Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1102
Hei

Jeg har de siste dagene vært svært plaget av at BF3 fryser på ymse tidspunkter når jeg prøver å spille. Til å begynne med spawa jeg uten våpen, armer eller noen mulighet til å gjøre noe meningsfult i first person. Det var derimot mulig å gå inn i kjøretøy, og disse funker optimalt.

Etter å ha tatt div steg for å fikse denne buggen (slette og reinstallere) er akkurat den buggen blitt bedre, men nå har spillet startet å henge seg i alt fra upload av velkomst menyen, midt i spillet, men aller helst fryser det når jeg skal gå inn på en server. Har lett en hel del rundt på google men finner ingen løsning. Til nå virker det som at det er en feil intergrert i spillet, men det virker rart etter som det tidvis fungerer helt perfekt. (dog skal sies at det over hodet ikke har fungert i dag, men var spillbart så sent som i går kveld.

noen som har noe input? begynner å bli mektig frustrert!
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Ripe i skiva
Mulig det er ripe i skiva, men jeg gjetter på om du bruker en ny kopi opplever du det samme.

Hadde noe lignende problem med Call of Duty black ops. Uansett hvilken plate jeg brukte ny eller gammel så funka det ikke på min playstation. Noen ganger helt uten videre kunne spillet fungere strålende, men hvis jeg reboota eller gikk ut av spillet kunne jeg bare gi opp å starte det på nytt.
Du har prøvd å slette alle games filene også? Isåfall må det nesten være noe galt med cd'en din. Jeg har aldri opplevd noe lignende på flere hundre timer gameplay
Er rimelig sikker på at det ikker er CD'n. Har vasket den, og det finnes ikke så mye som én ripe der. Jeg har også spilt flere hundre timer, før det plutselig bare ikke vil lengre. *sadface*
Jeg og tre andre kompiser spiller BF på PS3 nesten daglig. Selv har jeg svært lite problemer, men en av de andre har slitt med at han spawner uten våpen. Spillet fryser av og til, og jeg vet ikke hva det kommer av, men av det jeg har lest på nettet mener noen at det hjelper å slette alt av BF3 spilldata og DLC og installere hele greia på nytt.

Andre mener at å blåse ut støvet fra ps3´n har hjulpet. Skru av systemet med bryteren bak. Hold inne eject-knappen og skru på bryteren bak imens du fremdeles holder eject-knappen inne. etter ti sekunder eller noe går turtallet på vifta ned igjen og du kan starte maskinen på nytt.

Noen mener også at det kan være skader på cd´n som er problemet. Vask med myk klut.

Jeg tenker at problemet sikkert ligger i rævdata i EA´s oppdateringer.
Det beste er nok bare å kjøpe seg en xbox360 ^^
Sitat av Lakopip Vis innlegg
Det beste er nok bare å kjøpe seg en xbox360 ^^
Vis hele sitatet...
Tullprat. Prøv å slett alle lokale filer og hvis dette ikke funker gå til forhandler og bytt.
Sitat av Lakopip Vis innlegg
Det beste er nok bare å kjøpe seg en xbox360 ^^
Vis hele sitatet...
Nei. Det beste hadde vært å kjøpe seg en PC.

Men det er irrelevant.
Ny oppdatering. Etter å ha prøvd div andre spill over lengre tid, virker det som at problemet oppstår via internett.forbindelsen. Jeg kan f.eks spille Fifa 11 i singel player mod ubegrenset. Da jeg prøvde å spille online frøs spillet og maskinen seg. Samme gjaldt da jeg prøvde resident evil 4.

Pope: jeg har prøvd "alt" av triksene som dukket opp på google, men siden jeg ikke fant noen tråd på freak, satset jeg på en (under?)achievers som kunne hjelpe meg her.

Siden de fleste andre tråder jeg har funnet om temaet ikke har problem med andre spill, tenker jeg at jeg går til butikken og klager.. den er 2 år gammel, og jeg har kvittering. Forbrukerkjøpsloven sier 5 års garanti eller noe?