Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1234
Hei!

Husker godt jeg spilte ett spill som het Drilling Billy rundt 2000, og bestemte meg for å laste ned spillet idag (trial versjonen med kun 100 leveler).

Problemet er at når jeg starter programmet og skal avslutte det etterpå får jeg ALLTID bluescreen (er LAAANGT over spillrequirements)..

Hva er galt?


Siden spillet ble lagt i 1997 er det da en mulighet for at utviklerne av spillet har lagt hele spillet (ikke trial) for nedlastning et sted?


Her er link: http://download.cnet.com/Drilling-Bi...-10007513.html

Kunne noen prøve å laste ned og se om de får samme problem?

Anbefalles på det sterkeeste!
Jeg prøvde å laste det ned, men da jeg skulle åpne BILLY.EXE ble det opprettet en logg kalt FEJL.LOG der det står jeg må kjøre setupen først. Men saken er den at jeg ikke har noen SETUP.EXE.
Hemulen
Oneblo's Avatar
Trådstarter
Jeg fikk iallefall spillet til å virke. Uten SETUP.EXE

Kjørte DOS4GW først.
Men skal jeg feks ta kompatibilitet til Windows 95?
Bruker du/dere Vista?
Full version

Finnes sikkert bedre, men gidder ikke lete i kveld.
Hemulen
Oneblo's Avatar
Trådstarter
Sitat av BAN Vis innlegg
Full version

Finnes sikkert bedre, men gidder ikke lete i kveld.
Vis hele sitatet...
Wow, takk, men linkene til nedlastning fungerer ikke.
Ikke enkelt, men den russike virker visst...
Hemulen
Oneblo's Avatar
Trådstarter
Sitat av BAN Vis innlegg
Ikke enkelt, men den russike virker visst...
Vis hele sitatet...
Nå fikk du KP.

Du vet ikke hvordan man får denne over til engelsk?
Hadde ikke hørt om spillet før 2330 i går kveld...

Finner bare døde linker, og firmaet som lagde spillet er borte.
Hemulen
Oneblo's Avatar
Trådstarter
Du burde virkelig prøve det. :P Husker jeg spillte det som 10 åring eller no.. ^^ Takk for hjelpen, da..
Hemulen
Oneblo's Avatar
Trådstarter
Erm.. Må nesten komme tilbake da jeg ikke skjønner russisk og trenger inskruksjoner til Drilling Billy (vet ikke hvordan man bruker items vi plukker opp)..
Trainer

Har demoversjonen på engelsk og den russiske versjonen liggende. Klarer ikke å finne forskjellen utenom selve exefilen. Det ligger en fil der kalt lang.txt. Den indikerer at du kan velge språk. Norsk er blandt de språkene som kan velges.

Har litt problemer med å kjøre spillet på min maskin, så jeg kan ikke finne ut av det.