Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 957
Hallo alle sammen!

For tiden driver jeg og ser etter litt utstyr til min Tippman 98 paintballmarkør på eBay.
Jeg kom akkurat over en eBay store med helt utrolige priser. Denne eBay storen heter: CLASSICS PLUSS PORTS

Her er eksempler på noen av produktene de selger:
Red dot sikte: http://cgi.ebay.com/RED-DOT-REFLEX-S...QQcmdZViewItem

Scope mount: http://cgi.ebay.com/TIPPMANN-PAINTBA...QQcmdZViewItem

(Jeg vet at det kan være dårlig kvalitet, men forde!)

Saken er at jeg stiller meg litt mistenktsom til dette. Derfor lurer jeg på:

Er det noen som har erfaring med denne eBay storen?
Tror dere det er lureri eller at det rett og slett bare noe crappy drit?
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
15000 personer har handla med han, og han er power seller.

Du blir neppe svindla for å sei det sånn.

Bruk ebay sitt score-system for det det er verdt!
Siktet er ikke av beste kvalitet, men nå skal ikke du bruke det i ekstreme situasjoner heller.

Regel nr. 1 på ebay er å se på feedbacken. Så vidt jeg kan se er det mange positive feedbacks, så dette ser trovedrig ut.
Hei.

Har desverre ikke så mye peil på paintball greier...

Men det er jo ikke store summene det er snakk om. Hadde det vært meg som skulle bestilt hadde jeg bare tatt sjansen..
Sitat av ProtoZ
Regel nr. 1 på ebay er å se på feedbacken. Så vidt jeg kan se er det mange positive feedbacks, så dette ser trovedrig ut.
Vis hele sitatet...
Jeg har vært og sett på feedbacken og den er 99,9% god :P Saken er at det er rundt 20 forskjellig brukere som har spammet forskjellige "This store is A+!!" varianter flere tusen ganger :P

Takk vidarlo. Viste ikke at han hadde handlet med over 15000 person osv. Har liten erfaring med eBay, har jo tross aldri handlet der :P
Sist endret av Pinneknurk; 5. januar 2008 kl. 16:32.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av turboasmund
Jeg har vært og sett på feedbacken og den er 99,9% god :P Saken er at det er rundt 20 forskjellig brukere som har spammet forskjellige "This store is A+!!" varianter flere tusen ganger :P

Takk vidarlo. Viste ikke at han hadde handlet med over 15000 person osv. Har liten erfaring med eBay, har jo tross aldri handlet der :P
Vis hele sitatet...
Les hjelpesidene og howtoen deira på korleis ein skal handle trygt på ebay da.

Eg har iallefall aldri opplevd direkte svindel på ebay, men eg har opplevd tilfeller der ting har vore i underkant av kva som er beskreve i auksjonen, men ut frå prisen på slike ting er det rimelig enkelt å sortere dei ut... Den auksjonen du har funne er en slik. Det er sikkert ok kvalitet på det, ut fra prisen, men neppe sammenlignbart med noko som koster en tusenlapp.