Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  80 17797
Hei

Noen som kan anbefale meg en komedie??

Noe liknende american pie, accepted? Digger High school humor
Finnes en tråd som faktisk jeg lagde om dette.
Skal se om jeg finner den så kommer edit.

Edit:
zeh thread
Sist endret av kristoffer2200; 11. oktober 2007 kl. 00:18.
Old School.
Road Trip.
Boat Trip.
Van Wilder (1, ikke se 2ern)
Waiting (nok en Ryan Reynolds film)
Just Friends (og enda en..)
Harold and Kumar go to White Castle
Johnny english
Knocked up
Meeting the fuckers
Borat
Fratpack-filmer som Zoolander, Starsky & Hutch, Anchorman osv.

http://imdb.com/keyword/frat-pack/
Trådstarter
22 0
takk for svarene..

sjekka den tråden kristoffer2200. er ny her så tenkte ikke på å søke gjennom om det faktisk var en lik tråd fra før av.

En del av de filmene dere har anbefalt meg er også anbefalt i den overnevnte tråden..

Men mange av disse filmene har få seedere så da tar det lang tid å laste ned... :-(
Harold & Kumar ligger vel i billigkassa på nærkiosken til 49 spenn, om ikke annet - Samme med den andre liknende filmen, (hmmh,) den med masse weed på coveret.
De har ca halvparten av de nevnte filmene for 79kr på Kiwi.
^^,
Dvd-kvalitet, til og med!
xD
Sitat av GothQueen
De har ca halvparten av de nevnte filmene for 79kr på Kiwi.
^^,
Dvd-kvalitet, til og med!
xD
Vis hele sitatet...
Æsj, må jo ha HD
Sitat av kristoffer2200
Æsj, må jo ha HD
Vis hele sitatet...
Da er det utmerket seed på HDbits
Eurotrip er en veldig morsom film innenfor den sjangere.
The Ringer- konge film! knoxville spiller mentalt-tilbakestående, for og vinne para-olympics!
Hot Fuzz(?)-drit bra engelsk kom, ledde meg i hjæl, klarte og komma til live igjen så jeg fikk sett resten a filmen da...
Knocked up
Er ikke akurat en "highschool movie", men den er så allsidig morsom at du burde like den annyway

How high
Er jo på en form for skole? Funny i allefall.

For gode humoristiske filmer kan du jo sjekke ut "Fear and lothing in las vegas". "Stranger than fiction" og "Napoleon Dynamite".
Top Secret
Crazy-humor fra 80-tallet med Val Kilmer i hovedrollen
The one who knocks
CosmoKramer's Avatar
Hvorfor ikke drite i å se en søpple-film og heller se en god film som f.eks. Magnolia istendenfor?
Sist endret av CosmoKramer; 11. oktober 2007 kl. 18:07.
Sitat av Bravehammer
Hvorfor ikke drite i å se en søpple-film og heller se en god film som f.eks. Magnolia istendenfor?
Vis hele sitatet...
For att fyren spørr etter en komedie, og så vidt ei har forstått det, så er ikke Magnolia akkuratt no latterbombe?
PASTA POWER!!!!
magstr's Avatar
The Boys & Girls Guide to Getting Down
Sitat av GuLDaN3L
Knocked up
Er ikke akurat en "highschool movie", men den er så allsidig morsom at du burde like den annyway

How high
Er jo på en form for skole? Funny i allefall.

For gode humoristiske filmer kan du jo sjekke ut "Fear and lothing in las vegas". "Stranger than fiction" og "Napoleon Dynamite".
Vis hele sitatet...
Pga. din post som anbefaler "Napoleon Dynamite", tok jeg meg bryderiet med å leie den forpulte drittfilmen. Nå er jeg deprimert. Utrolig dårlig og jeg lo kanskje en gang. Nei, forresten, så var nok det bare et smil..

Jeg anbefaler alle å legge seg i selen for å styre unna denne filmen. Piece of crap!
Jeg skammer meg over Fox Intreractive akkurat nå. Denne filmen er rett og slett forkastelig.

Sånn! Nå føler jeg meg litt lettere..
Sitat av Pope
Pga. din post som anbefaler "Napoleon Dynamite", tok jeg meg bryderiet med å leie den forpulte drittfilmen. Nå er jeg deprimert. Utrolig dårlig og jeg lo kanskje en gang. Nei, forresten, så var nok det bare et smil..

