Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1465
Noen som har erfaringer med http://www.tobakkland.com ?
Var inne og kikket, men virker for godt til å være sant.
Ser også ganske amatørmessig oppbygd ut, spesielt med tanke på det som står der av info.

Hva mener dere?
Telefon:
123456789

Virker ikke helt innafor nei..
Siden er registrert av dette selskapet. Daglig Leder ser du på siden, han har forøvrig også nummeret sitt utgitt på nett, så hvis du er skikkelig nysgjerrig så kan du vel slå på tråden. Kan jo være at denne personen kun har satt opp nettsiden, og ikke har noe med selve produktet. Hvem vet. Oppdater oss hvis du bestemmer deg for å bestille da.

Såvidt jeg kan se så ble siden opprettet i 09.2013
Selv ville jeg ikke kjøpt, virket semisketchy.
Med toll og avgifter + frakt, blir det vel tilsvarende norske priser og vel så det, tenker jeg.
Unlicensed Surgeon
Er det lovlig å bestille sigaretter via billigesigaretter.no?
Det er lovlig å importere til eget forbruk, les igjennom avtalet før bestilling.

Må jeg som kunde betale skatt,toll eller andre avgifter?
Ja, du er selv ansvarlig for eventuelle moms og toll avgifter i ditt hjemland. Billigesigaretter informerer ikke myndigheter om hvem eller hva som bestilles via vår hjemmeside.
Vis hele sitatet...
Med andre ord de sender fra utlandet, 10 000kr spørsmålet her er om de merker pakkene med Norsk advarsel som loven krever (INGEN unntak fra denne, uten at advarselen er på Norsk så får du ikke inn pakken), eller om de bare satser på at tollen ikke stopper pakkene.

Uansett så må man nok betale avgift på det man kjøper derifra. Avgiften utgjør 2,70 pr røyk + 25%moms.