Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  53 22629
er det noe du kan røyke som du får samme effekt som marijuana av?
Ingen dumme svar som f.eks:sokker osv.
Bare cannabis som fungerer som cannabis : ))
sant det, men lite penger og vanskelig og få tak i så er det ikkje så lett..
Du har jo syntetisk cannabis da, er lovlige varianter.
Sitat av Sinis Vis innlegg
Du har jo syntetisk cannabis da, er lovlige varianter.
Vis hele sitatet...
Off topic, men slår de også ut på pissing?
Sitat av Mozilla Vis innlegg
Off topic, men slår de også ut på pissing?
Vis hele sitatet...
Mener ikke det er de samme stoffene i syntetisk cannabis som i cannabis, så burde ikke slå ut på prøve. Skyt meg om jeg tar feil
Sist endret av Chemdog; 29. oktober 2012 kl. 19:11.
Nei, de slår ikke ut på pisseprøve. Hvorfor ville noen røyket syntetisk hvis det slo ut på pissings?
UR-144 er en god syntetisk cannabiod!

Har også hørt at å røyke fluesopp har nesten like effekter som weed.
Amanita muscaria aka Rød fluesopp, skal visst i små mengder gi en effekt tilsvarende Cannabis.
Sitat av PairADice Vis innlegg
Å opplyse om slike sider strider mot nFFs reglement. Men skal bryte den regelen og fortelle deg om en veldig hemmelig underground side. Google...
Vis hele sitatet...
Kan google også ja, men tenkte det var greit og høre med der når vi først diskuterte rundt det.
Heller ingen grunn til og være så spydig.
Ser absolutt ingen grunn til at det skal stride mot reglementet til nFF og tipse om sider som selger lovlige ting.
Blir jo nett som og si at det ikke er lovt og nevne sider som selger pc komponenter.
Parkettetterligning
Som andre sier her. Amanita muscaria, rød fluesopp. Dette er jo en sopp som man asossierer med gift. Dette er til en viss grad sant. Man vil nok få en rimelig dårlig mage av spising og en sterkere effekt av fyllesjuke er visstnok et faktum etter rusen. Men hvis man tørker det og røyker det (bare deler av soppen tror det var det ytterste laget bortsett ifra skallet.) vil det visstnok gi en veldig lik cannabis rus med myye mindre negativiteter som kvalme og lignende. Har ikke prøvd selv men har veldig lyst. Lovligheten er så som så men omtrent ingen tenker over at fluesopp er et rusmiddel så onkel politi får nok ikke greie på det.
Sitat av trappetryne Vis innlegg
Som andre sier her. Amanita muscaria, rød fluesopp. Dette er jo en sopp som man asossierer med gift. Dette er til en viss grad sant. Man vil nok få en rimelig dårlig mage av spising og en sterkere effekt av fyllesjuke er visstnok et faktum etter rusen. Men hvis man tørker det og røyker det (bare deler av soppen tror det var det ytterste laget bortsett ifra skallet.) vil det visstnok gi en veldig lik cannabis rus med myye mindre negativiteter som kvalme og lignende. Har ikke prøvd selv men har veldig lyst. Lovligheten er så som så men omtrent ingen tenker over at fluesopp er et rusmiddel så onkel politi får nok ikke greie på det.
Vis hele sitatet...


Lovligheten er ikke så som så. Rød fluesopp er 100 % lovlig.
Parkettetterligning
Å importere også? Har vurdert det lenge (bare til eget bruk selvfølgelig)
Hvis det er innenfor EU så tror jeg det går fint!
Vet du noe om syntetisk cannabis i det hele tatt?

