Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 3341
Ja, da var det tid for enda en trip-rapport som nok en gang er live (dvs. delvis siden jeg ikke kom i gang med skrivingen før nå)

Denne gangen er dosen ca 25 gram (kan ha blitt litt svinn) ettersom at jeg har lest at dette er en bedre dose for min kroppsvekt (1gram pr 4,5kg/10lbs).

Som sagt har jeg tjuvstartet en del med denne trippen siden jeg nå er ca 9 timer inn i den. Tok dosen i 13 tiden ettersom at onseten er såppas lang, 5-6-7-8 timer, avhengig av hvor mye mat du har i magen og hvor godt nøttene er malt.

Nå slurvet jeg litt med oppmalingen så ble en heller klumpete blanding av sjokolademelk og muskat jeg helte i meg. Ikke akkurat noen gastronomisk orgasme, men det gikk nå ned.
Hadde litt dårlig tid så rakk ikke å gjøre finesse ut av det, som jeg gjorde før forrige rapport. (Har også lest at å innta litt sjokolade sammen med muskaten kunne framskynde comeupen noe, derfor valgte jeg å mikse med sjokomelk)

Slik har det gått fram til nå:

12:45 (ca)

Helte gugga ned i en fei og prøvde å få i meg så mye som mulig, ble litt grums igjen som jeg skylte ut da jeg ikke orket tanken på smaken av den grauten en gang til. Dette ble inntatt på relativt tom mage.

15:45 (2 timer senere)

Litt småkribling i kroppen, ikke noe spesielt, men merkbart (kan ha vært placebo). Var ferdig med dagens gjøremål så satt meg foran pc’n for å slå i hjel litt tid med LoL.

18:45 (3 timer senere, 5 timer inn)

Begynner definitivt å kjenne noe nå, nesten en slags lett alkohol-buzz. Nå spiller jeg gta V og latteren kommer lettere. Blir også en del ”trolling” :P
Spiste også noe middag da, som jeg har lest også skal ha en positiv effekt på comeupen.

19:45 (1 time senere, 6 timer inn)

Alkoholbuzzen har gått over til en slags mild stein følelse. Nesten som et lite hit av noe ok bønne.

Begynner å bli litt klønete i gta og å fly blir vanskeligere en før. Ble noen ganger til og fra flyplassen for å si det sånn :P Begynner også å bli ganske tørr i kjeften, og ble nesten litt overrasket når jeg så de blodskutte øynene mine i speilet.

20:45 (1 time senere, 7 timer inn)

Stein følelsen blir sterkere og sterkere, vil sammenligne det med et ordentlig bong hit med noe bedre bønne. Har nå gått over til å spille LoL igjen og merker jeg blingser veldig på champs (for de som vet hva en champ er). Trodde for eksempel at jeg spilte mot en Ashe, syntes jeg så piler og greier, også var det visst LeBlanc (nok en gang hvis du aner hva jeg prater om).

21:45 (1 time senere, 8 timer inn)

Nå vil jeg definitivt kalle meg selv stein, i den forstand at jeg merker en ganske kraftig bodyhigh. Har ikke annet å sammenlikne det med et par skikkelige bongtrekk med topp bønne og en øl på tuppen.

Har så langt ikke følt noen ubehagelige virkninger, og vil vel egentlig si at jeg liker dette ganske godt)

Begynte også å skrive dette ca nå, etter å ha slurpet i meg en is og drukket en blanding av eple og appelsinjuice <3.

23:10 (ca 1 time og 25min senere, ca 9 timer og 25min inn)

Sitter i nåværende tidspunkt å skriver dette, og det er fra nå og utover, i følge det jeg har lest, at ting virkelig skal begynne å skje.

Føler meg fortsatt ganske stein og fin, men føler paranoide tanker kommer litt enklere. Et eksempel er at det begynte å prikke litt i mageregionen. I realiteten er det fordi jeg begynner å bli sulten igjen, men spinnville tanker om nyre/leversvikt kom i ett lite øyeblikk. Er dog flink til å fortelle meg selv at slikt bare er tull tøys, så tankene kom rett på spor igjen med en gang.

(Har ”øvd” på mestre hasj-noia og har heller ikke trøbbel med det lenger)

Hadde også nettopp noe jeg ikke kan kalle annet enn en synsforstyrrelse eller hallis. Var en slags rar rød og vag firkant som manifesterte seg på pcskjermen min ett lite øyeblikk.

Skal fortsette å oppdatere utover kvelden og håper dere unnskylder meg eventuelle skriveleifer og meningsløse setninger

00:17 (orker ikke hoderegne)

Følger meg bare enda mere stein, skikkelig stein, ganske heavy, men likevel ganske digg. Av en eller annen grunn føles det nesten euforisk. Merker jeg er spacet, skikkelig spacet. Å bevege seg er rart (har ikke noe annet ord) og av og til blurrer pc-skjermen litt, vanskelig å beskrive det og.

Musikk er veldig interessant å høre på, men levere meg ikke like mye inn i den som jeg gjør etter inntak av cannabis.

Tydelige OEWs er det lite av, men får av og til følesene av å se lysglimt eller farger i sidesynet, spessielt hvis jeg beveger hodet.
Har heller ikke noen tydelige CEWs, men kan ha noe med at jeg for det meste har stirret på en pc-skjerm. Tenker å skru av pc og tv nå å legge meg i senga med lyset av, kanskje med litt musikk på øra, så får jeg se hvor det tar meg

Dersom jeg skulle sovne, eller av en eller annen grunn ikke poste videre i kveld, vil jeg bare si god natt
(Hvis det skjer, oppdaterer jeg så fort jeg husker i morgen )
Sist endret av Person_navn; 4. november 2015 kl. 00:28. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Vet ikke om det frister å prøve, men takk for en interessant rapport
Håper du er klar for kvalmehelvete
Gladgutt
Trådstarter
11:30

Våknet etter en lang og dyp søvn, full av artige drømmer (som jeg nå har glemt). Følte meg først litt groggy, men etter at jeg kom meg til kjøkkenet og fikk stappet i meg noe mat ble ting bedre. Følte meg fortsatt ganske loka i hodet, men ikke med den intense bodyhighen jeg følte i går.
Hadde et lite ærend å gjøre denne dagen og det gikk bra, klarte f.eks. fint å føre en samtale uten å rote til ord.

Kvalmehelvete kom jeg aldri til og jeg har som sagt aldri hatt en negativ opplevelse med muskat, og jeg har brukt stoffet 4 ganger siden forrige rapport (5 med denne).

15:42 (nå)

Føler meg fortsatt litt rar i hodet, men en svak bodyhigh har kommet i tilegg. Har igjen ingenting annet å sammenlikne det med en cannabis.
Selv om jeg har brukt dette før har jeg aldri fått en så god og ikke minst lang effekt som det jeg fikk nå. Tidligere har stort sett alt av effekter vært borte dagen etter og har bare følt meg litt groggy, som etter en tidlig morgen etter en lang natt med masse cannabis.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Flere som har positiv opplevelse av muskat ?
Jeg har flere positiv opplevelser med det. Jeg mener å huske jeg var ganske beskjeden i dosene, opptil 15g. Aldri opplevd kvalme-helvetet. Rusen i seg selv er faktisk ganske behagelig, men smaken og lang halveringstid, samt fellestrekkene i rusopplevelsen gjør at det er like greit å røyke en god bønne.