Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 3432
Hey, litt usikker på plasseringa, men prøver her.

Tenkte jeg skulle ta en ny tattoo, og lurte på om noen har et sted / en artist som de kan anbefale? (Eventuelt steder en fraråder å gå).

Har hørt på monster ink og house of pain på løkka, og fått prisanslag på 4.000 på pain, og 12.000 på ink. Kan noen bekrefte en kvalitetsforskjell verdt denne differansen?

Takk på forhånd



Beskjeden
Alkoholisert gamer
Uten å vite noe om de to du nevner, men en gylden regel er jo at man som regel får det man betaler for..

Selv har jeg, og flere jeg kjenner tatt på Timeless Tattoo Oslo.
Veldig imøtekommende og hyggelige, hvertfall de som har jobba der når jeg har vært innom.

Når jeg var der, var jeg hos lærlingen dems, Jesper.
Veldig fornøyd med han, hyggelig, og ganske grei pris.

EDIT: Kai Ree jobber også der, og er i mine øyne en av de bedre
Sist endret av ekoli; 16. mai 2013 kl. 06:56.
House of pain er absolutt respektert i Norge. Ikke noe feil å ta en tattoovering der så ser ikke helt hva den enorme prisforksjellen skal gjøre. Dog, jeg opplever house of pain som relativt snille på prisingen, men ikke så snille

Personlig har jeg vel en 5-6 tattooveringer fra House of Pain og selv om jeg har fra noen andre steder også vender jeg alltid tilbake til gutta på house.
Crazy needle tattoo! Sherbert er vill på tatoveringer, prisen er ok!
Sitat av Beskjeden Vis innlegg
Hey, litt usikker på plasseringa, men prøver her.

Tenkte jeg skulle ta en ny tattoo, og lurte på om noen har et sted / en artist som de kan anbefale? (Eventuelt steder en fraråder å gå).

Har hørt på monster ink og house of pain på løkka, og fått prisanslag på 4.000 på pain, og 12.000 på ink. Kan noen bekrefte en kvalitetsforskjell verdt denne differansen?

Takk på forhånd



Beskjeden
Vis hele sitatet...
Har en del tattoos selv, men kun en liten er tatt i Norge
En venn av meg har tatt så og si hele ryggen/brystet på House Of Pain, han anbefaler det på det sterkest, og etter å ha sett hva de gjør vil jeg også anbefale. Man får det man betaler for, men det finnes grenser. F.eks Electric Linda i Moss, blir sett på som den beste i Norge, vinner masse priser osv. Ikke ta meg feil, hun er helt rå!(har en annen kompis med sleeve på høyrearmen fra hun, dope as fuck)

Men det er overprisa, og ventelister på 6mnd, nope.

Gjør det lett. House of Pain, ikke tenk så mye på det. Just do it!

Btw, litta "pro" tip. Ikke ta noe lite.
Ta turen til køben, du sparer penger uansett. Selv med billettkostnadene.
Sitat av Negr Vis innlegg
Ta turen til køben, du sparer penger uansett. Selv med billettkostnadene.
Vis hele sitatet...
Betaler gladelig litt ekstra for å slippe å ta fly i timesvis til/fra køben ass.
Beskjeden's Avatar
Trådstarter
Som flere har nevt; ja man får ofte hva en betaler for. Men i mine øyne er 3x prisen såppas høyt at kvalitetsnivået burde være vesentlig (!!!) bedre. Eventuelt, hvis samme jobben er "for billig" på pain, betyr det at de er 1/3 så gode som på monster?

Sitat av moret Vis innlegg
House of pain er absolutt respektert i Norge. Ikke noe feil å ta en tattoovering der så ser ikke helt hva den enorme prisforksjellen skal gjøre. Dog, jeg opplever house of pain som relativt snille på prisingen, men ikke så snille
Vis hele sitatet...
Mener du house of pain på løkka da, eller? har du et navn på artisten du har benyttet deg av? har tatt 3 tattoos i utlandet, men har ingen overskikt her i oslo. Hadde du giddi/lyst til å enten poste tattoosa her, eller sende meg et bilde? Har jobbet i en sjappe for bamboo-tattoos, men det var i thailand og prisene er ganske annerledes + jeg syntes maskin-tattoos er vanskeligere å bedømme kvaliteten på, før det har gått lengre tid.
Anbefaler Sunset Stuido i Oslo. Meget hyggelige og proffe folk der, nesten sånn at du har lyst å bli igjen hehe.


Legger med noen linker:
https://www.facebook.com/media/set/?...3659908&type=3

http://www.sunsetstudio.no
Sitat av moret Vis innlegg
Betaler gladelig litt ekstra for å slippe å ta fly i timesvis til/fra køben ass.
Vis hele sitatet...
Poenget er jo at du får muligheten til å nyte noen dager i køben også, daaah