Søk litt her på forumet før du bestiller. Alt er ikke rosenrødt når det kommer til syntetisk cannabis. Spør du meg, så bør du ikke erstatte det med ekte vare, men for all del, du er din egen sjef.
Å røyke fluesopp er fett det, hvis en ser vekk ifra at det smaker helt forjævlig og at rusen kun varer i 10-15 minutter..
Jeg ser seriøst ikke hvorfor du ikke bare holder deg til weed (med mindre det er snakk om å unngå pisseprøver)

Men å blande fluesopp med cannabis derimot vil jeg faktisk anbefale (istedenfor tobakk foreksempel), du får en ganske så "enhanced high" av det, åsså varer rusen ganske mye lenger (en hvis du røyker kun soppen). Å røyke ren fluesopp i seg selv som erstatning for weed ser jeg på som litt idiotisk, om du har lyst til å teste det ut er en ting. Men å gjøre det regelmessig er litt teit siden du får en så kort varig rus av det og at du ikke får like mye effekt
Sist endret av Juicekongen; 29. oktober 2012 kl. 21:19.
Sitat av CountDrugula Vis innlegg
Lovligheten er ikke så som så. Rød fluesopp er 100 % lovlig.
Vis hele sitatet...
Er det 100% lovlig å røyke fluesopp, også for mindreårige?
Sitat av StokkAnda Vis innlegg
Er det 100% lovlig å røyke fluesopp, også for mindreårige?
Vis hele sitatet...

Om politiet ser at du røyker en joint med fluesopp i så vil de nok slå av en prat med deg, men det er ingen aldergrense på fluesopp, det er en sopp med null restriksjoner, forbud eller noe annet, slik vil det forbli så lenge majoriteten tror at rød fluesopp er gift-sopp nummer 1, kanskje like så greit det.
Sitat av StokkAnda Vis innlegg
Er det 100% lovlig å røyke fluesopp, også for mindreårige?
Vis hele sitatet...
Ifølge Erowid er det nesten ingen land i verden som kontrollerer verken dyrking, bruk, salg, kjøp, eller oppbevaring av fluesopp. Det er ihvertfall lovlig i Sverige og det står det samme om Norge, men det er "Unconfirmed"
Er denne "UR-144" lovlig per dags dato og innføre?
Noen andre lovlige rc som ligner cannabis?
Skal ikke Damiana være det nærmest du kommer cannabis plantemessig lovlig?

http://www.herbwisdom.com/review-damiana.html

Skal være billig på ebay.co.uk, kjøpte 950 gram endag, men siden jeg kun drakk det som tea sammen
med damer, ga jeg masse bort og gikk videre til andre ting ;-)

http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_nk...at=0&_from=R40
Mongo på heltid
Soppsui's Avatar
Sitat av frontman Vis innlegg
Skal ikke Damiana være det nærmest du kommer cannabis plantemessig lovlig?
Vis hele sitatet...
Utseende er ganske likt pot ja, men effekt eller lukt er langt unna. Kan legge til at damiana-te ga meg en svak effekt, vanskelig å forklare hvordan "rusen" var tho'.
vet ikke om den er lovlig. Men Wicked Fragrances - green ice var overaskende likt...
Sitat av frontman Vis innlegg
Skal ikke Damiana være det nærmest du kommer cannabis plantemessig lovlig?
Vis hele sitatet...
Bruker damiana i lag med cannabis når jeg røyker. Om du vil bli "fjern" eller noe annet enn en særlig placebo-avslapping, så må du enten drikke en shitload med te eller dra fram bongen tror jeg, hehe.

Jeg liker damiana, det er koselig, men det er ikke en cannabis-erstatning.
Vi har vel alle lett etter den lovlige cannabis, men den finnes ei. Om du skal gå for syntetiske stoffer, pass på og les deg godt opp. Merk også at flere av disse syntetiske stoffene kommer på listen jevnlig og de jobber per dags dato med en ordning der de kan slå alle innenfor en paragraf el. lignende.
Sitat av trappetryne Vis innlegg
Å importere også? Har vurdert det lenge (bare til eget bruk selvfølgelig)
Vis hele sitatet...
100% lovlig. Importere fra hvor du vil..

