Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 855
Anonym bruker
"Trygg Abbor"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skal snart endelig få mesisinen jeg har ventet på i evigheter. Det eneste som bekymrer meg er at de kanskje ikke virker (?)

Greia er at jeg har kjørt ganske kraftig på med linjer i ett års tid og har selvfølgelig merket at toleransen stiger. (Har kutta ut nå btw).

Men tingen er vel at amf toleranse er så og si permanent?

Tror dere jeg kommer til å få noe som helst utbytte av disse medisinene eller er det ikke kryss toleranse på forskjellige typer amf?
Amf toleranse er ikke permanent, hvor har du det fra?
Anonym bruker
"Trygg Abbor"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Åsburgerbro Vis innlegg
Amf toleranse er ikke permanent, hvor har du det fra?
Vis hele sitatet...

Diverse nettsider påstår det, reddit blant annet
Vel det er rett og slett ikke sant, ha en måneds pause så garanterer jeg at du får mye høyere effekt.
Heisann, er tideligere speedfreak. Låg på et par g om dagen iv. Holdt meg et PR mnd for så og begynne på aduanz, for og si det sånn : ingen problem !
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
"Permanent toleranse" har garantert mye med psykologisk tilvenning å gjøre også.

Selv om man ikke får tradisjonell toleranse av å hoppe fallskjerm, vil vel ingen protestere på
at man ikke får samme rush 100 gangen som de 10 første etc

Det kan kanskje kontres med å være kjempebegeistret og hype litt opp det å endelig få stå på legal medisin?
Tankene våre kan styres litt
Sist endret av meaculpaUIO; 4. april 2020 kl. 17:44.
Groene bossen, tuinm
deGrønne Skoger's Avatar
Amfetaminbruk påvirker ikke metylfenidat toleransen min, så må trappe opp ritalin ved oppstart igjen selvom jeg har brukt amfetamin. Noe annet om du bruker aduvanz vil jeg tro.