Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 920
Har steam installed.. laster ned Boarderlands fra torrent, vil steam finne ut jeg har cracket spillet? thnx for svar
♡♥♡♥♡♥♡
lex123's Avatar
Nei .
ja, har gjort det med flere andre spill, hvor du får en "fake" steam "HUD". Det vil si at du kan druke shift+tab for å sjekke hvilke venner er på etc. men det står ikke på listen over spill på steamen din. (Hvis det fungerer slik som de jeg har lastet ned)
Historieentusiast
Sexarz's Avatar
Hvorfor laster du ned fra torrent hvis du har steam-versjon? Kan hende jeg har misforstått deg.
1. Last ned cracked version
2. legg det til i non-steam games
3. Enjoy steam overlay.
Hvorfor laste ned cracks i det hele tatt?

1. Ulovelig
2. Støtt produsenten av spillet, istede for å gå rundt med ulovlige spill.
3. Jobb, så får du/dere penger.
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Sitat av Egeenz Vis innlegg
Hvorfor laste ned cracks i det hele tatt?

1. Ulovelig
2. Støtt produsenten av spillet, istede for å gå rundt med ulovlige spill.
3. Jobb, så får du/dere penger.
Vis hele sitatet...
1. Sjangsen for å straffes er UTROLIG liten.
2. Hvorfor det? Produsenten har som oftest massevis av penger, og om man ikke bryr seg om lovligheten er det ingen problemer med det.
3. Eventuelt bare last ned og bruk pengene du tjener/ikke tjener på noe annet.
Sitat av FatMan Vis innlegg
1. Sjangsen for å straffes er UTROLIG liten.
2. Hvorfor det? Produsenten har som oftest massevis av penger, og om man ikke bryr seg om lovligheten er det ingen problemer med det.
3. Eventuelt bare last ned og bruk pengene du tjener/ikke tjener på noe annet.
Vis hele sitatet...
Jeg selv laster noe ned, men utsagn som "Produsenten har oftest massevis av penger" gjør meg småkvalm..
Tror du produsenten har "massevis" av penger fordi man laster ned? Da tror jeg du bommer grovt du.

Vedrørende spill, så liker jeg å teste singleplayerdelen for å se om spillet er verdt pengene. Og vet at produsenten ikke hadde vært noe, uten folk som faktisk kjøpte spillene.

Er det et spill jeg liker veldig godt, vil jeg mer enn gjerne støtte produsenten til å fortsette den gode utviklingen.

Og for å svare TS, nei. Den sjansen, her i Norge, er så utrolig liten at vi kan definere den som "0"
Sist endret av MrCryptical; 23. september 2012 kl. 04:26.
Trådstarter
3 0
takker for svar;D
Har ikke piratkopiert et spill på 3 år. Fattige bønder.