Skal sies at Odin Hawk (den o' store fluesopp shamanen som har spist fluesopp til frokost middag og kvelds i årevis) advarer mot å kjøpe fluesopp på nettet.
Sist endret av Bearass; 30. oktober 2012 kl. 00:26.
▼ ... over en uke senere ... ▼
prøvde og ete 1 og en halv muskat nøtt med en kompis i går, gikk 7 timer før vi kjente noe. Den rusen var litt lik marijuana, men du var bare på en måte svimmel og slapp 'jævla digg rus ' mange sier det at du får diare og allt mulig dagen etter. men her sitter jeg oppe uten noe hodepine eller diare eller lignende. Så husk: Hvis du virkelig vil prøve noe sånt så må du ikke bare tenke det at så mange har fått bad trips osv osv.. du må rett og slett bare prøve.
det eneste dumme med den nøtta er det at du kan ikke røyke den etter som jeg har lest.
Sist endret av Dodecha; 12. november 2012 kl. 16:33.
hvis det hadde finnes noe som man kan røyke og føles som marihuana og vært lovlig så tror jeg ikke folk hadde røyka marihuana:P
Sist endret av PunkBear; 11. november 2012 kl. 14:14.
Sitat av PunkBear Vis innlegg
hvis det hadde finnes noe som man kan røyke og føles som marihuana og vært lovlig så tror jeg ikke folk hadde røyka marihuana:P
Vis hele sitatet...
sant det :P
Sist endret av Dodecha; 12. november 2012 kl. 16:32. Grunn: Oversatt til Norsk
Damiana er det 100% lovlig og hva rus for du av det ?
hvor mye per dose?
høres intresangt ut
Sitat av frederick47 Vis innlegg
prøvde og ete 1 og en halv muskat nøtt med en kompis i går, gikk 7 timer før vi kjente noe. Den rusen var litt lik marijuana, men du var bare på en måte svimmel og slapp 'jævla digg rus ' mange sier det at du får diare og allt mulig dagen etter. men her sitter jeg oppe uten noe hodepine eller diare eller lignende. Så husk: Hvist du virkelig vil prøve noe sånt så må du ikkje bare tenke det at så mange har fått bad trips osv osv.. du må rett og slett bare prøve.
det eneste dumme med den nøtta er det at du kan ikkje røyke den etter som jeg har lest.
Vis hele sitatet...
Det er jo helt idiotisk...
Når "alle" fraråder deg å prøve det så er det en grunn, som regel at de vil spare deg fra helvete dagen derpå. Når flertallet får det kjipt så er det jo noe å vurdere om det er verdt det.
kjøpte akkurat 100 g damiana
håper jeg får en effekt
Sitat av pyrotec Vis innlegg
kjøpte akkurat 100 g damiana
håper jeg får en effekt
Vis hele sitatet...
Det er så å si ingen effekt, isåfall placebo.
Sitat av MostEpicChannel Vis innlegg
Det er så å si ingen effekt, isåfall placebo.
Vis hele sitatet...
ååå
trode det gjidde en avslappende effekt
Sitat av pyrotec Vis innlegg
ååå
trode det gjidde en avslappende effekt
Vis hele sitatet...
Noen hevder å få en mild avslappende effekt av damiana,men det er uansett ikke noe å skryte av.
Kjøp deg heller noe som gir ordentlig effekt,kratom er ett godt alternativ.
Sitat av High-on-life Vis innlegg
Noen hevder å få en mild avslappende effekt av damiana,men det er uansett ikke noe å skryte av.
Kjøp deg heller noe som gir ordentlig effekt,kratom er ett godt alternativ.
Vis hele sitatet...
er det lovlig ?
Beste "legal high" jeg har prøvd (regner ikke med rc's) er kratom.
Bestill deg 3g med UEI og noe god Bali Og ta 2g UEI, og neste gang 1g UEI og 7-10g Bali (greit å få ordentlig effekt når det er såpass dyrt). Jeg liker best ekstrakter, da du bare tar et par gram++ iforhold til vanlige hvor du må oppi kanskje 15, fordi det er helt jævli å få i seg rett å slett.
Her var det masse som kan røykes er det noen andre legal highs soM ikke trengs og røykes ?
Sitat av Pyrotec1 Vis innlegg
Her var det masse som kan røykes er det noen andre legal highs soM ikke trengs og røykes ?
Vis hele sitatet...
Masse, ta en titt i Research Chemicals sekjonen på freak, der finner du masse!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Pyrotec1 Vis innlegg
Her var det masse som kan røykes er det noen andre legal highs soM ikke trengs og røykes ?
Vis hele sitatet...
Du har jo fått svar.Kratom har alt du leiter etter,deilig avslappende effekt og lovlig.Og man røyker ikke kratom,man tar det oralt.Enten i kapsler,eller så kan man lage te av det(kan også bare ta det på tunga og svelge ned med noe drikke,men smaken er ikke akkurat god).
Men finn en seriøs side viss du skal bestille,er en haug av sider som selger dårlig kratom.
Som andre har sagt,så anbefales UEI kratom(ultra enhanced indo).
Sitat av High-on-life Vis innlegg
Du har jo fått svar.Kratom har alt du leiter etter
Vis hele sitatet...
Det er ikke (helt) lovlig da... man finner den som reseptpliktig legemiddel på legemiddel listene... (han spurte jo etter lovlig)
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Noen som har prøvd å bestille noe legal highs i det siste ?
Hva skjer om tollen stopper det ? Får man bot ?,
Eller er det som før , får brev der dem spør om legeerklering ?
Sitat av Dance-Boy Vis innlegg
Noen som har prøvd å bestille noe legal highs i det siste ?
Hva skjer om tollen stopper det ? Får man bot ?,
Eller er det som før , får brev der dem spør om legeerklering ?
Vis hele sitatet...
Jeg prøvde meg på UR-144...tollen/posten stoppet det... jeg fikk et brev der de ba om resept/legeerklæring... ikke noe mere stress..

