Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
Vis resultater av avstemningen: Hva er den beste av følgende TV-serier?
Bonanza 10 10,00%
Hotel Cæsar 10 10,00%
That 70's Show 23 23,00%
Days of Our Lives 7 7,00%
Prison Break 23 23,00%
24 26 26,00%
Sopranos 30 30,00%
Six Feet Under 9 9,00%
McGyver 28 28,00%
The Simpsons 37 37,00%
Flervalgsavstemning Stemmegivere: 100. Du kan ikke stemme på denne avstemningen
  49 3547
Etter jeg leste gjennom tråden til n1ce og hans tapre, men litt feilaktige forsøk på å fastslå tidenes serie valgte jeg ut noen nominerte serier som gikk igjen på klagemuren

Det er også mulighet for å stemme på så mange valg man vil, slik at det ikke blir en soleklar vinner med 98% av stemmene.

Jeg kunne desverre ikke legge til flere, da 10 er maks, men denne pollen er langt mer representabel uanskvett.

May the best timekiller win.
Sist endret av lefsegokk; 11. mai 2007 kl. 00:20.
Er det bare meg eller er det ikke noe poll her ?
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Tips, hvis det er meningen at man skal velge DEN beste, så burde det ikke være mulig å stemme på flere :-)

Edit; moridin, det er bare deg
Sist endret av Ond^Sofa; 11. mai 2007 kl. 00:20.
lefsegokk's Avatar
Trådstarter
Jeg ble tatt av "en 404: du brukte mer enn 5 min på å lage undersøkelsen"
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Du mangler ingen poll lengre, men jeg ser ikke poenget med å lage enda en amputert poll?
Vet ingenting
Du har tatt med Prison Break, men ikke Lost? Tror bare pollen kan gå å dø jeg..
funker nå, men må si meg enig med tnt. Hva er egentlig poenget med en ny dårlig avstemmingstråd?

Sikker på at 100 brukere kan lage hver sin tråd og samtlige er ræva om dette evnet. Et forum med maks 10 svaralternativer er rett og slett ikke egnet til denne type avstemninger
lefsegokk's Avatar
Trådstarter
Jeg måtte fjerne Lost for 24. Poenget var å få med så mange sjangertyper som mulig, men jeg begynner å ane at det ikke går an å lage en slik poll med bare 10 valgalternativer anymoo.
En serie-poll som ikke har med Deadwood, Carnivale eller The Shield er ikke verdt å stemme på.
Det var bra du ikke tok med CSI hvertfall! Skjønner ikke hva folk ser i den serien.
Sitat av lefsegokk
Jeg måtte fjerne Lost for 24. Poenget var å få med så mange sjangertyper som mulig, men jeg begynner å ane at det ikke går an å lage en slik poll med bare 10 valgalternativer anymoo.
Vis hele sitatet...
Hvorfor lagde du den da? Som i n1ce sin tråd skaper den bare frustrasjoner over seriene som ikke blir tatt med...
Er det helt umulig for admin og endre maks grensen for valg i en poll?

Er jo tydeligvis mange som vil ha en skikkelig vote så hadde vært fett hvis det gikk an.
I like turtles
Skyfex's Avatar
HVOR er Heroes? Seriøst, jeg kjenner ikke én person som synes det finnes noe bedre enn Heroes.
Heroes er best ja!
Sitat av Skyfex
HVOR er Heroes? Seriøst, jeg kjenner ikke én person som synes det finnes noe bedre enn Heroes.
Vis hele sitatet...
Da er du temmelig venneløs.
Sitat av DonTomaso
Da er du temmelig venneløs.
Vis hele sitatet...
Ja, beklager SkyFex. Jeg synes alle seriene jeg liker er bedre enn Heroes. Dessuten er jeg enig med tnt og moridin her, nok en amputert poll. Greit nok at du leste tråden og prøvde å lage en poll utav det, men leste du ikke at jeg (og flere andre, tror jeg) skrev at en nominasjonstråd ville være en idé til å start med?
Sist endret av mongeland; 11. mai 2007 kl. 00:59.
Verken Seinfeld, Scrubs, OZ eller Family Guy er på lista..?
Sitat av mongeland
Ja, beklager SkyFex. Jeg synes alle seriene jeg liker er bedre enn Heroes. Dessuten er jeg enig med tnt og moridin her, nok en amputert poll. Greit nok at du leste tråden og prøvde å lage en poll utav det, men leste du ikke at jeg (og flere andre, tror jeg) skrev at en nominasjonstråd ville være en idé til å start med?
Vis hele sitatet...

