Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 971
Har nettopp skaffet meg LFS men har det problemet med at når jeg skal logge meg på en spesifik server (ip) så får jeg opp "mottok ikke bane-info". Har søkt og søkt på google(både norsk og engelsk) og andre steder for å finne et svar men finner ingenting noen steder.

Derfor vender jeg meg til dere gutta her på freakforum.

Noen som har fått samme problem og veit hvordan man skal fikse dette problemet?
Tror det er serverside problem... Prøv en annen server.
Sitat av fulloggal Vis innlegg
Tror det er serverside problem... Prøv en annen server.
Vis hele sitatet...
Det er en spesifikk IP til en kompis som hostet en LAN-server. Har prøvd med andre baner.
Sitat av Scr0tum Vis innlegg
Det er en spesifikk IP til en kompis som hostet en LAN-server. Har prøvd med andre baner.
Vis hele sitatet...
han må åpne brannmuren sin for den porten han bruker på serveren. som oftest 63392...
Fint at du har skaffet deg LFS
Men uansett, som fulloggal sier så må kompisen din åpne porten han bruker på serveren.
Sitat av fulloggal Vis innlegg
han må åpne brannmuren sin for den porten han bruker på serveren. som oftest 63392...
Vis hele sitatet...
Sitat av SeNaH Vis innlegg
Fint at du har skaffet deg LFS
Men uansett, som fulloggal sier så må kompisen din åpne porten han bruker på serveren.
Vis hele sitatet...
Det er gjort, og alle de andre som vi da spiller med (altså kompiser), har ikke dette problemet. Og porten min står på default som er 63392, så det skal vel ikke være et problem her.
Skal ikke være noen problemer nei.
Du kan prøve og forrandre på Host.. Altså, ikke la han hoste server, men heller at du gjør det.
LFS kan by på mange problemer.. Tro meg! Jeg har spilt det i noen år nå..
Har du crack btw? og har de det? Det har mye og si.. Om de kjører med crack, og du uten, så er du fucked.
Da har alle kompisene dine tilgang til banene som er låst i demoversjonen..