Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1316
Hei.. leiter etter ett gammelt spill som jeg spilt på den saken saken som kom før den pcn vi sitter på nå.. der man bare brukte tynne bøylige disketter..

spillet: Veldig lenge siden jeg spilte spille men kan prøve å forklare så godt jeg kan..
Du var en gutt med blå bukser med bukseseler.. får å komme seg forbi hull med vann i osv.. så måtte man ta å løfte kasser å kaste di nedi vannet... husker også at det var en sånn farlig sak en dame med en kost elrns som du skulle kaste kassen på..

Noen som har peiling på hvordan spill jeg mener?? Var ikke store gutten så er ikke så lett å huske alt..



mvh
Oyvind89
Hey! Det spillet hadde jeg også da jeg ver liten. Men jeg aner ikke hvor det er nå.
Llort!
Trådstarter
Hehe.. du husker ikke hva det hete da?? må ha tak i det:/
kan det være chip's challenge?
Llort!
Trådstarter
Googla chip's challenge.. men ser ikke ut til å være det...
--

vært lvl ble av slutta at du gikk inn en dør.. var ikke 3d. :P var mere som mario..

Den saken jeg spilte det på hete vell amiga eller noe sånt.. var Stooore disketter.
Sist endret av soulgoodman; 24. juli 2006 kl. 20:24.
drQ
Egendefinert
Sitat av Oyvind89
Googla chip's challenge.. men ser ikke ut til å være det...
--

vært lvl ble av slutta at du gikk inn en dør.. var ikke 3d. :P var mere som mario..

Den saken jeg spilte det på hete vell amiga eller noe sånt.. var Stooore disketter.
Vis hele sitatet...
Var noe som het amiga ja. Du kan jo begynne å lete litt på amiga emulator games el.
Sitat av Oyvind89
Googla chip's challenge.. men ser ikke ut til å være det...
--

vært lvl ble av slutta at du gikk inn en dør.. var ikke 3d. :P var mere som mario..

Den saken jeg spilte det på hete vell amiga eller noe sånt.. var Stooore disketter.
Vis hele sitatet...
Hvis spillet var på store disketter ( 5 1/4 toms) var det ikke på Amiga du spilte det.
Det høres ut som om det er en commodore64 du mener på.. Spillet er jeg derimot litt usikker på, men jeg skal legge inn et navn hvis jeg kommer på noe..

Edit: Ved nermere ettertanke er det også mulig at det er en Tiki, og ikke en commodore.
Sist endret av Dolf; 24. juli 2006 kl. 22:05.
Llort!
Trådstarter
Jeg husker ikke om det var di store diskettene.. men jeg trur det.. som sagt så var jeg ikke gammel. så ikke så lett å huske egentlig.. Men takk for all hjelp, Btw.

Var amiga eller commodore64.. tiki har jeg ikke hørt om.
Da var det nok Commodore, for Amiga har ikke 5,25' disketter.
Husker du mer av spillet, enn det du har skrevet tidligere i tråden?
Llort!
Trådstarter
Husker ikke:/ men det som var "pointe" med spille var å legge i kasser i vannet. ofte flere lag med kasser for å komme deg over til neste "øy" gutten hadde blåbukse åsså hadde han en blå hatt/caps..
Du får laste ned alle spillene på c64.com og prøve deg fram
Eller prøve ett eller annet commodore spillforum..
Llort!
Trådstarter
hehe.. Har søkt å leita i flere timer:/
Får stikke innom c64.com å se om det er noen spill med navn som kan minne om spille jeg leter etter..

men syns det er merkelig at ingen har spilt det spillet.. det er noe alle burde prøve hehe.. neida ikke så fett.. men hadde vært artig å prøvd det igjen
Sist endret av soulgoodman; 24. juli 2006 kl. 22:56.