Lag en nominasjonstråd du da eller noe andre.

...neivel
Sist endret av skolms; 11. mai 2007 kl. 01:12.
Fear not, hacker sammen litt nå hvor folk kan legge til egne alternativer. Så får vi se om det blir ferdig i natt eller om det drøyer en dag eller tre
Do it right, or don't do it at all.
Sopranos er en klar vinner her, for de som har sett det siste 6 episodene. Pollen er ubrukelig, THE WIRE? SEINFELD?
Neutral Good
Mith's Avatar
Word on the street i frimurerlosjen er at det kommer opp en ordentlig tråd om dette i nær fremtid.
Må bare vente til neste møte i Illuminati, slik at det ikke er med noen serier som ikke er styrt av jøder eller rike amerikanske familier.
Sist endret av Mith; 11. mai 2007 kl. 02:05.
en poll uten scrubs, the shield, six foot under, seinfeldt, king of queens?
Sist endret av ScoopeX; 11. mai 2007 kl. 02:05.
Jeg ser fortsatt ikke stargate på listen. Søppelforslag!
seinfeld og scrubs burde vært med ja. to av mine favoritter.
Hvor er Oz?
Hvis dere skal kåre den beste så må jo South Park være med.

Og alle andre serier som andre folk synes er best.
Denne var jo dårligere enn den forrige.
Sitat av Poke
Hvor er Oz?
Vis hele sitatet...
For ikke å glemme Band of Brothers, som ER og BLIR verdens beste TV-serie, punktum.
Andreplassen holdes så klart av Oz, og tredjeplassen er Sopranos.

HBO \o/
Sist endret av charz0r; 11. mai 2007 kl. 10:34.
Sitat av typisk
Denne var jo dårligere enn den forrige.
Vis hele sitatet...
ja! hotel cæsar er med men ikke Scrubs?! jesus!
Days of Our Lives med Joey Tribianni er best!
lefsegokk's Avatar
Trådstarter
Heroes? Aldri hørt om.. Scrubs? Er ikke det en B-serie? Stargate? Ok, la oss lage en seriøs liste for så å slenge med noe dritt EN fyr syntes var bra EN gang.

Dere som kommer med søppelforslagene (ca. alle) hvor seriøst ser dere for dere at serien dere nevner vinner? Se på vg-linken som sier litt om hva folk vil ha.

Tror dere seriøst at det er så sinnsykt viktig at _ALLE_ serier i VERDEN er med bare fordi du liker den? Jeg har sett ting i en større sammenheng her.

Stem og hold kjeft eller stikk til helvete og hold kjeft.
http://www.tv.com/comedy/genre/4/sum...=subnav;comedy
scrubs er genialt!

og det resonementet du kommer med nå stemmer ikke helt overens med hotell cæsar på listen gjør det vel? eller syns selv du det hører hjemme blant de nominerte til tidenes aller beste tv-serie? samme gjelder et par av de andre alternativene også. prison break. jallaserie i "gjennom tidene"-sammenheng.

hva med å gjøre litt research før du slenger med leppen. og å vise til VG sin liste er jo å begå troverdighetsselvmord. du syns gjerne musikken på topp20 er den beste gjennom tidene også?
Sist endret av bo1e; 11. mai 2007 kl. 12:20.
Trangsynt visjonær
Polar-'s Avatar
Sitat av lefsegokk
Heroes? Aldri hørt om.. Scrubs?
Vis hele sitatet...
To av de mest sette seriene om dagen.

Og hvorfor er ikke South Park eller Seinfeldt med? Nei og nei, dette var elendig.

Edit: Hotel Cæsar? Lol mann!
Sist endret av Polar-; 11. mai 2007 kl. 12:15.
Jeg føyer meg inn i klagekoret over dårlige svaralternativ. For min del så mangler listen NYPD Blue og ikke minst Dexter (min favorittserie). Kanskje Lost også skulle vært med.
lefsegokk's Avatar
Trådstarter
Sitat av bo1e
det resonementet du kommer med nå stemmer ikke helt overens med hotell cæsar på listen gjør det vel?
Vis hele sitatet...
Hotell Cæsar ble nevnt i mange poster på den første tråden om dette emnet.

Aiaiai.. Jeg fant Scrubs, og det er jaggu det jeg trodde. Det kan ikke være seriøst at noen ser på den som en av de beste seriene i verden? Det er den B-este serien jeg kommer på i farta!

