Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1542
http://www.srtest.com/bonus/t/analys...47b22f2c90c3f#

her stod det at dvd-romen ikke var bra nok. har det noe å si?
Hvis du kan spille DVD-er på PC-en er den god nok.
den er veldig god på dvd. takk da vet jeg det.

en ting til. betyr dette:

You Have: 2.48 GHz Performance Rated at 3.70 GHz
at den er klokket til 3.7 ghz.?
Sist endret av sixfeetunder; 16. juni 2008 kl. 11:13.
Sitat av sixfeetunder
den er veldig god på dvd. takk da vet jeg det.

en ting til. betyr dette:

You Have: 2.48 GHz Performance Rated at 3.70 GHz
at den er klokket til 3.7 ghz.?
Vis hele sitatet...
går ut i fra du har en 2-kjernet prosessor? altså type Dore2Duo eller lignende. Da har den altså 2-kjerner op 2.48 GHz og de tilsammen jobber like bra som en på 3.7GHz cirka. Men det er bare cirka, da de fngerer litt annerledes
Tviler. Kjenner ikke til hvordan "can you run it" fungerer, men regner med at den forteller at cpu'n din yter som en 3,7 ghz.
Du kan jo bare høyretrykke på min datamaskin, så egenskaper og se hvor mye det står der. Eller eventuelt laste ned "cpu-z" for å sjekke grundigere.
den er en enkeltkjernes prosessor. på min datamaskin står det 2.48. så hva mener den med 3.7?
han jegkjøpte den av sa det var 3 ghz på den. den må være overklokka fordi jeg kjører spill som krever mer enn 2,5 ghz. tror jeg.
Sist endret av sixfeetunder; 16. juni 2008 kl. 12:30.
Litt trøbbel med de logiske slutningene ja? :P

Uansett, kjør Cpu-Z eller høyreklikk på min datamaskin og så egenskaper for å se hvilken prosessor du har.
vet jeg kjører spill som krever mere enn 2,5 ghz. kjører quake wars. det krever 2,8ghz minimum
Husk også at den testen ikke er veldig god.
Det er mye info den går rett forbi.
Det desidert beste vil være og se på kravene, og sammenligne med egne komponenter.

Jeg fikk fullt på alt på recomended, dog klarte ikke testen å se at jeg kjørte SLI.
Kan jo være greit å legge til, at hvis du har en halvdårlig PC, mister Crysis mye av sjarmen.
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
2.48GHz?

Høres ut som en gammel Pentium4 \ Celeron CPU med 533MHz FSB.

Mao en PC som du kan kjøpe for 200kr på QXL.