Det kommer nok en tråd eller ti på freak.no når praksisen forandrer seg...
En gang for lenge siden ble cannabisplanten inntatt av mennesket for første gang. Hvem vet om det finnes andre planter der ute med lignende effekt? Kanskje i havet...
Sitat av Manualah Vis innlegg
En gang for lenge siden ble cannabisplanten inntatt av mennesket for første gang. Hvem vet om det finnes andre planter der ute med lignende effekt? Kanskje i havet...
Vis hele sitatet...
Med tanke på at stoffene i planten brukes for å beskytte planten mot UV-stråler, så tviler jeg litt på det.
Sitat av Knudsen Vis innlegg
Med tanke på at stoffene i planten brukes for å beskytte planten mot UV-stråler, så tviler jeg litt på det.
Vis hele sitatet...
Det kan da godt hende at det finnes planter i havet med rusgivende stoffer selv om de ikke trenger og beskytte seg mot UV-stråling, eller?
Det kan hende, men da er det nok helt andre stoffer involvert.
Sitat av Knudsen Vis innlegg
Det kan hende, men da er det nok helt andre stoffer involvert.
Vis hele sitatet...
Og man burde diskutere det i en annen tråd... selv om jeg er mega intresert er det rimelig off topic...


er vel bare tang av interesse i havet, og den typen jeg har møtt på har ikke gitt fra seg noe positivt,,
Sitat av Knudsen Vis innlegg
Det kan hende, men da er det nok helt andre stoffer involvert.
Vis hele sitatet...
Ja, jeg tviler på at man finner planter i havet som inneholder THC, men så handler vell tråden om legal highs som ligner på THC men som ikke er THC siden det er ulovlig.

Selv om det ikke inneholder THC kan det fortsatt ha en lignende effekt.
Sitat av Novice Vis innlegg

Det kommer nok en tråd eller ti på freak.no når praksisen forandrer seg...
Vis hele sitatet...
OFF TOPIC: Gjelder dette rivotrilb og?
Sitat av Creat1ve Vis innlegg
OFF TOPIC: Gjelder dette rivotrilb og?
Vis hele sitatet...
Rivotril er jo ett legemiddel, De fleste RC ligger ikke på noen lister.
▼ ... over et år senere ... ▼
Sitat av CountDrugula Vis innlegg
Om politiet ser at du røyker en joint med fluesopp i så vil de nok slå av en prat med deg, men det er ingen aldergrense på fluesopp, det er en sopp med null restriksjoner, forbud eller noe annet, slik vil det forbli så lenge majoriteten tror at rød fluesopp er gift-sopp nummer 1, kanskje like så greit det.
Vis hele sitatet...
Er det ulovlig med flein💚