret av pappabetaler; 6. november 2012 kl. 08:17.
Jeg vet om flere bedrifter som sysler med grafisk design som villig hjelper ungdomsbedrifter med slikt, da det gjerne kan gi positiv omtale av alle parter i etterkant. Hør med grafiske bedrifter i ditt nærmiljø.

Og sorry-borry: «100 kr» og «proffesjonel logo» hører ganske enkelt ikke sammen.

Rett og slett drittsekk mode de fleste her, Ingis95 har talent. Man trenger ikke være 40+ og i overgangsalderen for å kunne produsere gode saker. Og en person sa en gang til meg om du er god til noe ikke gjør det gratis. La nå gutten lage logoen uten alt av søppel fra dere som er så negative. Han vant trossalt FargoWells(?) logoen for noen uker siden.

Oh, selvom man ikke selger logoer til flere tusen trenger det ikke skrike dårlig kvalitet heller.

-Pix
Sitat av Little Pixie Vis innlegg
Rett og slett drittsekk mode de fleste her, Ingis95 har talent. Man trenger ikke være 40+ og i overgangsalderen for å kunne produsere gode saker. Og en person sa en gang til meg om du er god til noe ikke gjør det gratis. La nå gutten lage logoen uten alt av søppel fra dere som er så negative. Han vant trossalt FargoWells(?) logoen for noen uker siden.

Oh, selvom man ikke selger logoer til flere tusen trenger det ikke skrike dårlig kvalitet heller.

-Pix
Vis hele sitatet...
Tror noen her ikke vet hva "profesjonell" betyr. Det betyr at yrket ditt er å lage logoer, noe jeg tviler på er tilfellet.
burde vært möderatör
Man trenger ikke være profesjonell for å kunne lage shit av profesjonell kvalitet. Dessuten er det svært mange "profesjonelle" i denne bransjen som lager dritt, uansett hvor erfarne og velutdannede de er.
Er dette en tråd der dere skal diskutere hva profesjonell betyr?
Eller er dette en tråd der noen vil at noen skal lage en logo?
Jeg kommer ikke til å svare på følgende dårlige argumenter på hva profesjonell og ikke profesjonell er.... Jeg tar betalt for noe og kaller det profesjonelle logoer pga. det er lagd på premisser som tilsier at du trenger kunnskap innen design....
Jeg vurderer alt jeg lager nøye gjennom og prøver å holde særpregene i enhver logo til særpregene som finnes på markedet allerede. Ikke kom til meg å si at siden jeg er 17 år så kan jeg ikke lage noe profesjonellt... alder betyr lite. kunnskap gjør!
At jeg velger å gjøre det billig er kun fordi jeg øver meg på nye teknikker osv. på fritiden og har lyst til å hjelpe folk uten å være grisk!
Sist endret av ingis95; 7. november 2012 kl. 00:47.
Ikke for å ødelegge diskusjonen, men hadde det vært mulig og ikke spore helt av?
Sitat av WeezyBoy Vis innlegg
Ikke for å ødelegge diskusjonen, men hadde det vært mulig og ikke spore helt av?
Vis hele sitatet...
Jepp, jeg vil bare svare på hva folk har å si. Jeg har tilbudt min service og om de velger å bruke den er opp til dem. Over og ut!
Med den logikken kan jeg også tilby et profesjonelt bilde til OP. 100 kr. Har aldri laget en logo eller brukt photoshop, men jeg lover profesjonell kvalitet!
Da hadde du kanskje visst at man bruker illustrator, men uansett game over.
Sist endret av Little Pixie; 7. november 2012 kl. 14:17.