Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 713
Har opplevd noen ganger i MW2 at det kommer en lyd som ligner på en boble som sprekker. Den kommer to ganger raskt etterhverandre, "plopplop".

Har opplevd dette kanskje fem ganger, altså en gang pr døgn jeg har spilt.

Hva er det?
jeg hadde det hele tiden og da oppdaterte jeg lydkortdrivern og da funka det bra : P
Jeg hører en litt annen ting. I både Mw2 og L4D2 så hører jeg den lyden som headcrabs i Half-Life 2 lager... Det er irriterende. :P
hm, jeg har også ett ganske merkelig prob med lyden på mw2. den hakker/skurrer omtrent hele tiden, ødelegger spillopplevelsen så mye at jeg snart kaster ps3 i veggen. noen som vet hva det kan være? (sorry for at jeg voldtar tråden din med nye spørsmål, men slipper da å lage en helt ny tråd)

edit: glemte å si dette kun gjelder mw2 og demoer+downloads i mappen min, men alle andre spill er lyden glimrende på. har spilt heavy rain i hele går/idag og har ikke hatt noen prob...
Sist endret av sh1bby; 27. februar 2010 kl. 01:48.