Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 587
Hei

Så at den forige tråden ble stengt uten at jeg egentlig fikk svar på spørsmålet mitt, så gjør et forsøk til.

Det jeg egentlig lurer på er om noen kjenner til en epost-leverandør med gode brukerrettigheter og som har godt personvern/informasjonskontroll (med andre ord ikke gmail) og som aller helst ikke krever noe bekreftelsesinformasjon som mobilnr eller annen epost?

Takk for tilbakemelding
Du kan jo prøve www.safe-mail.net. Men all kommunikasjon burde krypteres om du skal være helt sikker, for eksempel med PGP.
Du har f.eks. RiseUp som visstnok skal være rimelig sikkert - dvs. kommunikasjon mellom bruker og server, samt evt. lagring av e-poster.
Sending av e-post er like usikkert stort sett uansett hvilken leverandør du bruker, så fremt du selv ikke har kryptert innholdet.

Nå er det en stund siden jeg skaffet meg konto på RiseUp, så om prosessen ikke har forandret seg, så må man søke om å få en e-postkonto hos dem, med en begrunnelse hvorfor akkurat du skal få en konto.
Sist endret av s1gh; 2. november 2013 kl. 15:47.