Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 839
OKEY! Nå begynner jeg å bli forbanna, på hver eneste server jeg prøver å komme inn på, kommer denne mld opp: Client Dropped By Server. Hva er det som skjer ? Jeg har aldri blitt bannet fra en eneste server, ikke har jeg cheats. Å dette kommer opp på hver eneste server.
Noen som har en løsning ? p.s jeg har restarted maskinen og logget på og av Steam, å det hjelper ikke.
Det første som slår meg: Har du nyeste versjon av klienten din?
Gaahl's Avatar
Trådstarter
89 0
Mener det, men hvor kan jeg finne den nyeste versjonen ?
Antagelig har du så høy ping at de kicker deg.
Også mulig at det er et par porter som er steng av routher eller ISP det vet ikke jeg.

EDIT: Steam opptaterer seg automatisk sp det har ikke noe med hva versjon og gjøre.
Gaahl's Avatar
Trådstarter
89 0
Har ikke høy ping, ligger på 20-25. Men dette med porter? Har ikke hatt dette problemet før. Begynte plutselig igår.
Det avhenger jo litt av hva slags spill du spiller? Noe sier meg at det er CS:S ut fra posten din (siden du forventer at vi skal være tankelesere).
Gaahl's Avatar
Trådstarter
89 0
Det er faktisk "vanlig" 1.6 jeg spiller ja. Mener ikke at noen av dere er tankelesere. Men at kanskje noen hadde en løsning på dette.
Hmm... www.steampowered.com
http://support.steampowered.com/cgi-...er/std_alp.php
Det er også mulig at firewallen din hadde instilinger fra den gamle versjonen men når steam opptaterer seg så endrer den filstørelse bytter porter andre IP'er etc. så gå in på firewall og resett Steam og alt innen for steam.