Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 1065
Så det siste tiåret har jeg leitet etter et spill jeg fant på biblioteket som barn. Etter jeg kom på dette spillet igjen tok jeg meg til å vasse igjennom gamle biblioteksdatabaser og kom frem til dette.

Spillet er som forsvunnet fra jordens overflate, og ser ikke ut til å finnes annet enn i CD-ROM form hos biblioteker strødd med jevne mellomrom rundt i landet.
Er vel ikke noen freaks som har noe som kunne hjulpet meg med å oppleve barndommen min en gang til her? Ser ikke ut som den ligger i noen bibliotek nærme Bergen såvidt jeg kan se, men hadde satt pris på om folk visste mer om dette. Noen flere som prøvde dette forresten? Jeg kan ikke være den eneste!
Du kan fjernlåne den fra det biblioteket som har den. Bare stikk innom ditt lokale bibliotek.