Angående klagemuren.. Det går faktisk ikke an å lage fler enn 10 valgmuligheter, så dere kan diskutere så mye dere vil, men det hjelper null komma null
Sist endret av lefsegokk; 11. mai 2007 kl. 12:20.
Hotell Cæsar ble nevnt i mange poster på den første tråden om dette emnet.
Vis hele sitatet...
og nå er scrubs nevnt i mange tråder i dette emnet. hvorfor mener du at serien med most popular og highest rated ranking på tv.com er mer b-serie enn hotell cæsar? snodig logikk spør du meg.
lefsegokk:
Noe sier meg at du ser seriene på TV?
Sånn med tanke på at alle de seriene du foreslår har gått/går på TV2, TV3 eller NRK, og at du har utelatt alle de geniale seriene som ikke går på TV i Norge enda. (f.eks. Heroes)

Men likevel:
Scrubs, Heroes, Rome, Dexter og The Office (både US og UK) burde jo være med på en slik liste. Om du ikke har hørt om disse ser jeg ikke hvordan du kan føle deg kvalifisert til å lage en poll av den typen du har nå.
Sist endret av Khazeth; 11. mai 2007 kl. 12:26.
Sitat av lefsegokk
Hotell Cæsar ble nevnt i mange poster på den første tråden om dette emnet.
Vis hele sitatet...
Her er to stikkord til deg: Ironi og sarkasme ...
lefsegokk's Avatar
Trådstarter
Sitat av Khazeth
lefsegokk:
Noe sier meg at du ser seriene på TV?
Vis hele sitatet...
Jeg har ikke TV2.

Som nevnt er undersøkelsen laget 100% på grunnlag av det andre ønsker.
Sitat av lefsegokk
Som nevnt er undersøkelsen laget 100% på grunnlag av det andre ønsker.
Vis hele sitatet...
Ja, det kommer jo jævlig tydelig frem i denne tråden.
Dårlige alternativer. Scrubs, Grey's Anatomy og Family Guy.
Hvor er Twin Peaks? [brannfakkel]Forøvrig er Six Feet Under den beste av seriene på pollen, at den hadde minst stemmer før jeg stemte sier litt om den dårlige smaken her[/brannfakkel].
Sist endret av Dionysos; 11. mai 2007 kl. 13:20.
Problem, officer?
thomasf's Avatar
Hotel Cæsar ja... bra serie det. Mye bra skuespill og regien er himmelsk! -_-

Bra du har med Sopranos og Six Feet Under iallfall. Ingen av mine favoritter er tilstede dog.

De beste seriene IMO uten noen spesiell rekkefølge: Entourage, Friday Night Lights, Curb Your Enthusiasm, OZ, Seinfeld, M*A*S*H, Band of Brothers og selvfølgelig The Office UK.
du tar med days of our lives og cesar, men utelater greys, entourage, the wire, dexter og en haug andre som fortjener en plass i en slik vote... man, dette blir for useriøst:P

noen som har sett Arrested Development btw? fatter ikke at det ble tatt av etter bare 3 sesonger
Sist endret av righton; 11. mai 2007 kl. 13:33.
Trangsynt visjonær
Polar-'s Avatar
Hva med Sunset Beach? Hvorfor i faen i helvete er ikke Sunset fucking Beach med?!
lefsegokk's Avatar
Trådstarter
Hvor i svarteste svart er Lost? Det er jo det kongeste som har skjedd med denne verdenen. Du setter inn Hotel Cæsar i Stedet? Og hva med Greys Anatomy, Entourage, Dexter, Scrubs, The Wire, the shield, six foot under, seinfeldt, king of queens, stargate, Oz, Southpark, Band of Brothers?

Hørte jeg 10 alternativer?
Sitat av lefsegokk
Hvor i svarteste svart er Lost? Det er jo det kongeste som har skjedd med denne verdenen. Du setter inn Hotel Cæsar i Stedet? Og hva med Greys Anatomy, Entourage, Dexter, Scrubs, The Wire, the shield, six foot under, seinfeldt, king of queens, stargate, Oz, Southpark, Band of Brothers?

Hørte jeg 10 alternativer?
Vis hele sitatet...
Jeg spør igjen... Hva er vitsen med å lage tråden?? Som disse 3 sidene med poster beviser så skaper det bare frustrasjon over de seriene som IKKE er på lista...
Hadde South Park vært der hadde jeg stemt for det, men det ble 70's show istedet. Nesten like genial humor. Var på nippet til å velge 24 også, siden det er så sykelig spennende.
Det er virkelig ikke noe poeng i denne tråden når du bare kan ha ti alternativer.