Jeg anbefaler alle å legge seg i selen for å styre unna denne filmen. Piece of crap!
Jeg skammer meg over Fox Intreractive akkurat nå. Denne filmen er rett og slett forkastelig.
Vis hele sitatet...
Da ser du ikke humoren i filmen. Jeg selv vil anbefale denne filmen, Jeg lastet ned den, så leide den, så kjøpte den og så lekte jeg litt med meg selv. SÅ bra var den Men Smaken er som baken, delt i to (haha kjempe morsomt).


----------------------------

Anbefaler som sagt før Fear and Loathing in las vegas, trippefilm. Ler like mye hver gang de er høye på eter eller da de går på meskalin

Eller where the buffalo roams om du finner den
The one who knocks
CosmoKramer's Avatar
Sitat av Sangheili
For att fyren spørr etter en komedie, og så vidt ei har forstått det, så er ikke Magnolia akkuratt no latterbombe?
Vis hele sitatet...

Ehh... Jo! Jeg lo masse gjennom Magnolia. En film kan være morsom uten at den er båssatt som en komedie. Og i tillegg er denne filmen fantastisk bra, i motsetning til 99.9% av forslagene her
Sitat av Bravehammer
Ehh... Jo! Jeg lo masse gjennom Magnolia. En film kan være morsom uten at den er båssatt som en komedie. Og i tillegg er denne filmen fantastisk bra, i motsetning til 99.9% av forslagene her
Vis hele sitatet...
Heelt enig, dritt bra film, jeg synest faktisk at svarte filmer er de morsomste, bare se på Pulp Fiction, ler så jævli når Jules bommer hamburgeren til han fyren, for å så skyte han
Sitat av Bravehammer
Ehh... Jo! Jeg lo masse gjennom Magnolia. En film kan være morsom uten at den er båssatt som en komedie. Og i tillegg er denne filmen fantastisk bra, i motsetning til 99.9% av forslagene her
Vis hele sitatet...
Jeg er enig i at filmen er strålende, og jeg lo av Tom Cruises machoshow, men resten av filmen er jo beksvart?
waynes world
Sitat av Scr0tum
Da ser du ikke humoren i filmen. Jeg selv vil anbefale denne filmen, Jeg lastet ned den, så leide den, så kjøpte den og så lekte jeg litt med meg selv. SÅ bra var den Men Smaken er som baken, delt i to (haha kjempe morsomt).
Vis hele sitatet...
Jo, jeg ser et desperat forsøk på å lage noe moro ut av et dødt, deprimerende konsept.
Vi har nok ikke lik filmsmak, nei..

Ps. Du ble så tent av filmen at du lekte med deg selv, ja? Napoleon som trigget lystene? Kanskje den lille mexikaneren var mer egnet for dine fantasier?
må seie meg einig i at Napoleon Dynamite er ein dårleg film..

Superbad kan jo anbefalast
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hvorfor anbefaler nesten alle alltid dritt i filmtråder her?
Noen gode komedier:
Memories of Murder - koreansk komedie/thriller om et par idioter som er dektektiver.
Dazed and Confused - rå high school-film!
Att angöra en brygga - svensk slapstick fra radarparet Hans Alfredson og Tage Danielsson.
The Truman Show - kanskje ikke helt en komedie, men filmen er ihvertfall super... og det er Jim Carrey som har hovedrollen!
Man on the Moon - en annen knallbra film (komedie denne gangen) med Jim Carrey. En biografisk film om livet til komikeren Andy Kaufman.
Tenacious D, the pick of destiny. Må være en av de artigste filmene jeg har sett.
"Den er dårlig laget og dårlig gjennomført og dårlig handling"
Care.
"I kina spiser de hund" utrolig morsom film!
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Sitat av Sangheili
For att fyren spørr etter en komedie, og så vidt ei har forstått det, så er ikke Magnolia akkuratt no latterbombe?
Vis hele sitatet...
Enig: "Brave" hammer: STFU.
Kan anbefale Hot Fuzz.. Mange Jim Carrey-filmer er også bra
Da får jeg adde et par til;

RoadTrip
(The) New Guy
Van the Man
Simpsons the Movie
Eurotrip ( Liker den ikke selv, men mange liker den )
American Pie (grei underholdning med venner)

(Oppgrader opplevelsen med ei lita bønne, lo meg skækk av New Guy.
*Mye av det andre har listet
*Dukes of Hazzard
*Blades of Glory

Selve filmene er ikke veldig morsomme i seg selv men har en del morsomme elementer. Når det er sakt er det ikke samme humor som american pie..


