Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  26 1954
Noen som vet om noen skikkelig bra spill som ikke er helt nye.
Kjøpte idag BF1942 + expansionpakkene(The Road To Rome + Secret Weapons Of WWII)
Noen som har erfaringer med det spille?
Skriv litt da
Det er mange spill som er "gamle" (Eldre enn nye), som jeg har "forelsket" meg i.
Noen eksempler er:

Elder Scrolls 3 III - Morrowind
LBA - Little Big Adventure
Black & White (1) (Nr. 2 er bedre, men du spurte om gamle spill)
Hitman serien er jo en klassiker

OG MIN STORE FAVORITT: Soldier Of Fortune 2 - Double Helix (Multiplayer) Det er fremdeles mitt favorittspill. Spiller det en dag i dag med clan, server, hjemmeside og hele pakka
=BCi= 4 Life!

Kan ikke la være å nevne Den Lengste Reisen.. Fantastisk spill med timesvis av moro!
Sist endret av m0b; 23. januar 2006 kl. 22:57.
Du har jo alltids Liero , og Soldat
Kom på et eldre spill som jeg digger!!!
Max Payne: The Fall Of Max Payne. Det var skadelig digg når jeg spilte det!<3
Noen som vil skrive noe om BF1942 eller fortsette å skrive andre spill
Colin McRae Rally 3
ahh..max payne<3
fantastisk historie og et fantastisk spill.

Packman kan vel anbefales..eller ble det litt for gammelt?
Fittesatananarkikommando
Cadex's Avatar
Donor
Skaff deg modden "Forgotten Hope" til Battlefield. Den er utrolig bra hvis man liker autentisk WW2-materiale.
Gå til anskaffelse av mafia. Det er ett veldig bra spill etter min mening Kristoffer

Mvh Spar
Har Mafia jeg
Fine minner da jeg dro det opp igjen! Hadde nesten glemt LBA, husker jeg spilte meg ihjel i LBA 2!
Det er det artigste spillet jeg noen gang har vært borti.
Valgfri brukertittel
dain's Avatar
Monkey Island!
Geniale spill
Sist endret av dain; 23. januar 2006 kl. 23:43. Grunn: Leif og slikt
Det finnes mange bra spill som ikke er nye.. faktisk så er de dogg bedre enn de nye.
Lista er uendelig lang fordi alle har sine favoritter.

Prøv å søke deg gjennom noen top 10 lister via google.
Det hadde vært fint å vite om du likte en spesifikk sjanger eller om du tar alt du kommer over.

Uansett, jeg angrer ikke over å ha spilt gjennom Unreal 2 og Max Payne.
Selv om Fahrenheit ikke er så gammelt, så var det etter min mening årest spill i 2005.
Defenitivt verdt å prøve selv om slutten ble litt brå og rar.
Kan jo nevne Call of duty, selv om jeg ikke regner det som eldre.
Orion 2 er jo konge. Ellers har man jo worms som er tidvis artig, og en haug med andre spill.
Mafia er et must å spille gjennom.
Erfaringer med Bf1942 er at AI¨en er elendig. Er bare å ta fram børsa og bare spring rundt å skyte botene som står å jaller. Men det er meget morro å spille i nettverk, har brukt litt for mye tid på det. Det er en bra mod som heter Desert Combat.
Morrowind er flott..

Begge Max Payne spillene er verdt å spille gjennom. Utrolig bra fortalt historie.
Tomb Raider all the way!
Grand Theft Auto

Evt GTA2 :-)
stronghold crusader

har jeg forelska meg i! spilte det sykt mye før!
har enda ikke funnet en som vinner over meg :P
Red Alert 2 (og 1), Age Of Empires 2 og Fallout Tactics.

Kos deg :P
Vet dette spillet allerede har vært nevnt men det må nevnes igjen:
Little Big Adventure 2 - Twinsen's Odessey. Dette er singel player spillet jeg har brukt lengst tid på. Det er et helt fantastisk spill som hvertfall sugde meg inn for ca 4-5 år siden, det har en helt genial storry og morsomme gåter som kan få deg til å løpe inn og ut av hus og butikker i en god stund uten at det blir kjedelig. Plutselig finner du en paraply du kan gi til en dame som igjen fører til masse rart, spillet foregår over tre verdener med masse forskjellige raser og folk. Det kan hende det ikke er like moro nå som det var for meg da jeg var 10 år, uansett jeg skal prøve å skaffe meg dette spillet igjen.
Sitat av voldern
Vet dette spillet allerede har vært nevnt men det må nevnes igjen:
Little Big Adventure 2 - Twinsen's Odessey. Dette er singel player spillet jeg har brukt lengst tid på. Det er et helt fantastisk spill som hvertfall sugde meg inn for ca 4-5 år siden, det har en helt genial storry og morsomme gåter som kan få deg til å løpe inn og ut av hus og butikker i en god stund uten at det blir kjedelig. Plutselig finner du en paraply du kan gi til en dame som igjen fører til masse rart, spillet foregår over tre verdener med masse forskjellige raser og folk. Det kan hende det ikke er like moro nå som det var for meg da jeg var 10 år, uansett jeg skal prøve å skaffe meg dette spillet igjen.
Vis hele sitatet...
I second that. Har bare gode minner fra dette spillet, så det er bare å anbefale. Vil også anbefale en mod til Battlefield som heter "Experience World War II", en veldig realistisk mod, hvis dette er noe for deg.

Må også si meg enig i at hvis du er ute etter singleplayer-spill, så kan Fahrenheit fra 2005 være noe for deg. Grafikken er ikke all verden, men historien er mer gripende enn noen annen jeg har prøvd.

edit: whoops, raz hadde visst nevnt det før meg
Sist endret av Hedges; 31. januar 2006 kl. 00:56.
Age of empires - Age of kings
Medal of honor - Allied assult /Spearhead /Breaktrough
Pharaoh


Alle 3 seriene er geniale på sin måte. Mange mange timer med god underholdningsverdig. Masse strategi i AOE og Pharaoh, så kan du slappe av med litt action i MOHAA underveis.
Må jo nevne Stunts som er det beste bilspillet noensinne

Gammelt review
Sist endret av laksen; 31. januar 2006 kl. 02:11.
Neverwinter nights <3

http://nwn.bioware.com

Og forsåvidt alle de andre gode spillene fra bioware, f.eks:
IceWind Dale
Baldurs Gate

Er vel de to som satte mest merke hos meg.
Dungeon keeper 1/2!
Toonstruck er et gammelt og genialt spill
Jeg kan anbefale http://www.the-underdogs.org

Gå inn på en kategori og velg sorter etter rating. Voilá.
Grim fandango, det feteste point and click spillet ever...

Jeg vil også anbefale alle Fallout spillene, og alle c&c + warcraft.

Edit: Glemte helt Beneath a steel sky
Sist endret av Bob Saget; 1. februar 2006 kl. 09:02.
Trangsynt visjonær
Polar-'s Avatar
Gamle spill jeg gjerne går tilbake til:

Transport Tycoon Deluxe
Zelda: A link to the Past
X-Com
Total Annihilation
Sam'n Max Hit the Road

The list goes on...