Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1591
Heihei

Jeg kjøpte nylig CoD4 MW2.
jeg skulle installere og jeg startet med å kjøre igang Single Player.
Kjempe morsomt spill hittil.
Så skulle jeg teste litt på nett. Jeg starter multiplayer, og selvfølgelig må det kjøres gjennom steam.
Steam logger inn og såkommer det ei rute hvor det står "Completing installation..." også går den fra 0%-100% på noen sekunder, men på hundre prosent får jeg en steamerror hvor det står:
"Incomplete installation Call of Duty: Modern Warfare 2 - Multiplayer (53)".
Jeg gikk in på steam-powered sine support sider, men det sto ikkenoe om feilen. Har googlet og finner heller ingen svar.
Jeg har prøvd å reinstallere og trikset og mikset i launch-options etc, men ingenting funker

HjelP!
Ski for your life
kosepaa's Avatar
Det står jo en hel del om disse forskjellige feilmeldingene på nettet. Jeg googlet det akkurat og fikk mange forskjellige forslag. Har du prøvd noen av dem?
Kan jeg få en link..?^^
Jeg har googlet men jeg har ikke fått noe ut av de svarene jeg har funnet...
Sikkert på at de du har funnet ikke er andre errors? f.eks (3), (16) og (35)? Min er (53).
har du prøvde å vertifisere mw2 filene dine gjennom steam ?, jeg sitter ikke med steam foran meg nå, men jeg tror det ligger under settings
Ski for your life
kosepaa's Avatar
Ja jeg er sikker på at det er den erroren du har. Jeg har fått en del errors selv. Søkte litt rundt og fant diverse svar. Skal se om jeg finner en side hvor alt er listet.
Edit: Fant jo denne.
Sist endret av kosepaa; 25. november 2009 kl. 18:43.
Nå skal det være fikset, hvis du oppdatere til nyeste versjon av steam.



[-]November 25, 2009 - Steam client update released

A Steam client update is now available. To apply the update, click the File menu inside of Steam and then select "Check for Steam Client Updates...". The specific changes include:

Steam Client


Fixed "Installation incomplete (53)" when launching Left 4 Dead 2 or Call of Duty: Modern Warfare 2

Fixed bug preventing the client from reconnecting to multiuser chats after reconnecting to the Steam servers
Vis hele sitatet...