Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 692
Nå begynner jeg og bli lei!

Det gjelder selsagt cod4 online...

Har prøvd og google meg frem til en løsning uten og lykkes.

Leste et sted at jeg kunne prøve og deaktivere "UPNP" i routerninnstillingene . Det funket visst for noen, men ikke meg. Disse problemene startet etter jeg måtte kjøpe ny router for en tid tilbake.

Som jeg skriver over at jeg har prøvd og google, men Engelskmenn og amerikanere har en del forkortelser på ord jeg ikke skjønner en dritt av...

Har også restartet routern og det funker etter det, men er lei av og gjøre det hver bidige dag.

Så nå ber jeg dere om og ramse opp hva jeg kan gjøre!

Takker for alt hjelp.
Sist endret av Køllebølle; 30. juli 2008 kl. 21:16.
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Og på hvilken konsoll er dette ?

PS3 ? - Ser mange har dette problemet
Xbox360 - Problemet eksisterer visstnok ikke
PC - Uvisst.

Ser mange tråder som sier at på PS3 er det bare å vente 10 sekunder og reconnecte til gamen, så skal det fungere som en charm, tydeligvis en bug som kom etter 1.10 patchen.
Får nesten hele tiden opp denne meldingen når jeg går inn på spillet (PS3). Tror dette kommer av at jeg har tregt nett, eller at jeg holder på med å laste ned noe. (laster jeg ned noe på en pc, så står denne meldingen mest sannsynlig i noen sekunder før jeg kommer inn.)
Trådstarter
5 0
Og på hvilken konsoll er dette ?

Ps3


Ser mange tråder som sier at på PS3 er det bare å vente 10 sekunder og reconnecte til gamen.


Hva mener du med dette, hvordan gjøre jeg det?


Den feilen kom etter 1.10 patchen ja, har 1.30 tror jeg det var. Vet noen hvordan jeg kan få tak i 1.10 ?
Sist endret av Køllebølle; 31. juli 2008 kl. 12:18.
Jeg vet det er noen smartinger som vet noen måter som dette kan fikses på.
Har du fiber,kabel,radio,satelitt eller hva for noe?
Og hastighet?

Tror den derran "downloading game settings" kommer av at ikke nettet ditt er helt stabilt, eller at det er flere i nettverket ditt som holder på med noe som tar stor del av internettlinja di.