Edit: Innlegg 200
Edit: Anyway, du kunne bare Googlet: Comedies, list of comedies osv. Men nå får vi jo vite hva folk på Forumet syntes er morsomt. Eventhough, DoH og BoG ikke er de gøyeste filmene jeg har sett.
Sist endret av junkpal; 22. oktober 2007 kl. 15:37.
Danske godbiter som "Gamle menn i nye biler" og "I Kina spiser de hund" burde sees.
"Fear and lothing in Las vegas" og "Being John Malkovich" er to smarte vellspillte komedier. Anbefales.
How high er filmen for deg hvis du ikke har sett den.
jamen yolo da.
luni's Avatar
Little Miss Sunshine er morsom.
Ikke noen high school-film, men når du har sett gjennom alle de anbefalingene her så kan det jo hende du er litt lei baller i buksesmekken og sperm i bakervarer.
Freddy Got Fingered er hysterisk morsom er uten tvil verdt 90min av din tid
Living in Oblivion, også Shaun of the Dead og Hot Fuzz selvfølgelig. Synes det er rart at ingen har nevnt de to siste.
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Hva med Clerks og Clerks II ? Jeg så de i omvendt rekkefølge og likte den nye best, men dette er to glitrende komedier som bør sees.
Container kuppet - dansk komedie
Hot shots 1 og 2
Austin powers 1,2 og 3
Napoleon Dynamite (amerikansk fenomen, vet ikke om denne filmen noengang ble sendt på kino i norge, eller reklamert for).
Spy hard
Freddy got fingered - har aldri ledd så mye av en film
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg vil anbefale deg å gå på kino og se Superbad. It rocks!
Sitat av Pope
Pga. din post som anbefaler "Napoleon Dynamite", tok jeg meg bryderiet med å leie den forpulte drittfilmen. Nå er jeg deprimert. Utrolig dårlig og jeg lo kanskje en gang. Nei, forresten, så var nok det bare et smil..

Jeg anbefaler alle å legge seg i selen for å styre unna denne filmen. Piece of crap!
Jeg skammer meg over Fox Intreractive akkurat nå. Denne filmen er rett og slett forkastelig.

Sånn! Nå føler jeg meg litt lettere..
Vis hele sitatet...
WORD, hehe. Blei deprimert av den filmen
Troma filmer er geniale da, meget sær humor, men gøy.

Toxic Avenger
Kabukiman
Monster in the closet

b-film fan.... http://www.badmovies.org/
Sist endret av epse21; 13. november 2007 kl. 13:34. Grunn: oh yes
Hvorfor har ingen nevnt:

Cheech & Chong!
How High med Methodman & Redman anbefaler også American High den er morsom!
Grandmas Boy
Hot Rod

Kommer ikke på flere i farten. Men der har du et par morsomme som jeg tror ikke er nevnt.
Sist endret av Stigern; 13. november 2007 kl. 14:39.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Napoleon Dynamite anbefales sterkt, og er en av de beste lavproduksjonsfilmene som er lagd.
▼ ... over en uke senere ... ▼
De 2 artigste filmen jeg har sett i det siste er the big Lebowski og superbad.Liker dere the big lebowski så burde dere se fargo og.yah yah yah thanks a bunch.
Vet ikke om de er nevnt før og de er ikke akkurat high school filmer. Men de er de beste etter min mening.

Blades of glory, a night at the roxbury, talladega nights, dumb and dumber og de fleste filmene med jim carrey.
▼ ... over en uke senere ... ▼
en film alle burde absolutt se og den er full av humor er Blue Streak!!!

ikke en high school film, men en av de beste komediefilmene....

Det handler om en tyv som stjeler en 17millioner verdt diamant, men må gjemme den når politiet tar han.

Noen år senere når han slipper fri fra fengselet, skal han ut og hente diamanten, men legger merke til at varehuset han la den igjen i, har blitt bygget til en politistasjon, men han lar det ikke stoppe han!


Hysterisk film! hahah!!!
water boy er en genial film
Kellys Heroes med Clint Eastwood fra 1970. Komedisk krigsfilm, ustanselig morsom. Må også få nevne Mannen med den nakne Pistol 1 til 3.