Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1084
Papaver Somniferum
Skinny's Avatar
Jeg er tilhenger på et par andre forum i tillegg til Freak. Der er det vanlig at jeg får varslinger når noen svarer på mine innlegg. Jeg trykker på varslingen og den tar meg direkte til posten det gjelder, uten at jeg må scrolle/skumlese hele tråden. Med 10+ tråder man har deltatt i blir det litt tungvindt å følge opp.
Er det mulig å innføre dette her inne? Er det en grunn til at det ikke er gjort?

(Beklager hvis jeg postet i feil kategori!)
Hvis du går på dine tråder så ser du om det er ett eller flere uleste innlegg der ved at tittelen blir "bold"
Papaver Somniferum
Skinny's Avatar
Trådstarter
Sitat av CannaLars Vis innlegg
Hvis du går på dine tråder så ser du om det er ett eller flere uleste innlegg der ved at tittelen blir "bold"
Vis hele sitatet...
Jeg tenker på alle poster, ikke bare trådene mine. Jeg trykker "Nye i deltatte tråder", men den lista begynner å bli lang. Litt pes å skumlese gjennom hver tråd, så det ender med at jeg ikke alltid følger opp.
Hvis du ikke er vandt til noe annet er det sikkert helt greit, men det er definitivt lettere på andre forum.